behaard... wie nog?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

F_Orumster

Re: behaard... wie nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 19:05

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 20:00

lynne8 schreef:
Wat een gezeur he, op sommige punten zou ik dan toch liever een man zijn hahahahah

ja echt hoor, dat ik niet al weken voor me vakantie ga lopen stressen hoe ik 2 weken bultjes voorkom Verdrietig

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 12:48

Nu blijkt dat ik zoveel 'lotgenoten' heb, durf ik er ook wel voor uit te komen, dat ik mezelf een 'aapje' vind Knipoog
Als ik dit topic lees, vind ik dat ik eigenlijk niet moet zeiken, omdat het bij mij nog wel meevalt...
Ik erger me vooral aan de haartjes onder m'n navel, rond m'n tepels en tussen m'n borsten, schaam me rot!!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 15:38

Hier nog iemand. Ik probeer de schade te beperken door mijn benen te epileren, volgens de reclame zouden je haartjes dan 3 weken weg moeten blijven. Dat is bij mij nog nooit gelukt. Ik ben al vanaf mijn 13e obsessief met vooral mijn beenhaar bezig, ik word er soms gewoon niet goed van (altijd blijft wel ergens haar zitten, grrrr). Als ik zo lees dat er blijvende oplossingen voor zijn (wat ik haast te mooi om te geloven vind) ga ik toch maar eens sparen hiervoor.

Haar onder mijn armen en bikinilijn doe ik trouwens gewoon met een scheermesje, het haar op mijn armen is gelukkig wat lichter van kleur en laat ik dan ook lekker zitten. Haartjes op mijn gezich epileer ik.

lynne_berna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 22:12

Dit is wel echt fijn om te zien dat ik niet de enige ben. Nou nog het wondermiddel vinden hahaha

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 23:59

Ik ben zeer behaard. Clown ook op mijn armen enzo,
verder heb ik uitgevonden dat ik m'n bikinilijn(die inderdaad groter is dan dat hij zou moeten zijn) beter kan scheren met een ladyshave dan met een venus oid. Want daar gaat het me een partij van ontsteken!

Verder heb ik mijn benen gewoon niet altijd glad, dikke pech voor vriendlief Clown

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 00:14

Heb altijd een scheermesje gebruikt voor oksels, benen en bikinilijn. Maar, ben nu al die rode bultjes rond mijn bikini lijn zat Boos! en heb dus van de week een ladyshave besteld. Nog even wachten tot die binnen is maar ben erg benieuwd naar het resultaat. Er zitten 5 verschillende koppen bij vraag me dus een beetje af wat die allemaal kan. Blond

Marloe_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 13:28

ztugwell schreef:
Nu had ik eerst dus Unive gebelt en hun zeiden tegen mij 500 euro word vergoed in het jaar en dan moet je wel naar een speciaal bedrijf gaan die aangesloten is bij ons .
Maar mag ik gewoon die 500 euro gebruiken dus ook meteen even leuk andere dingen doen of is het echt alleen als je echt iets ergs heb ?
Want mijn snorretje zullen hun misschien zeggen je overdrijft , maar ik vind het wel degelijk erg ..

Dus geld die 500 euro gewoon als je wat wilt doen met je huid of alleen in erge gevallen ?
Anders ga ik me snor scheren zodat het erg lijkt want het is voor mij zelf wel afschuwelijk ..

Volgens mij word alleen gezichtsbeharing vergoed als je er echt last van hebt. Met een verwijsbriefje van de dokter kon ik er zo terecht. Beetje overdrijven bij de dokter dat je je eigen echt kapot schaamt en dat je geregeld het woord snor naar je toegeroepen krijgt en klaar Clown
Ik denk niet dat je ook je benen oid mag laten doen voor dat geld maar ik weet het niet zeker.