Goedkope vs. dure beha's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ehona

Re: Goedkope vs. dure beha's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 15:12

Nu mijn borsten (en mijn lijf) nog groeien, koop ik BH's bij Hunkemoller, want meestal ben ik er na een jaar toch wel weer uitgegroeid. Daar zijn ze leuk, zitten ze lekker en ze zijn niet duur. Later zal ik ook echt wel een duurdere BH kopen, als ik er tenminste het geld voor heb. Maar nu vind ik dat gewoon zonde. Net zoiets als leren rijlaarzen kopen als je nog niet uitgegroeid bent, dat is ook zonde van het geld.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 12:26

Weet iemand waar je de duurdere bh's op het internet kan bekijken/bestellen?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 12:32

je hoeft niet te schreeuwen hoor
en waarom wil je persee duurdere bhs kopen?

Ik heb zaterdag 4 winkels van binnengezien en een hoop gepast. Maar zo goed als alle voorgevormde bh's in 90E/F geven ze een erg onnatuurlijke vorm.

Heb nu een model van Chantelle bestelt in 85F om te kijken of die goed zit. Zodra die goed zit worden er ook nog andere kleurtjes bestelt

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 12:35

Ik heb niet zo'n grote boezem... dus dat zal later ook niet heel erg gaan hangen Nagelbijten / Gniffelen
Ik zweer bij de hunkenmoller, misschien dat ik later wat duurder ga maar voorlopig veranderd mijn voorgevel nog wat van vorm (aangezien ik ben aangekomen en mijn buste dus ook) en ik heel erg regelmatig een andere maat moet halen.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 12:35

Taat schreef:
ik koop altijd bij de hunkemoller maar ik baal altijd vreselijk. ze hebben bijna nooit mijn maat!! 70D wie heeft daar nog meer last van?

heb dezelfde maat als jou! en ja hunkemoller kan ik nauwelijks slagen, heb 2 bh's van. eentje is goed. andere zit voor geen meter

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 13:33

Evelli schreef:
je hoeft niet te schreeuwen hoor
en waarom wil je persee duurdere bhs kopen?

Ik heb zaterdag 4 winkels van binnengezien en een hoop gepast. Maar zo goed als alle voorgevormde bh's in 90E/F geven ze een erg onnatuurlijke vorm.

Heb nu een model van Chantelle bestelt in 85F om te kijken of die goed zit. Zodra die goed zit worden er ook nog andere kleurtjes bestelt

Ik had het al gevraagd maar kreeg geen reactie, vandaar dat ik dahcht typ het even dikgedrukt. Voor mij is met capslock schreeuwen Lachen

Ik wil gewoon even kijken naar dat soort bh's mag dat niet?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 13:37

jawel, maar denk dat je wat specefieker moet zijn in je vraag. En zelf een beetje googlen kan ook geen kwaad
gewoon op online verkoop en dan merk naam zoeken Knipoog

marel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 15:23

Ik heb wat duurdere setjes omdat ik ze mooier vind en het materiaal (vaak, ook niet altijd) duurzamer is. Zolang je een gangbare bh-maat hebt, kan je volgens mij prima af bij een Hunkemöller of Livera. De 'bh-industrie' is tegenwoordig een booming business, waarmee ze slim op de psyche van de vrouw inspelen. Jammer maar waar, hangborsten krijg je net zo goed in een duur setje Knipoog

tenemieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 19:11

ik koop enkel bh's van Marie Jo en l'Aventure...
ze zitten perfect en je kan ze heel lang dragen...
ze zijn wat duurder maar ik heb het er graag voor over

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 00:03

ik koop wat ik leuk vind meestal zijn dat wel duurdere, heb een beetje een vreemde maat heb nu 70B de B cup zit prima alleen is hij nog te wijd :S zou niet weten welke maat ik dan zou moeten nemen

rosanne1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 04:11

lotjj92 schreef:
Taat schreef:
ik koop altijd bij de hunkemoller maar ik baal altijd vreselijk. ze hebben bijna nooit mijn maat!! 70D wie heeft daar nog meer last van?

heb dezelfde maat als jou! en ja hunkemoller kan ik nauwelijks slagen, heb 2 bh's van. eentje is goed. andere zit voor geen meter

mag ik vragen waar jij je bh's dan koopt?
ik heb nl ook 70D

Loontje1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 10:27

Ik heb eigenlijk altijd duurdere Bh's aan. Het is erg moeilijk om in mijn maat Bh's te kunnen kopen helaas.
Vaak moeten ze bij een speciaalzaak halen, vaak moeten ze dan ook nog besteld worden.
Voor het paardrijden heb ik sinds een paar maanden een nieuwe sportbh, die echt super fijn is. Ik heb hem op indoorbrabant gekocht, maar je kunt ze ook op internet bestellen op: www.KiesDeJuisteSportBH.nl

Ze zijn niet heel goedkoop, maar wel super fijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 11:28

laura1987 schreef:
Weet iemand waar je de duurdere bh's op het internet kan bekijken/bestellen?

zou ik niet doen.

elk merk kan net iets anders uit vallen.
en om nou een groot bedrag uit te geven voor gok........
Gestoord

kan je het beter in een goede winkel passen

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 12:10

laura1987 schreef:
Ik wil gewoon even kijken naar dat soort bh's mag dat niet?

www.lingerietotaal.nl
www.ellure.nl

Daar kijk ik meestal naar de nieuwe collecties. Ik heb wel eens wat besteld ook, maar meestal van merken waar ik al wat van heb & dat is altijd goed gegaan.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 18:32

Ik vind lingerie kopen tegenwoordig echt vreselijk.

Wilde laatst een bikini hebben, onder de 100 euro valt het zelfs nog niet mee om een leuk modelletje te vinden, uit eindelijk maar eentje gekocht waarvan de omtrek iets te breed was en het broekje gewoon een maat S. Dan laat ik iemand anders de bikini wel even in maken. Scheelt ook weer een cupmaat.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 16:11

LizMD schreef:
Taat schreef:

After Eden heeft deze maat standaard in het assortiment, deze hebben ze bij Livera. Zijn ook niet zo duur, ergens rond de 20/30 euro geloof ik. Ik vind het hele fijne BH's, en ze hebben ze ook in heel veel verschillende soorten.

Ik koop ook 70D (heb 60F) en ik ben laatst geweldig geslaagd in de opruiming bij de hunkemoller! Haha! Alleen heb je niet zoveel keuze in BH's, jammer genoeg... After Eden heb ik inderdaad ook vaak Ja

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 16:12

rosanne1988 schreef:
lotjj92 schreef:

mag ik vragen waar jij je bh's dan koopt?
ik heb nl ook 70D

ik heb er 2 van mexx. nog 2 van de hunkemoller. waarvan 1 lekker zit (heb nog een paar onbekende merk) heb nu een van esprit maat 70E

bergkraai

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 16:16

Tsja, uiteindelijk is het toch zo dat goedkope bh's vele malen minder steun geven.. Ik heb vaak die van marie jo aan.. Zit perfect!

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 16:19

voor mij zouden bh's van marie jo nu veel te duur zijn. ik ben op dat punt nog helemaal in de groei. pas als ik écht uitgegroeid ben koop ik een paar dure bh's. heb nu 3 bh's een maand terug gekocht waar van 1 al bijna te klein is

NathalieBerg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 16:22

bij mij in de ruitershop verkopen ze ook sportBH 's en die zitten heerlijk !! Haha!
En ik vind toch wel dat ze wat steviger moeten zitten vooral voor mn operatie toen had ik 75 à 80 F en nu na de operatie een 75 à 80 C dus dat is nog wel gevoelig met rijden, en daarom vind ik een goede sport BH zeker belangrijk !! dan maar een dure die goed zit dan een goedkope en na het rijden last van je rug of borsten.

voorderest draag ik bh's van marie jo en dekkers maar soms hebben ze bij de hunkie ook goede !! het is gewoon passen bij mij !! Haha!
iedereen verschild dus er is voor iedereen wel wat wils !! Haha!:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 16:29

Ik heb ook altijd beha's van marie jo, chantelle Triumph en Passionata.
Mijn bos hout valt ruim en mijn bovenwijdte smal, dus slaag ik bij een gewone lingeriezaak nooit en bij de hema waar ik niet kan passen al helemaal niet. Ik ben wel erg zuinig op mijn setjes (koop altijd wel incl bijpassend broekje), want ik vind ze wel erg aan de prijs.
Maar ik heb nu wel, hoe noemden ze dat ook al weer in passion voor fashion? Oh ja stadse borsten, die naar voren wijzen en geen boerenborsten die vrij in de weide hopsen.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 16:46

Ik heb 70 D / 75 C. Meestal slaag ik het beste bij de H&M. Die zitten gewoon het mooiste bij mij. Bovendien zijn ze betaalbaar, en ik heb bh's van meer dan 5 jaar oud die nog er nog steeds perfect uitzien, ook al gaan ze iedere week in de was.

De hele dure bh's zijn voor mij niet nuttig, ze passen bij mij niet beter als die van de H&M... hunckemuller, v&d en hema ben ik geen fan van... soms koop ik er wel eens eentje, maar achteraf ben ik er niet zo blij mee als die van de Hennes.

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 14:10

Ik heb idd te dure bh's en betaal me er groen en geel aan Zij zijn groot en ik is klein!
Helaas kan ik niet anders ivm mijn cupmaat en de enige goede stevige bh's hierin zijn van PrimaDonna en daar betaal ik gemiddeld 80,= per bh! Bloos!

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 18:20

Eventjes een paar links waar ik zelf erg blij van geworden ben, misschien dat anderen in dit topic er ook wat aan hebben:

http://www.brastop.com
http://www.figleaves.com
en mijn favo: http://www.bravissimo.com

Je moet je maat wel erg goed weten, anders is het zonde van de verzendkosten, maar je hebt er wel supermooie en betaalbare beha's ook in lastige maten!

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 21:00