Incl. haar wassen/scheren:10 min max.
Meestal douche ik om de dag.
Er langer onderstaan is wel lekker warm, maar dan vind ik het water verspillen
Net als met tandenpoetsen bij de wasbak, dan doe ik de kraan uit. Het is net wat je gewend bent. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Net als met tandenpoetsen bij de wasbak, dan doe ik de kraan uit. Het is net wat je gewend bent.
) douche dus dat zal wel even duren voordat ik daar weer onder weg ben
, duurt 2 minuten, dan haren wassen met shampoo en daarna cremespoeling, 7 minuten. En dan ben ik dus in 10 minuten klaar! Als ik me scheer duurt het 5 minuutjes langer...
. 

, en dan iedere keer een half uur a 3 kwartier, ik sport iedere dag bij de sportschool, en ik loop ook bij de paarden iedere dag, en dan was ik me haar met 3 shampos, douche gel, en scheren.
kan er behoorlijk lang overdoen als ik wil sta er zo rustig een uur onder
..
.. Stroedel schreef:IK douche 2x per dag, en dan iedere keer een half uur a 3 kwartier, ik sport iedere dag bij de sportschool, en ik loop ook bij de paarden iedere dag, en dan was ik me haar met 3 shampos, douche gel, en scheren.
) 1x per dag. Als het heel warm weer is wil ik ook wel eens even onder de koude douche springen, maar dat is en korte douche van een paar minuten.
)

. Meestal 1x in de week, maar ook dan zit ik niet langer dan 30 min in de badkamer. Stroedel schreef:IK douche 2x per dag, en dan iedere keer een half uur a 3 kwartier, ik sport iedere dag bij de sportschool, en ik loop ook bij de paarden iedere dag, en dan was ik me haar met 3 shampos, douche gel, en scheren.
. uitgebreid scheren, haar wassen, cremespoeling, scrubben, douchegel en gewoon heerlijk staan te staan onder de hete stralen

Dagdromen e.d. kan je toch ook perfect doen als je gewoon ergens zit? Als ik jullie ouders was zou ik gewoon de heet-waterkraan flink aandraaien, net zolang tot jullie onder de douche vandaan kwamen