Tsjah. Hoe reageer ik op alcohol?
Ik blijf gewoon mezelf. Ik ben cocktail shaker, en cocktail bartender geweest. Ik ga nu een avond in de week een cursus op de bols academy volgen als internationaal bartender (gedeelte show en cocktailshaker erbij) en wil twee tot drie avonden in de maand, als freelancer op cocktailparty's gaan shaken.
Omdat ik eigenlijk dagelijks als ik een cocktail maakte, (the art of mixoligie) of hoe schrijf je dat in het engels. Elke cocktail moest "proeven" (reken uit 100 cocktails de avond) dan ben je snel aangeschoten of simpelweg ladderzat.
Ik word altijd wel iets vrolijker en spontaner in dingen. Maar verder?? Nee niet echt. Ohh ja en wat directer maar altijd op een leuke manier!
Het ligt er wel aan.. met wat ik door elkaar drink! Bloody mary, en bier gaat bij mij bijvoorbeeld niet samen. Daar word ik echt maar dan ook echt hondsberoert van!
Ik weet ook altijd nog, wat ik doe, wat ik heb gedaan etc, Als er wat gebeurt, op allemanieren, met ruzie bijvoorbeeld, of iemand krijgt wat in het drinken, of er gebeurt een ongeluk, of iemand valt flauw... Dan ben ik altijd de eerste maar ook de eerste die het nuchters reageert op alles, en ja daar ken de bob niet tegenop! (even voor de duidelijkheid, ik rij niet met alcohol op. zorg altijd voor vervoer of voor een goede bob die ik de hele avond in de gaten hou en die bij mij in de auto geen druppel alcohol mag aanraken (anders ga ik niet meer mee!!!! .... ))