Belachelijk? Max. min. Douche-tijd?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kjoetie

Re: Belachelijk? Max. min. Douche-tijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 17:57

nou, zo verwend vind ik het niet om 7 minuten wat overdreven kort te vinden. Daar krijg ik ook mijn lange haar niet in gewassen hoor Het gaat er niet om dat de ts uren onder de douche staat, maar 7 minuten is dan ook wel erg random gekozen.. doe dan 10 min om de dag ofzo..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 17:59

jeetje ielsje wat ben jij een driftkikker, ga eens in de hoek staan ofzo!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 18:00

Ielsje schreef:
Ja en? daar heeft ze toch de volste recht op?? Als je alles op 'mensen die het minder hebben' wil betrekken mag je niets meer zeggen hier.....

En het gaat niet over die paar minuten douchen... het gaat hier op de MANIER waarop dit haar medegedeeld wordt en het gebrek aan goede argumenten bij de ouders... (dat ze wel 7 minuten per dag, maar niet 14 minuten per 2 dagen... dat slaat toch nergens op??? En dat heeft NIETS maar dan ook NIETS met Afrika te maken!!)

Waar heeft zij recht op? Dat kan ik je vertellen...ze heeft recht op alles wat pappie en mammie haar gunnen...het is HUN geld, HUN huis en HUN water..!!!!

Eenneh...een beter milieu (en een betere wereld...) begint bij jezelf toch?

En natuurlijk heeft het wat met Afrika te maken....! Vind jij het niet ongelooflijk stom dat er hier problemen gemaakt worden om extra douchetijd terwijl er mensen in Afrika vervuild water moeten DRINKEN omdat er niks anders is...?

En misschien vinden haar ouders en overige familieleden het ook maar verdaaid lastig dat ze zo lang in de badkamer is Haha! Knipoog

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 18:01

En wat hebben mensen hier met 'om de dag douchen' ? Bah...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 18:02

ielgh ik voel me zo smerig als ik niet elke dag douche.. je bent tenslotte rondom paarden, je zweet de hele dag..

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 18:03

xDramaQueen schreef:
ielgh ik voel me zo smerig als ik niet elke dag douche.. je bent tenslotte rondom paarden, je zweet de hele dag..

Ja ja juist, dat denk ik dus ook....

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 18:08

Haha, ik moet er stiekem wel om lachen hoor, dat de kids maar denken te mogen beslisasen hoe of wat. Hier geldt: je woont onder míjn dak en je betaalt niets, dus ík bepaal.
Er wordt trouwens wel iedere dag gedoucht, dat vind ik wel zo fris. Maar als ik zeg dat er maar 10 minuten gedoucht wordt, gebeurt dat gewoon en ik ga me verder niet verantwoorden of dat is omdat het water zo duur of omdat het gas zo duur is. Pfff, kom op zeg........

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 18:10

Adil18 schreef:
xDramaQueen schreef:

Ja ja juist, dat denk ik dus ook....

Maar er blijft een verschil tussen uitgebreid douchen incl. haar wassen enzo en gewoon even snel afspoelen. Te veel zeep is ook niet goed voor je huid.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 18:12

mn oksels sop ik elke dag al 19 jaar lang, ik heb nog geen schade gevonden Haha!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 18:13

xDramaQueen schreef:
mn oksels sop ik elke dag al 19 jaar lang, ik heb nog geen schade gevonden Haha!

Dito...! En dat al 21 jaar lang Huilen van het lachen

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 18:15

Hoe weet je dan hoe het is als je een dag overslaat?

Ik vind 7 minuten ook kort om je haar en alles te wassen.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 18:17

furious schreef:
Hoe weet je dan hoe het is als je een dag overslaat?

Ik vind 7 minuten ook kort om je haar en alles te wassen.

Omdat ik me vies voel na sporten of een dagje paarden of een dagje op en neer in de trein naar Utrecht...logica...

Haar wassen kan overigens echt in 4 minuten tijd...dan in twee minuten je lichaam...oh damn, je kunt ook in 6 minuten douchen!!! Haha!
Laatst bijgewerkt door Adil op 10-08-08 18:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 18:21

SSSST dadelijk lezen dr ouders het Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 18:22

Kan nog korter, want je lichaam wassen doe je als je shampoo intrekt Lachen
haren nat maken en inwrijven kost 30 sec en uitspoelen 1,5 min.
2 min je lichaam
4 min dus samen Tong uitsteken Duivel

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 18:23

Ook ik snap niet wat Afrika hiermee te maken heeft Verward Dat is toch niet te vergelijken? Dan zouden we ook niet 3x per dag mogen eten, want dat kunnen ze daar ook niet...

Ik vind 7 minuten ook wel erg kort, ik zou het niet kunnen Bloos Maar in het huis van je ouders waar zij alles betalen heb je je nu eenmaal aan hun regels te houden Knipoog Ben je het er niet mee eens staat het vast geheel vrij een eigen optrekje te zoeken en daar elke dag (of om de dag in het geval van de TS) een half uur te douchen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 18:25

Als je klaagt over wat je die 3 keer te eten krijgt denk ik toch ook wel dat mensen het gaan hebben over andere die geen eten hebben...
TS mag ook douchen, alleen in een bepaalde tijd

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 18:26

Ik douche ook vaak om de dag zou niet weten waarom dat vies is?
Ik heb er helemaal geen zin in om elke dag te douchen en het is helemaal niet nodig en ik stink nooit hoor.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 18:27

runningkawa schreef:
Als je klaagt over wat je die 3 keer te eten krijgt denk ik toch ook wel dat mensen het gaan hebben over andere die geen eten hebben...

Ik klaag er ook niet over Vind het wel prettig om genoeg eten te kunnen kopen Lachen Maar je punt is duidelijk Knipoog

Ik vind alleen niet dat je een 3e wereld land kunt vergelijken met een 1e wereld land. Wij hebben hier andere maatstaven. Net zoals dat wij hier een andere soort honger kennen. Als mijn buik knort vind ik dat ik honger heb. Dan vind ik niet dat je kunt zeggen dat ik geen honger heb, omdat mensen in Afrika alleen honger hebben. Naar onze maatstaven hebben wij hier dan wel degelijk honger.
Laatst bijgewerkt door verootjoo op 10-08-08 18:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 18:28

Ik weet wel dat jij er niet over klaagt Lachen

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 18:29

Tooske schreef:
Ik heb er helemaal geen zin in om elke dag te douchen en het is helemaal niet nodig en ik stink nooit hoor.

Maar als je bij de paarden bent geweest dan...?
En hoe dan ook zweet je en komt je huid bloot te staan aan vuil....En het is gewoon heerlijk na een dagje gewerkt te hebben (in welke vorm dan ook...) even onder de douche te springen!

Als ik om 5 uur terug kom van het uitgaan spring ik ook nog onder de douche... Bloos

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 18:29

Adil18 schreef:
Als ik om 5 uur terug kom van het uitgaan spring ik ook nog onder de douche... Bloos

Ik sinds het rookverbod niet meer Haha!

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 18:30

Adil18 schreef:
Tooske schreef:

Maar als je bij de paarden bent geweest dan...?
En hoe dan ook zweet je en komt je huid bloot te staan aan vuil....En het is gewoon heerlijk na een dagje gewerkt te hebben (in welke vorm dan ook...) even onder de douche te springen!

Nou kun je nagaan hoeveel water ik al bespaar!
En als ik bij de paarden geweest ben trek ik gewoon schone kleren aan.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 18:31

verootjoo schreef:
runningkawa schreef:

Ik klaag er ook niet over Vind het wel prettig om genoeg eten te kunnen kopen Lachen Maar je punt is duidelijk Knipoog

Ik vind alleen niet dat je een 3e wereld land kunt vergelijken met een 1e wereld land. Wij hebben hier andere maatstaven. Net zoals dat wij hier een andere soort honger kennen. Als mijn buik knort vind ik dat ik honger heb. Dan vind ik niet dat je kunt zeggen dat ik geen honger heb, omdat mensen in Afrika alleen honger hebben. Naar onze maatstaven hebben wij hier dan wel degelijk honger.

Ik zeg dan ook gewoon dat ik honger heb hoor Knipoog
Hoewel mijn ouders het woord 'trek' prefereren Knipoog

En het rookverbod is inderdaad zalig Haha! Maar is dans en transpireer en je krijgt ook nog wel een alcohol over je heen... Knipoog Dus douchen Haha!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 18:41

Tooske schreef:
Nou kun je nagaan hoeveel water ik al bespaar!
En als ik bij de paarden geweest ben trek ik gewoon schone kleren aan.

Nou...dan kies ik ervoor om in een paar minuten even mijn lijf af te spoelen en evt. mijn haar te wassen...

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 18:41

Jeetje wat veel reacties zeg. (een aantal wel heel overdreven... maar goed, dat is bokt den ik maar Lachen )

Hoewel ik op de laatste bladzijdes meer een discussie zie ontstaan tussen een aantal mensen onderling, verzoek ik om dit via pb te gaan doen.
Ik vraag in dit topic meningen van anderen, en jullie hebben al duidelijk genoeg (gelukkig maar Knipoog ) gereageerd. Bedankt hiervoor.

*en @ adil18, dank je wel voor de opmerking die op de vorige blz. is gequote. *

Voor de andere bokkers: geef gerust je mening Lachen