Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Runn_love_ schreef:wij hadden een oud mens met een hekel aan kinderen :S
erg vervelend en ik zei het ook nooit als ik last had ..
hadden jullie niet eerder met siroop kunnen komen ??
smit_ilse schreef:Weet een plant die er super tegen werkt!! Mn oma, schoonmoeder, zwager en nog andere die al van alles geprobeerd hadden maar er last van bleven houden gebruiken deze en het is weg. Zal even opzoeken op google hoe de plant precies heet.
MissyPalonie schreef:Runn_love_ schreef:wij hadden een oud mens met een hekel aan kinderen :S
erg vervelend en ik zei het ook nooit als ik last had ..
hadden jullie niet eerder met siroop kunnen komen ??
oh...en dat word dan Huisarts

Sodeletuut schreef:IS het nou STROOP of SIROOP want iedereen zegt wat anders
smit_ilse schreef:het heet stinkende gouwe, kijk even bij google.
Het gele sap werd vroeger gebruikt op wratten. Hiervoor moest het sap van een verse stengel meerdere malen per dag op de wrat worden gesmeerd, waarna de wrat verdween. (staat op de site)
Helpt echt!
Runn_love_ schreef:nu ik met de slimme vraag : wat voor stroop ??
MissyPalonie schreef:Runn_love_ schreef:nu ik met de slimme vraag : wat voor stroop ??
appelstroop
MissyPalonie schreef:Runn_love_ schreef:nu ik met de slimme vraag : wat voor stroop ??
appelstroop
[/quote]
Runn_love_ schreef:wordt een heel kunstwerk![]()
kan er nog meer op ?? rozijnen ??
en chocoladevlokken! Runn_love_ schreef:wordt een heel kunstwerk![]()
ik zat te denken aan aardbeien
capopjekop schreef:Mijn pa kocht mijn wratjes vroeger altijd. Nu heb ik weleens een huidverdikking, dus niet zo'n hangerig wratje en die gaan na een paar weken vanzelf weer weg, dan komt ie op een andere plek soms weer terug maar iedere keer kleiner, dus voorlopig hoeft mijn pa niks meer te kopen
Sodeletuut schreef:Runn_love_ schreef:wordt een heel kunstwerk![]()
kan er nog meer op ?? rozijnen ??en chocoladevlokken!
MissyPalonie schreef:Runn_love_ schreef:wordt een heel kunstwerk![]()
ik zat te denken aan aardbeien
Sodeletuut schreef:capopjekop schreef:Mijn pa kocht mijn wratjes vroeger altijd. Nu heb ik weleens een huidverdikking, dus niet zo'n hangerig wratje en die gaan na een paar weken vanzelf weer weg, dan komt ie op een andere plek soms weer terug maar iedere keer kleiner, dus voorlopig hoeft mijn pa niks meer te kopen
? hu?

en eigenlijk binnen een week