me/cvs

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-09 11:15

Hebben jullie ook dat als jullie flink boos zijn geweest, daarna doodmoe zijn?
Ik ben vreselijk boos en gekwetst (ruzie met vriend) waardoor ik helemaal vol zit van de adrenaline. Wou dat ik zo me eigen eidere dag voel, kan de hele wereld aan van de adrenaline :D
Maar ik weet zeker dat ik over een half uurtje helemaal instort..

__Marije__

Re: me/cvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 11:34

Ik ben nooit echt superboos := maar kleine ruzietjes of meningsverschillen putten me al uit dus ik kan het me goed voostellen dat je straks instort :=

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 12:05

Lekker HWK! Krijg zin in skeeleren. :+

Nee ik heb geen last van 'lekkerder weer, meer energie'. Vind het weer al gauw prima, kan ook genieten van een regenachtige dag. :) Misschien komt het nog, ga vanmiddag wel even met de laptop naar buiten denk ik voor stageopdrachten. (ja nog steeds niet af ;( )
Ik ben ook nooit zo boos dat ik helemaal op springen sta. Maar als ik boos ben tegen de avond... Oeiii, geen pretje heb mijzelf dan ook niet meer in de hand.

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 12:18

Ik heb last van "Lekker weer, ik denk meer energie te hebben dan ik echt heb " ;)

Wordt ook altijd erg moe van ruzie (maar ben over het algemeen niet snel boos te krijgen, dus dat valt weer mee).
Laatst bijgewerkt door highwaykind op 03-04-09 12:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 12:19

Ik heb ook geen gevoel "lekkerder weer meer energie".
Net als paula kan ik genieten van elke dag. De winter heeft ook zjin charme met alle lichtjes. Regenachtig dan is het lekker knus en fijn binnen in huis. Zomers is het 's avonds langer licht en dat is wel lekker. En als het zo warm is dat je zonder jas kan (helaas niet zo vaak) dan is dat weer lekker.

Kben wel moe nu pff.
Echt ff slaap nodig.

Dat van dat boos, of eerder overstuur want boos ben ik niet vaak, zeker als ik erg moe ben kan ik er nogal heftig in raken omdat ik soms dan zo weinig kan hebben aangezien ik mezelf al op sleeptouw heb, ken ik wel. En daarna hoofdpijn en totall loss.
Laatst bijgewerkt door Hannanas op 03-04-09 12:21, in het totaal 1 keer bewerkt

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 12:21

Haha ik heb dus hetzelfde als Highwaykind :P Ben net twee uurtjes met school bezig geweest en nu ik weer binnen zit merk ik pas hoe moe ik eigenlijk ben := Dus even met de hond lopen (helaas alleen thuis dus zal wel moeten) en dan even een uurtje gestrekt!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 15:11

Ik heb een half uur geslapen vanmiddag, ik ben helemaal kapot en kan daar niet over praten want dan ga ik huilen net als nu.Ik moet ook weer gaan werken,en dat is een druk die op me zit.Financieel zit het nu al een paar maanden niet zo goed,dat komt omdat ik niet meer werk.Alles doet zeer en er komt niks uit mijn handen,ik kijk wel in de krant en zo voor werk.Maar eigenlijk kan ik nu niet werken,dus allemaal heel dubbel.

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 15:13

:(:) Dikke knuffel!
Ik ben gelukkig net uit mijn dip, ik had een beetje het zelfde als jij alleen dan met school. Ik heb het belangrijkste nu achter me en heb nu alleen nog de examens, die zijn gelukkig nog ver weg, te ver weg om me nu al druk over te maken in ieder geval!

Ik weet niet goed wart je er aan kunt doen, hoop alleen voor je dat je er snel weer bovenop komt meid!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-09 07:42

Aah marleen_usar :(:) Dat is dus ook iets waar ik zo bang voor ben. Dat ik het straks wel moet werken als ik gezin en huis heb enzo en het niet op kan brengen.
Ik weet ook niet goed wat je nu het best kan doen. Ik hoop dat je een geschikt baantje kan vinden. Gewoon iets rustigs, in een winkel achter de kassa? Of op kantoor? (iets wat mij al heel veel aangeraden is 'dan ga je op kantoor, dan zit je de hele dag, word je niet moe van :\ )
Hopelijk gaat het vandaag iets beter!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 09:40

Ik zit ook met mijn concentratie heb de hele dag een zombie gevoel,dus het moet werk zijn waar ik niet zo heel veel mijn hersens bij moet gebruiken.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 22:52

Nou ik heb sinds tijden even geen moeheid. Stress zit nog tot over mijn oren. Lang verhaal, maar mijn stagedocent had vanavond gebeld waar mijn verslagen bleven. Als ze die vanavond niet had, had ik mijn stage niet gehaald. En ik zat op een verjaardag van een vriendin. Dus was even een race tegen de klok... Hoop dat het zo goed is, heb ze nu wel verstuurd.
Was ook zo moe vanavond, zo apart dat ik mij zelfs daar door omstandigheden nog overeen kon zetten. Weet wel dat als ik niet moe was echt nog meer stress had gehad.
Echt schandalig, lig altijd om half 10 op bed, en aan mijn berichten van de afgelopen tijd te zien lukt dat nu niet meer. Als ik maandag mijn stage heb gehaald, ga ik een week echt helemaal NIETS doen.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-09 08:39

Ik had vandaag en gisteravond ook plannen. Zie mijn vriendinnen niet vaak meer, dus zou vandaag lekker met ze naar Utrecht gaan en gisteravond langs een vriendin. Dus niet.. Want ik werd gisteren begin van de avond toch zo ziek. Ben de hele nacht en avond in de weer geweest van bed naar wc, dus ben nu echt een wandelend wrak. En volgens mij ook volkomen leeg van binnen :=
Ben bang dat ik vandaag dus de dag door ga brengen in bed.
Ik heb tegenwoordig iedere zaterdag zo'n pijn in m'n buik enzo. Ga echt denken dat het komt door de friet en snacks die ik eet op vrijdagavond.
Maar ik baal nu aardig!

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 09:14

Teveel gedaan en half migraine gister en 2 uur wakker gelegen, blegh, duf hoofd vandaag dus maar verder wel OK :)

Ik heb in nu 8 jaar denk ik 3x patat gehad trouwens...vet eten valt ook hier niet altijd even goed (maar niet zo erg als bij jou Marilla - sterkte! Dagje op beschuit/crackertjes?)

Leuk topic
[HK] 101 doelen, 1001 dagen

Maak een lijstje van 101 doelen die je in 1001 dagen wilt bereiken.
Gratis blog maken op www.blogger.com www.wordpress.com www.web-log.nl en dan kan het afstrepen beginnen.
De mijne staat in mijn onderschrift.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-09 10:15

Bij mij is het normaal gewoon pijn in m'n buik en misselijk. Maar nu is het stuk erger. Vermoed dat dat niets met de patat te maken heb. Aangezien ik gisteravond ook verhoging had enzo. Dus dat word idd een dagje op beschuit leven.

Falderal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 11:29

Ik had ook altijd behoorlijk last van vet eten. Mijn fysiotherapeut studeerd osteopathie en die zei dat het niet goed was om vet te eten omdat bij vermoeidheidsklachten je lever het nogal zwaar heeft en vet eten kan ie dan niet zo goed aan. Ik moest van haar dan ook zo min mogelijk vet eten en veel drinken en dat hielp echt, dus misschien is het toch door de patat dat je je zo rot voelt. Sterkte in ieder geval!

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 13:29

Ik merk het ook snel hoor! Vettig eten of eten wat ik normaal niet eet reageer ik nu veel heftiger op dan voorheen..

Ik ga morgen een scootertje kopen! Hoop dat ik dan net wat vrijer ben :)

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 18:15

Balen Marilla! Hopelijk knap je snel op. :(:)

Ik heb geen last met eten, kan gelukkig alles goed hebben zover ik weet.
Morgen laatste stagedag! Dinsdag naar de dokter denk ik. (Zou het uitmaken dat ik die vitaminepillen al een paar dagen niet slik voordat ik weer bloed laat prikken? Want heb ze nu al 3x vergeten... Wel ruim een maand geslikt trouwens).

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-09 07:03

Oeh MissPromiss, dat is leuk! Hopen dat je een leuk scootertje kan vinden!

Ik had normaal ook nooit last van vet eten, sterker nog, ik wilde niets liever. Maar sinds een aantal weken wel. Balen, want ik hou er echt van!

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 08:18

Scootertje is al gevonden haha! Vandaag alles rond maken, had tot vandaag bedenktijd namelijk :)
Maar is altijd van een ouder echtpaar geweest, wel van 1997 m aar heeft maar 4700 gelopen :P En dat voor 500 euro incl. 3 maanden garantie! Ik klop het af, maar ik denk dat ik een goede deal heb ;)

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 12:33

Weer een rondje geskeelerd vanochtend, bijna 10 minuten! whohooo!!
Ook maar eens mijn lenzen in gedaan, met bril op over de klinkers trilt het beeld zo ;) Als ik wat verder op kan bouwen kom ik bij een stuk asfalt :)

Heb wel last van het felle licht..zie allemaal glitters enzo (niet duizelig) wat het er met ander verkeer niet heel veilig op maakt. Toch maar eens een zonnebril kopen, of kijken of een petje genoeg helpt. (Ik vergeet in de winter altijd dat ik niet goed tegen fel licht kan. Duurt ook zonder overdrijven minuten tot mijn ogen 'omgeschakeld' zijn van licht naar donker en andersom..(bij redelijk fel zonlicht blijven de glitters in beeld, en 'wennen' mijn ogen dus blijkbaar niet,zeer irritant).

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-09 14:17

Beter Highwaykind! Ik heb vanmorgen weer 20 minuten paard gereden. Althans, gevochten met m'n pony, want die wilde telkens er van tussen in galop en ik wilde gewoon rustig rijden :+

Heb nu net m'n autokeuring rekening binnen. Pff, valt toch soort tegen. Helemaal voor iemand die al weinig inkomsten heb en ieder dubbeltje al 2 keer om moet draaien. Dat werd dus spaarrekening (waar ook weinig op staat) plunderen.
Wat hoop ik dat dat UWV opschiet en dat ik meer af gekeurd wordt zodat ik wat meer geld krijg!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 18:10

Leuk MissPromiss, een scootertje.
Wij hebben er hier ook sinds het najaar van 2008.
Sinds ik stageloop is het echt een geschenk uit de hemel.
Eigenlijk geen puf voor stal, maar het geeft ook veel plezier, eigenwijs, maar fietsen is absoluut geen goed idee. Als het licht is kan ik weer op de scooter ipv met de auto. (nu kan ik al lekker heen en weer crossen voor het om half 9 donker wordt)
Met de fiets ga ik nu zelden... wellicht weer na mijn stage als ik overdag eens naar stal ga.
Kiezen of delen, mee werk/school is inleveren op wat anders. Ben echt blij dat het paard weer hier staat. hij is 5 weken weggeweest, was even bijkomen maar toch ook wel saai.

Vanmiddag geluk bij ongeluk, er ging iets op mijn stage niet volledig door waardoor ik naar huis ging.
Heb heerlijk van 4 tot half 6 kunnen slapen. Kon vanaf een uurtje of 12 al niet zo helder meer nadenken.
hnmmmm wat kan een mens gelukkig worden bij zo'n welkome verassing. Ik verheugde mij er in de trein al op, de weg naar mijn lekkere bedje doorworstelend.
Omkleden, dekentje op bed, gordijnen dicht... hmmmmm. _/-\o_ :o
Vanavond 9 uur naar bed.

Van het weekend bij mijn vriend geweest.
Zaterdag wezen shoppen, ik was gelijk ziek.
Zo'n knetterende hoofdpijn dat iets eten al niet te harden was, bij het opstaan van de bank naar je hoofd grijpen van het bonken, zo moe, zo lamlendig. Veel geslapen enzovoort.
Hoofdpijn gelukkig min of meer weg, wel weer een fikse dip.
( al had ik vorige 1,5 week ook al hoofdpijnen en dipjes, nouja volgensmijn berichten hier heb ik al een dikke maand last van een dip)

We houden de moed erin!

Volgende week naar de internist, hoera.
Ik ga eens bedenken wat ik allemaal wil meenemen, ik kom iig met een lijst waarop ik wil geprikt worden. Alles. En nu wil ik weten waarop en waarom, en niet zoals normaal een fikse waslijst en 14 buisjes bloed en god mag weten waarop en waarom.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 18:17

highwaykind schreef:
Weer een rondje geskeelerd vanochtend, bijna 10 minuten! whohooo!!
Ook maar eens mijn lenzen in gedaan, met bril op over de klinkers trilt het beeld zo ;) Als ik wat verder op kan bouwen kom ik bij een stuk asfalt :)

Heb wel last van het felle licht..zie allemaal glitters enzo (niet duizelig) wat het er met ander verkeer niet heel veilig op maakt. Toch maar eens een zonnebril kopen, of kijken of een petje genoeg helpt. (Ik vergeet in de winter altijd dat ik niet goed tegen fel licht kan. Duurt ook zonder overdrijven minuten tot mijn ogen 'omgeschakeld' zijn van licht naar donker en andersom..(bij redelijk fel zonlicht blijven de glitters in beeld, en 'wennen' mijn ogen dus blijkbaar niet,zeer irritant).

Lekker zeg dat skaten!
Niet gevallen? Goed kunnen remmen? :D
Ja mijn zonnebril is ook weer uit de kast gehaald, op de 1 of andere manier kan ik niet 123 tegen dat felle licht.
Ik kan er ook ontzettend om ergeren.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 18:19

hmmm trouwens, het veulen van mijn "verzorg paard"(klinkt zo penny) is geboren! Gisterenavond, een hengstje.
Vorig jaar was ik erbij, gisterenavond niet.
Heb rond half 9 gisterenavond wel even gekeken, alle tekenen wezen ernaar, maar mevrouw beviel pas rond half 1 's nachts dus dat had ik toch niet kunnen meemaken.

Zo even met mams langsrijden en knuffelen.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-09 19:01

Leuk Hannanas!!
Laat je je bloed ook prikken op candida en je lever? Ik ben van plan dat te laten doen, want ik krijg eigenlijk steeds meer symptomen dat m'n lever niet goed werkt.