arans schreef:Hebben jullie ook niet dat als je de een tampon eruit heb gehaald, en je wilt die andere erin doen. Dat het dan 'droog' is, en dan die het een beetje pijn om hem erin te doen?
Ja. Dan ben je een soort van 'leeggezogen'.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
arans schreef:Hebben jullie ook niet dat als je de een tampon eruit heb gehaald, en je wilt die andere erin doen. Dat het dan 'droog' is, en dan die het een beetje pijn om hem erin te doen?
Juul schreef:arans schreef:Hebben jullie ook niet dat als je de een tampon eruit heb gehaald, en je wilt die andere erin doen. Dat het dan 'droog' is, en dan die het een beetje pijn om hem erin te doen?
iloveyah87 schreef:Juul schreef:Hebben jullie ook niet dat als je de een tampon eruit heb gehaald, en je wilt die andere erin doen. Dat het dan 'droog' is, en dan die het een beetje pijn om hem erin te doen?
LauEef schreef:Nou ik heb zo'n tampon angst ofso want ik durf die dingen echt niet in te brengen
Jukurensha schreef:Tampons, behalve 's nachts, dan maandverband.
_Tessaa schreef:Overdag nu vrijwel altijd tampons, 's nachts altijd maandverband.
Ukkiee schreef:Doorslikken is trouwens ontzettend slecht voor je hormoonhuishouding. Ik slik zelf ook de pil en slik soms wel eens een week door omdat het me gewoon niet gunstig uit komt, bijv. tijdens de vakantie, maar 3 maanden achter elkaar doorslikken is niet gezond, nee.
LauEef schreef:Nou ik heb zo'n tampon angst ofso want ik durf die dingen echt niet in te brengen
Qimm schreef:Ik kan ook niet met maandverband. Ik voel het altijd zitten, en na een tijd zitten en dan opstaan, dan valt er altijd zo'n hele klodder uit, bleeeh vies!
Ukkiee schreef:Doorslikken is trouwens ontzettend slecht voor je hormoonhuishouding. Ik slik zelf ook de pil en slik soms wel eens een week door omdat het me gewoon niet gunstig uit komt, bijv. tijdens de vakantie, maar 3 maanden achter elkaar doorslikken is niet gezond, nee.
brenda1982 schreef:overdag gebruik tampons met van die inbrenghulzen en in de nachten maandverband.
A_lette schreef:Geef mij die kurk maar, hup derin en verder geen last meer van. En natuurlijk niet vergeten eruit te halen
LizMD schreef:Ukkiee schreef:Doorslikken is trouwens ontzettend slecht voor je hormoonhuishouding. Ik slik zelf ook de pil en slik soms wel eens een week door omdat het me gewoon niet gunstig uit komt, bijv. tijdens de vakantie, maar 3 maanden achter elkaar doorslikken is niet gezond, nee.
Vraag me ook af waar je dit op baseerd?
M'n dokter vertelde me dat doordat je stopt met het slikken van de hormonen na 3 weken, de menstruatie zegmaar 'opgewekt' wordt. Dus het is niet meer 'natuurlijk' om de 4 weken. Doordat je die hormonen gewoon 3 maanden achter elkaar doorslikt wordt het dus niet opgewekt.
Hij zei ook dat de meeste vrouwen het gewoon fijn vonden dat ze na die 4 weken dan konden zien dat ze niet zwanger waren.
Maar dat de menstruatie niet 'nodig' was zegmaar.
Ik slik hem altijd 2 soms 3 maanden door.
A_lette schreef:Geef mij die kurk maar, hup derin en verder geen last meer van. En natuurlijk niet vergeten eruit te halen
poes schreef:Ukkiee schreef:Doorslikken is trouwens ontzettend slecht voor je hormoonhuishouding. Ik slik zelf ook de pil en slik soms wel eens een week door omdat het me gewoon niet gunstig uit komt, bijv. tijdens de vakantie, maar 3 maanden achter elkaar doorslikken is niet gezond, nee.
En waarop baseer jij dat?