Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ben zoooo blij met deze shop!!
En ik snap echt niet hoe het komt, ik ben normaal bij vreemde heel gesloten en stil, maar bij hen ben ik echt mijn eigen spontane zelf, een spraakwaterval
En ik snap er echt niets van, je zou toch net verwachten dat ik net bij hen toch wat "minder" ben, zeker als ik stiknerveus ben voor een piercing, maar zelfs toen was ik gewoon spontaan en vrolijk ook al voelde ik me vlak voor ik met Jordy ging praten echt even niet meer okee
Zij kennen die shop ook (we lachen er nu regelmatig om, niet om de shop overigens. Maar gewoon om de gebeurtenissen
) en ze snappen dat volledig

Ik heb nu alleen wel kuiltjes gekregen haha, maar verder niks.
Is nogal lastig op m'n mobiel. Mijn cheeks waren trouwens redelijk nasty toen ik ze eruit haalde, balletjes zaten eerst 2 dagen klem in m'n wang.
SteffiiY schreef:ik heb al meer als een jaar dezelfde navelpiercing in
. Ik heb nu dus een nieuwe gekocht, een hele mooie. Maar eigenlijk is die te lang, kunnen ze die korter maken in de piercing shop? druppeltje schreef:Hoihoi, ik kom ook even binnenvallen. Ik heb een navelpiercing en kan alleen maar tegen goud. Ik heb nu dus een nieuwe gekocht, een hele mooie. Maar eigenlijk is die te lang, kunnen ze die korter maken in de piercing shop?