Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Taat schreef:ik koop altijd bij de hunkemoller maar ik baal altijd vreselijk. ze hebben bijna nooit mijn maat!! 70D wie heeft daar nog meer last van?
Evelli schreef:je hoeft niet te schreeuwen hoor
en waarom wil je persee duurdere bhs kopen?
Ik heb zaterdag 4 winkels van binnengezien en een hoop gepast. Maar zo goed als alle voorgevormde bh's in 90E/F geven ze een erg onnatuurlijke vorm.
Heb nu een model van Chantelle bestelt in 85F om te kijken of die goed zit. Zodra die goed zit worden er ook nog andere kleurtjes bestelt
lotjj92 schreef:Taat schreef:ik koop altijd bij de hunkemoller maar ik baal altijd vreselijk. ze hebben bijna nooit mijn maat!! 70D wie heeft daar nog meer last van?
heb dezelfde maat als jou! en ja hunkemoller kan ik nauwelijks slagen, heb 2 bh's van. eentje is goed. andere zit voor geen meter
laura1987 schreef:Weet iemand waar je de duurdere bh's op het internet kan bekijken/bestellen?
laura1987 schreef:Ik wil gewoon even kijken naar dat soort bh's mag dat niet?
LizMD schreef:Taat schreef:ik koop altijd bij de hunkemoller maar ik baal altijd vreselijk. ze hebben bijna nooit mijn maat!! 70D wie heeft daar nog meer last van?
After Eden heeft deze maat standaard in het assortiment, deze hebben ze bij Livera. Zijn ook niet zo duur, ergens rond de 20/30 euro geloof ik. Ik vind het hele fijne BH's, en ze hebben ze ook in heel veel verschillende soorten.
rosanne1988 schreef:lotjj92 schreef:
heb dezelfde maat als jou! en ja hunkemoller kan ik nauwelijks slagen, heb 2 bh's van. eentje is goed. andere zit voor geen meter
mag ik vragen waar jij je bh's dan koopt?
ik heb nl ook 70D