Ik ben vreselijk boos en gekwetst (ruzie met vriend) waardoor ik helemaal vol zit van de adrenaline. Wou dat ik zo me eigen eidere dag voel, kan de hele wereld aan van de adrenaline

Maar ik weet zeker dat ik over een half uurtje helemaal instort..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar kleine ruzietjes of meningsverschillen putten me al uit dus ik kan het me goed voostellen dat je straks instort
Misschien komt het nog, ga vanmiddag wel even met de laptop naar buiten denk ik voor stageopdrachten. (ja nog steeds niet af
)
Ben net twee uurtjes met school bezig geweest en nu ik weer binnen zit merk ik pas hoe moe ik eigenlijk ben
Dus even met de hond lopen (helaas alleen thuis dus zal wel moeten) en dan even een uurtje gestrekt!
Dikke knuffel!
Dat is dus ook iets waar ik zo bang voor ben. Dat ik het straks wel moet werken als ik gezin en huis heb enzo en het niet op kan brengen.
)

En dat voor 500 euro incl. 3 maanden garantie! Ik klop het af, maar ik denk dat ik een goede deal heb
Als ik wat verder op kan bouwen kom ik bij een stuk asfalt 
highwaykind schreef:Weer een rondje geskeelerd vanochtend, bijna 10 minuten! whohooo!!
Ook maar eens mijn lenzen in gedaan, met bril op over de klinkers trilt het beeld zoAls ik wat verder op kan bouwen kom ik bij een stuk asfalt
Heb wel last van het felle licht..zie allemaal glitters enzo (niet duizelig) wat het er met ander verkeer niet heel veilig op maakt. Toch maar eens een zonnebril kopen, of kijken of een petje genoeg helpt. (Ik vergeet in de winter altijd dat ik niet goed tegen fel licht kan. Duurt ook zonder overdrijven minuten tot mijn ogen 'omgeschakeld' zijn van licht naar donker en andersom..(bij redelijk fel zonlicht blijven de glitters in beeld, en 'wennen' mijn ogen dus blijkbaar niet,zeer irritant).