Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Ymke schreef:Hoe bedoel je dat precies?
kleinelinda schreef:nee het is voor mn andere handicap ik heb namelijk spasme en krijg ik spierverslappers. Maar je kan dus hartkloppingen ofzo krijgen dat iwl i kecht niet
radje schreef:Als je geen angst meer heb om een aanval te krijgen, heb je er idd minder last van. ik dacht iedere x straks krijg ik het weer... en dan komt het ook. ik heb ook geen angst meer, omdat ik er al een paar jaar geen last meer van heb, wel sommige symptonen nog, maar omdat je weet wat het is en weet hoe je ermee om moet gaan, zakt het weer.
Hebben jullie trouwens ook wel eens last van een opgejaagd gevoel in je lichaam?
AnoukSem schreef:Ik weet niet of mensen mijn hele goede tip hebben gelezen, maar als je echt chronische hyperventilatie denkt te hebben, moet je echt wat doen met Maatkracht.com. Ik maak er alleen maar reclame voor omdat ik me zelf zo wanhopig heb gevoeld, en bang was dat het alleen maar erger zou worden. Ik ben nog bezig met de therapie, maar mijn klachten zijn zeker al met meer dan 50% afgenomen. Mensen ga je niet rot zitten voelen, er zijn echt oplossingen, en dan zou je willen dat je het veel eerder had gedaan! Succes allemaal!
kleinelinda schreef:het is te ver weg jammer genoeg en ik denk dat het wel genoeg is als je het 1 keer zegt
Luigi schreef:Hebben jullie ook als jullie hebben gesport er meer last van? Ik heb dan vaak meer last van mn hart!