Hoe reageer jij op teveel drank?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elianna_

Re: Hoe reageer jij op teveel drank?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 21:57

Ik durf veel meer als ik drank op heb, & ik ben veel gezelliger. *LOL*

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 21:59

Dat heb ik ook, Ik floep dan alles eruit. Clown

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 22:02

ik ben druk gezellig lacherig en bouw er 1 groot feest van Haha!

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 22:04

Jij weer Lin! *LOL*

Ik wordt er alleen druk van.. meer niet Huilen van het lachen

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 23:28

Enige keer dat ik teveel dronk was het op het feest van mijn ouders, witte en rode wijn door elkaar, en vrij veel ervan.. geen goede combi Nagelbijten / Gniffelen

Werd overdreven vrolijk, hyper en ontzettend los.
Maar om vervolgens snachts echt zo ontzettend ziek ervan te zijn en 2 dagen compleet brak..
Geen dronkenschap meer voor mij iig.. Walgelijk!

elisatjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 02:42

Als ik alleen aangeschoten ben ben ik gezellig en ga ik veel praten.
Met wat meer drank ga ik op tafels dansen, meezingen en word ik knuffelig.
Dan als ik meer drink denk ik dat ik superwoman ben en met nog meer ga ik ruzies uitlokken.
En als ik echt dronken ben dan weet ik niet meer wat ik doe brabbel ik alleen nog maar en kan ik beter niet gaan lopen omdat ik dan tog op me bek ga.

Meestal drink ik tot ik me superwoman voel, dat is altijd wel leuk. Haha!

Sonja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 18:37

Ik ben dan heel druk, en veel gezelliger. Word er gewoon meer open van, want normaal ben ik vrijwel altijd heel stil.

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 01:15

Ik wordt lui, maar ben veeeeeeeel gezelliger en lacheriger en hangeriger ROFL Dronken Casey is echt grappig

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 01:34

ik drink ook nooit echt veel. en soms praat ik iets meer met een dubbele tong dan maar kom vaak heel nuchter over en weet wat ik doe. (op dat moment dan ha)

met drank is het algemeen bekent dat je sneller en heftigere ruzie's krijgt, sneller emotioneel word enc...alle emotie's zijn gewoon heftiger en het randje van omslaan in een andere emotie is ook veel dichter bij elkaar.

verder ben ik persoonlijk meer mezelf durf mezelf te zijn durf te dansen ook als ik bijna de enige ben en klets met iedereen (dat 2de doe ik ook zonder of met een beetje) ik ben alleen soms wat verlegen enzo door bepaalde dingen en wil dan veel maar klap dicht daar heb ik ook met een beetje drank geen last van...

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 01:51

Tsjah. Hoe reageer ik op alcohol?
Ik blijf gewoon mezelf. Ik ben cocktail shaker, en cocktail bartender geweest. Ik ga nu een avond in de week een cursus op de bols academy volgen als internationaal bartender (gedeelte show en cocktailshaker erbij) en wil twee tot drie avonden in de maand, als freelancer op cocktailparty's gaan shaken.

Omdat ik eigenlijk dagelijks als ik een cocktail maakte, (the art of mixoligie) of hoe schrijf je dat in het engels. Elke cocktail moest "proeven" (reken uit 100 cocktails de avond) dan ben je snel aangeschoten of simpelweg ladderzat.
Ik word altijd wel iets vrolijker en spontaner in dingen. Maar verder?? Nee niet echt. Ohh ja en wat directer maar altijd op een leuke manier!

Het ligt er wel aan.. met wat ik door elkaar drink! Bloody mary, en bier gaat bij mij bijvoorbeeld niet samen. Daar word ik echt maar dan ook echt hondsberoert van!

Ik weet ook altijd nog, wat ik doe, wat ik heb gedaan etc, Als er wat gebeurt, op allemanieren, met ruzie bijvoorbeeld, of iemand krijgt wat in het drinken, of er gebeurt een ongeluk, of iemand valt flauw... Dan ben ik altijd de eerste maar ook de eerste die het nuchters reageert op alles, en ja daar ken de bob niet tegenop! (even voor de duidelijkheid, ik rij niet met alcohol op. zorg altijd voor vervoer of voor een goede bob die ik de hele avond in de gaten hou en die bij mij in de auto geen druppel alcohol mag aanraken (anders ga ik niet meer mee!!!! .... ))

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 10:51

Haha, ik word er altijd lacherig en zéér sociaal van! *LOL*

Jilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 11:37

Ik ga door verschillende fases Clown

Eerst word ik zo'n beetje lacherig en grote mond (na een 3-tal glazen wijn of champagne, kriek kan ik beter tegen)
Dan ga ik door m'n geile fase (doe er nog eens 3 bij)
Vervolgens word ik heel moe (nog eens 2 of 3)

Verder dan die periode ga ik echt heel zelden. Tegen een uur of 2-3 zit ik ook in de moe-fase en wil ik naar huis.

Ga ik dan nog door dan kan ik moeilijk op m'n benen staan, recht lopen wordt ook moeilijker en alles is zo'n beetje vaag achteraf. Ik weet alles nog van wat er gezegd is enz, maar niet heel duidelijk meer.
Dit laatste heb ik nu 3 keer gehad ofzo, maar toch liever niet want dan ben ik de volgende dag str*ntziek...

Suusoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 11:55

Pff als ik te veel drank op heb?? Ik hou het altijd liever bij een paar glaasjes, maar nooit te veel... Als ik te veel op heb worden al mijn ledematen zwaar en word ik heel erg moe Scheve mond Ik voel me dan zo misselijk en draaierig (en dan ben ik eigenlijk nog niet eens ladderzat..)
Nee té veel alcohol is niks voor mij, en helemaal niet voor de mensen waar ik mee uit ben.. Dan wil ik eigenlijk gewoon naar huis.. Clown

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 12:05

teveel drank? dan mag jij mij drink naar het ziekenhuis sturen want dan ga ik gewoon knock-out door me maag.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 12:08

Zo ver kom ik niet. Na 1 glaasje word ik zo verschrikkelijk slaperig Tong uitsteken. Red ik een 2e misschien nog, mar verder kom ik meestal niet.