Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ielsje schreef:Ja en? daar heeft ze toch de volste recht op?? Als je alles op 'mensen die het minder hebben' wil betrekken mag je niets meer zeggen hier.....
En het gaat niet over die paar minuten douchen... het gaat hier op de MANIER waarop dit haar medegedeeld wordt en het gebrek aan goede argumenten bij de ouders... (dat ze wel 7 minuten per dag, maar niet 14 minuten per 2 dagen... dat slaat toch nergens op??? En dat heeft NIETS maar dan ook NIETS met Afrika te maken!!)
xDramaQueen schreef:ielgh ik voel me zo smerig als ik niet elke dag douche.. je bent tenslotte rondom paarden, je zweet de hele dag..
Adil18 schreef:xDramaQueen schreef:ielgh ik voel me zo smerig als ik niet elke dag douche.. je bent tenslotte rondom paarden, je zweet de hele dag..ja juist, dat denk ik dus ook....
xDramaQueen schreef:mn oksels sop ik elke dag al 19 jaar lang, ik heb nog geen schade gevonden
furious schreef:Hoe weet je dan hoe het is als je een dag overslaat?
Ik vind 7 minuten ook kort om je haar en alles te wassen.
runningkawa schreef:Als je klaagt over wat je die 3 keer te eten krijgt denk ik toch ook wel dat mensen het gaan hebben over andere die geen eten hebben...
TS mag ook douchen, alleen in een bepaalde tijd
Tooske schreef:Ik douche ook vaak om de dag zou niet weten waarom dat vies is?
Ik heb er helemaal geen zin in om elke dag te douchen en het is helemaal niet nodig en ik stink nooit hoor.
Adil18 schreef:Als ik om 5 uur terug kom van het uitgaan spring ik ook nog onder de douche...
Adil18 schreef:Tooske schreef:Ik douche ook vaak om de dag zou niet weten waarom dat vies is?
Ik heb er helemaal geen zin in om elke dag te douchen en het is helemaal niet nodig en ik stink nooit hoor.
Maar als je bij de paarden bent geweest dan...?
En hoe dan ook zweet je en komt je huid bloot te staan aan vuil....En het is gewoon heerlijk na een dagje gewerkt te hebben (in welke vorm dan ook...) even onder de douche te springen!
Als ik om 5 uur terug kom van het uitgaan spring ik ook nog onder de douche...
verootjoo schreef:runningkawa schreef:Als je klaagt over wat je die 3 keer te eten krijgt denk ik toch ook wel dat mensen het gaan hebben over andere die geen eten hebben...
TS mag ook douchen, alleen in een bepaalde tijd
Ik klaag er ook niet overVind het wel prettig om genoeg eten te kunnen kopen
Maar je punt is duidelijk
Ik vind alleen niet dat je een 3e wereld land kunt vergelijken met een 1e wereld land. Wij hebben hier andere maatstaven. Net zoals dat wij hier een andere soort honger kennen. Als mijn buik knort vind ik dat ik honger heb. Dan vind ik niet dat je kunt zeggen dat ik geen honger heb, omdat mensen in Afrika alleen honger hebben. Naar onze maatstaven hebben wij hier dan wel degelijk honger.
Tooske schreef:Nou kun je nagaan hoeveel water ik al bespaar!
En als ik bij de paarden geweest ben trek ik gewoon schone kleren aan.