Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tienus63 schreef:@ Rosanna1988, ze heeft ook recepten en menu's samengesteld voor personen die juist moeten aankomen.
llittlellady schreef:tienus63 schreef:@ Rosanna1988, ze heeft ook recepten en menu's samengesteld voor personen die juist moeten aankomen.
Oeww dat hooop ik niet voor haar dat kan nog best eens strafbaar zijn!
Heb je daar meer info over?
Maanling schreef:Ojee, weer zo'n anti-SB topic met allerlei 'wetenschappelijke' bewijzen dat het ooooooozooooo slecht is.
Gossie, dan zal ik wel heeeeeeeel ongezond zijn? Na het afvallen van 17 kilo een jaar geleden? Jaja, ik voel me echt vreselijk![]()
Nu voor de zomer wil ik er nog een paar kilo af dus ik ben sinds vandaag weer begonnen met week 1, boek 1.
En ik vóel me toch slecht (maar niet heus)
llittlellady schreef:owh owh nu heb ik het weer gedaanik ben heus niet perse anti sonja bakker, nouja een klein beetje misschien
![]()
![]()
Haha nee maargoed het ging toch om een topic waarin gevraagd werd waarom het slecht was en das geloof ik uitgelegd en dan lijtk het mteen alsof je anti bent... maar dat is nog steeds niet mijn bedoeling.
Maar NU ga ik me er echt afwezig van houden denk ik, ik heb er wel weer genoeg over gezegd![]()
llittlellady schreef:owh owh nu heb ik het weer gedaanik ben heus niet perse anti sonja bakker, nouja een klein beetje misschien
![]()
![]()
Haha nee maargoed het ging toch om een topic waarin gevraagd werd waarom het slecht was en das geloof ik uitgelegd en dan lijtk het mteen alsof je anti bent... maar dat is nog steeds niet mijn bedoeling.
Maar NU ga ik me er echt afwezig van houden denk ik, ik heb er wel weer genoeg over gezegd![]()
Pava schreef:Hmm, ik zal jouw posts wel verkeerd geïnterpreteerd hebben dan, want op mij komt het over alsof jij waanzinnig anti SB bent. Ik begrijp het wel hoor, dat diëtisten zo tegen zijn, het gaat hier tenslotte om broodroof en daar zit niemand op te wachten.