Ik hoop dat je snel gebeld wordt. Kan idd zomaar opeens een dag van tevoren zijn. Met dat nuchter zijn worden ze steeds ruimer. Vroeger moest dat veel langer. Ik kwam op don bij KR en ze belden 's middags dat ik de volgende dag kon. Ik mocht nog eten en heb dat licht gedaan. Vanaf 's avonds nuchter en moest er de volgende dag al vroeg zijn...
Een kliniek is in veel meer dingen anders. Ze zijn idd zeer vriendelijk. Zelfs na een hele zware buikoperatie in het AMC kon ik ze wel wat doen idd.......Bij het schofterige af......
Maar KR opereert via een buisje. Dat doen ze nog niet overal. Je houdt er dus een heel klein litteken aan over. Ik werd echt zonder enige pijn wakker en totaal niet rot. XZe schijnen ook in narcose goed te zijn. Dat is me bij de 2e buikoperatie ook erg tegengevallen in het AMC.
Het is best heel moeilijk, maar zij staan achter hun manier van revalideren, dat is echt met rust en oefeningen is. Dat is moeilijk, als je geen pijn meer hebt, maar ik denk dan, dat je je er toch beter aan kan houden. Heb je hopelijk het langste profijt van.
Als ik hoor dat anderen vrij snel op zijn en veel mogen, hoop ik dat het ook voor langer effect heeft en je niet terugvalt.
Het is feitelijk echt geen grote of moeilijke ingreep en wordt veel gedaan. Ik hoorde het nog van een vader die anesthesist is dat het echt aan de lopende band gebeurt.
Ik heb geen dag spijt gehad. Ik baalde alleen dat ik nu veel operatie heb gehad in vrij korte tijd wat een aanslag is op je lijf. Maar toch beter dan pijn en al die troep slikken.
Succes en sterkte. Het zal wel spannend zijn, maar hoe relaxter je bent, hoe beter je er in gaat en je er weer uitkomt.