Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 15:07

Mijn moeder heeft ook een grote cupmaat en is stevig gebouwd, ze raadde aan om altijd een ontzettend goede (waarschijnlijk dure) bh te kopen. De voedingsbh's van tegenwoordig zijn ook veel beter.
Je kan er tegen die tijd naar vragen bij de gynaecoloog of een goede lingeriezaak.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-08 15:09

June92 schreef:
Overigens valt het me ook op dat vrouwen er vaak naar kijken. Mijn vriendinnen zijn allemaal gewoon heel eerlijk, dan kan ik er wel om lachen. Als we ons aan het omkleden zijn, zegt er altijd wel een: zijn jullie ook zo jaloers? Terwijl het stuk voor stuk hartstikke mooie meiden zijn. Ik was ooit op een verjaardag van iemand en toen vroeg iemand die ik amper kende: wat voor cup heb jij? Dat ging me toch wel iets te ver.

Dat vind ik ook te ver gaan ja, het toch ook een beetje privacy (zover je dat nog hebt met grote borsten Clown )

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 15:11

Ik zit nog te denken hoe ik me vroeger voelde toen ik tien was: mam, krijg ik ook nog borsten??
Lachen was de eerste in de klas die het kreeg.
Nu hoop ik dat het niet meer gaat groeien, maar heb al een tijd 75D.
Soms vraag ik me wel af hoe het gaat als ik zwanger word..
Iig een zeer goede bh met ondersteuning. Maar ik ga wel borstvoeding geven, vind dat erg belangrijk naar het kind.
En verder is het afwachten.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-08 15:17

Ben even aan het speuren voor mooie bhs van Marie Jo. Er zitten zulke mooie tussen Lovers

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-08 15:23

Deze heb ik oa van Marie Jo (de bandjes kunnen ook normaal)

Afbeelding

En over deze bh is laatst cola gevallen! Boos!

En nog iets wat ik me net bedacht. Ik heb dus maar 1 echt lingerie setje! Omdat de bh meestal duur genoeg is, is de bijpassende string meestal ook nog een 30 euro! Dus setjes? No way... Toevallig van deze bh heb ik een bijpassende string erbij. Maar verder, niets... Veelste duur.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 15:24

die had ik ook gezien. Is ontzettend mooi. Ehm vanish helpt neit tegen de colavlek??
Ik ga eerst even sparen voordat ik het ga kopen..

June92

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 15:24

Wauw die is mooi! Nog wat gevonden verder? Uhh en hoe krijg je cola in je BH? Clown

Één keer heb ik trouwens wel erg moeten lachen toen we met de leerlingenraad (soort bestuur van leerlingen binnen de school) zo'n sport/spelletjesdag voor 1e- en 2e-klassers moesten organiseren. Het was echt bloedheet; praktisch iedereen liep in bikini of nogal schaarse kleding Clown Ik stond zo:

http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=phot ... ecret=SlPn

bij de waterbaan, nou, die jongetjes hadden de dag van hun leven. Ben wel zo verstandig geweest om maar niet in bikini rond te gaan lopen. Overigens nou niet gaan denken dat ik er altijd zo bij loop Knipoog

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-08 15:29

Nou die bh op dit plaatje is het ''type'' avero. Ik vind het wel een hele fijne en mooie bh, dus ik denk dat mijn volgende weer zo'n 1 word, maar dan in een ander kleur!

Cola in m'n bh, dat was mijn vriend zijn schuld! Ik ben mijn kamer aan het verfen, dus alles staat door elkaar, rotzooi, alles. En mijn bh lag op een stapeltje kleren onder mijn bureau en er stond een glas cola op het bureau. En m'n vriend moest met zijn dikke bouwkeet zit er natuurlijk tussen drukken om er langs te gaan en tsja, toen ging de cola om! Alle cola drupte van het bureau af, op mijn heilige bh!

Hahaha, als je in bikini was gaan lopen kunnen ze volgensmij de ogen niet van je af houden Clown

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 15:31

June92 schreef:
Wauw die is mooi! Nog wat gevonden verder? Uhh en hoe krijg je cola in je BH? Clown

Één keer heb ik trouwens wel erg moeten lachen toen we met de leerlingenraad (soort bestuur van leerlingen binnen de school) zo'n sport/spelletjesdag voor 1e- en 2e-klassers moesten organiseren. Het was echt bloedheet; praktisch iedereen liep in bikini of nogal schaarse kleding Clown Ik stond zo:

http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=phot ... ecret=SlPn

bij de waterbaan, nou, die jongetjes hadden de dag van hun leven. Ben wel zo verstandig geweest om maar niet in bikini rond te gaan lopen. Overigens nou niet gaan denken dat ik er altijd zo bij loop Knipoog

Volgens mij vonden de jongens het idd erg jammer dat je niet wat andere kleding hebt aangetrokken Tong uitsteken

Gaan jullie trouwens op vakantie of naar de zwembad/plas ook in een bikini?
Ik heb een bikini (enige dat staat en past) maar vind het zelf fijner om een badpak te dragen.
Hebben jullie dat ook en maakt het uit waar je dan bent?

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 15:31

Sence schreef:
Nou die bh op dit plaatje is het ''type'' avero. Ik vind het wel een hele fijne en mooie bh, dus ik denk dat mijn volgende weer zo'n 1 word, maar dan in een ander kleur!

Cola in m'n bh, dat was mijn vriend zijn schuld! Ik ben mijn kamer aan het verfen, dus alles staat door elkaar, rotzooi, alles. En mijn bh lag op een stapeltje kleren onder mijn bureau en er stond een glas cola op het bureau. En m'n vriend moest met zijn dikke bouwkeet zit er natuurlijk tussen drukken om er langs te gaan en tsja, toen ging de cola om! Alle cola drupte van het bureau af, op mijn heilige bh!

Hahaha, als je in bikini was gaan lopen kunnen ze volgensmij de ogen niet van je af houden Clown

Heeft vriendje nog met je gewinkeld? Knipoog

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-08 15:36

Ik ben op vakantie geweest en had gewoon een bikini. Achteraf een héle foute! Ik had een gouden triangel (zo heet dat toch? als het in de nek vast zit? Nagelbijten / Gniffelen ). En omdat die bikini goud was, erg opviel! Terwijl ik juist geen aandacht willen trekken naar mijn borsten.

Ik zat op een luchtbed in de zee, en toen kwam er een flinke golf aan en toen vloog m'n boobie eruit, haha Clown Gelukkig zag niemand het, maar heb wel gelachen met m'n vriend!

Later de vakantie heb ik steeds een hempje over m'n bikini gehad. Heb volgensmij wel een foto op de pc staan, van hoe het eruit zag. Als ik het nu dan terug zie, schaam ik me. Ik snap niet dat ik zo heb rondgelopen.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-08 15:37

C_arola schreef:
Sence schreef:

Heeft vriendje nog met je gewinkeld? Knipoog

Nee. Hij zei; eigen schuld! Moet je de cola maar niet op zo'n stomme plek neerzetten! Zeg ik: Moet jij niet met je dikke kont je er tussen drukken!

En zo gaat het dan een uur lang door... Doe ook niet de moeite om het te vragen, want dat wil hij nooit Clown

June92

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 15:37

Ik durfde twee jaar geleden niet eens naar het zwembad Clown

Nu loop ik altijd en overal vrolijk in bikini, van de zomer waren er aan het strand allemaal winkeltjes en zelfs daar alleen een rokje aangehad, net als alle anderen. Een badpak vind ik zelf niet mooi en ik ben best heel tevreden met mijn buik, dus dan zit een badpak een beetje in de weg Haha!

June92

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 15:38

En wat ontzettend 'aardig' van je vriend, haha. Ik zou op z'n minst een nieuw lingeriesetje eisen.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 15:39

Ik heb een fel rose, ook een opvaller.. Heb al gekeken naar een ander, maar nog niks gevonden, dan maar een shirtje over de bikini (ook goed voor het verbergen van een buikje) Bloos
Vind rokjes de laatste tijd erg fijn te dragen.

Helpt het ook niet als hij de setje mag uitzoeken? Knipoog

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-08 15:40

Volgens mijn moeder wil het er wel uit. Eerst zien, dan geloven.

Ik zal even een foto plaatsen, van mijzelf in die afschuwelijke bikini. Dan kun je zien hoe erg ik voor schut heb gelopen Clown

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-08 15:41

Nee, hij haat winkelen Clown Ook voor we op vakantie gingen, moest ik van alles voor hem kopen zoals deo etc.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-08 15:42

Ze pasten er ook nog maar net in...

[heb 'm verwijderd. heb liever niet dat heel bokt het ziet! Clown]
Laatst bijgewerkt door Sence op 24-07-08 15:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-08 15:42

Oh bij mij doet de foto het niet. Bij jullie wel? Clown

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 15:43

idd een aandachttrekker (bikini bedoel ik!) Lachen

June92

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 15:44

June92

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 15:44

Haha die is wel heel goud ja Clown

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-08 15:45

Wat een leuke bikini! Leuk model!

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 15:46

Ik vind hem wel gaaf!! Alleen trekt hij inderdaad heel veel aandacht....
@june, krijg je geen last van je nek als je een hele dag zo'n bikini draagt? Ik heb ook wel eens een halterbikini gehad maar aan het einde van de dag kreeg ik toch een beetje last van mn nek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 15:46

Ik zit met hetzelfde 'probleem'..
Maar sinds kort heb ik Marlies Dekkers ontdekt, en ben helemaal gelukkig..
Geen bh's bestellen en gewoon in de uitverkoop wat kunnen kopen!
Ze zijn dan nogwel duur, maar ze zitten geweldig..

En voor paardrijden heb ik altijd sportbh's aan, van schiesser..
Laatst was ik bij de dokter omdat ik soms pijnlijke borsten had..weetje wat hij zei: "ik denk dat het soort van groeipijnen zijn", Ik zo "écht niet, die periode ben ik hopelijk al voorbij"
Ik heb nu 70E, dus hoop echt niet dat ze nog groter worden Clown ..al moet ik wel zeggen dat ik soms best trots op ben Vork