haha dat met de naambordjes is wel handig!
Ik heb gelukkig bijna geen min, dus draag maar heel weinig een bril (van de hema) maar het helpt wel een klein beetje bij mijn hoofdpijn. Ik was laatst weer bij de ha en die zegt dat ik ook echt veel meer moest drinken. Heb ik me een week aan gehouden en ik had geen last meer van hoofdpijn! Dat is dus mijn hoofdpijn bron
Verder was ik ook een braaf kind, ik bleef er netjes vanaf
of dat wil ik een pen pakken, grijp ik totaal mis
.
). Het kan dus nog prima hoor, ook als je al 16 bent. Het is me ontzettend goed bevallen en het viel me vooral heel erg mee. Na de operatie was het wel even heel naar, als ik m'n ogen bewoog dan deed dat ontzettend zeer en ik had het gevoel dat m'n ogen zo opgezwollen waren dat ze elk moment uit de kassen konden ploppen
. Verder was m'n buurjongetje doodsbang voor me omdat ik bloeddoorlopen ogen had
, hihi. Wat ik ook naar vond, waren de oefeningen die ik een aantal weken na de operatie een aantal keer per dag moest doen met mijn ogen. Dat deed pijn, maar het moest natuurlijk gewoon en het resultaat mag er zijn: mijn ogen staan bijna helemaal recht, alleen als ik moe ben zie je een lichte afwijking
en dat ik mensen gewoon altijd recht aan durf te kijken. Ik ben ook jarenlang gepest en hierdoor belemmerd mijn luie oog me dusdanig dat het echt invloed heeft op mijn dagelijks leven..
. Het ene is dus een plusoog en het andere een flink minoog. Het nadeel daaraan is wel dat als ik een bril draag, dat mijn ene oog wat wordt verkleind terwijl het andere flink wordt uitvergroot