Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

nouwja.. met name mn armen, gezicht en rug, want mn voorkant en benen willen nu niet bruin worden xD

Bij mijn armen, hals en gezicht zie je het meeste kleurverschil, maar mijn rug, buik en benen zijn nog echt wit. Helaas verbrand ik bijna altijd voordat ik bruin wordt, ik heb nogal een irritante huid.
Verbranden is voor mij best gevaarlijk, omdat ik een huidziekte heb waarbij er een paar vlekjes op mijn huid zitten waar geen pigment zit. Eerst had ik deze vlekken in erge mate (op mijn armen), maar ik ben er voor 99 % vanaf gekomen. Nu zitten er dus nog een paar kleine vlekjes, maar als ik daarop verbrand, heb ik een grotere kans op huidkanker. Omdat er dus geen pigment zit. Dus ik moet me altijd extra insmeren, maar soms verbrand ik met drie lagen zonnenbrandcreme met hoge factor nog steeds..

karinFTbing schreef:Mijn armen zijn nu rood omdat ik me voor de buitenrit niet had ingesmeerd
Maar ik heb deze week totaal zo'n 6-8 uur in de zon echt gezont, maar ik kan nou nog niet zeggen dat ik er bruiner op geworden ben.. Maar ook niet verbrand.. (had factor 20, normaal verbrand ik zelfs bij een hogere factor..)

)