Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
June92 schreef:Overigens valt het me ook op dat vrouwen er vaak naar kijken. Mijn vriendinnen zijn allemaal gewoon heel eerlijk, dan kan ik er wel om lachen. Als we ons aan het omkleden zijn, zegt er altijd wel een: zijn jullie ook zo jaloers? Terwijl het stuk voor stuk hartstikke mooie meiden zijn. Ik was ooit op een verjaardag van iemand en toen vroeg iemand die ik amper kende: wat voor cup heb jij? Dat ging me toch wel iets te ver.
June92 schreef:Wauw die is mooi! Nog wat gevonden verder? Uhh en hoe krijg je cola in je BH?
Één keer heb ik trouwens wel erg moeten lachen toen we met de leerlingenraad (soort bestuur van leerlingen binnen de school) zo'n sport/spelletjesdag voor 1e- en 2e-klassers moesten organiseren. Het was echt bloedheet; praktisch iedereen liep in bikini of nogal schaarse kledingIk stond zo:
http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=phot ... ecret=SlPn
bij de waterbaan, nou, die jongetjes hadden de dag van hun leven. Ben wel zo verstandig geweest om maar niet in bikini rond te gaan lopen. Overigens nou niet gaan denken dat ik er altijd zo bij loop
Sence schreef:Nou die bh op dit plaatje is het ''type'' avero. Ik vind het wel een hele fijne en mooie bh, dus ik denk dat mijn volgende weer zo'n 1 word, maar dan in een ander kleur!
Cola in m'n bh, dat was mijn vriend zijn schuld! Ik ben mijn kamer aan het verfen, dus alles staat door elkaar, rotzooi, alles. En mijn bh lag op een stapeltje kleren onder mijn bureau en er stond een glas cola op het bureau. En m'n vriend moest met zijn dikke bouwkeet zit er natuurlijk tussen drukken om er langs te gaan en tsja, toen ging de cola om! Alle cola drupte van het bureau af, op mijn heilige bh!
Hahaha, als je in bikini was gaan lopen kunnen ze volgensmij de ogen niet van je af houden
C_arola schreef:Sence schreef:Nou die bh op dit plaatje is het ''type'' avero. Ik vind het wel een hele fijne en mooie bh, dus ik denk dat mijn volgende weer zo'n 1 word, maar dan in een ander kleur!
Cola in m'n bh, dat was mijn vriend zijn schuld! Ik ben mijn kamer aan het verfen, dus alles staat door elkaar, rotzooi, alles. En mijn bh lag op een stapeltje kleren onder mijn bureau en er stond een glas cola op het bureau. En m'n vriend moest met zijn dikke bouwkeet zit er natuurlijk tussen drukken om er langs te gaan en tsja, toen ging de cola om! Alle cola drupte van het bureau af, op mijn heilige bh!
Hahaha, als je in bikini was gaan lopen kunnen ze volgensmij de ogen niet van je af houden
Heeft vriendje nog met je gewinkeld?