Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Is het al tijd voor weddenschapjes over de volledige diagnose? 
ADHD gecomorbiditeerde impulsiviteit

BitchyWitchy schreef:Je bent geen mislukkeling Lau!!! Je bent geen doorsnee persoon, wees er blij mee!!!Je bent uniek.... Ik ben blij met mijn zoon (ADHD) en zou er niet voor kiezen om de ADHD weg te laten als ik het over mocht doen
Het maakt mijn zoon tot wie hij is, en ik vind het een mooi persoon
![]()

BitchyWitchy schreef:Je bent geen mislukkeling Lau!!! Je bent geen doorsnee persoon, wees er blij mee!!!Je bent uniek.... Ik ben blij met mijn zoon (ADHD) en zou er niet voor kiezen om de ADHD weg te laten als ik het over mocht doen
![]()
laulau85 schreef:Leeftijd maakt niet uit hoor haha!
Mensen zeggen ook altijd dat ik constant praat enzo en dat het een wonder is als iemand mij stil kan krijgen maar ach....
neetje86 schreef:BitchyWitchy schreef:Je bent geen mislukkeling Lau!!! Je bent geen doorsnee persoon, wees er blij mee!!!Je bent uniek.... Ik ben blij met mijn zoon (ADHD) en zou er niet voor kiezen om de ADHD weg te laten als ik het over mocht doen
![]()
vind ik wel een heel gewaagde utspraak... hoe vind je zoon het? als ik mocht kiezen tussen normaal zijn en add hebben zou ik voor normaal kiezen. al zou ik er een compleet ander mens door worden ik zou er alles voor over hebben om het niet te hebben!!!!
en laulau: gewoon doorzetten, en he is idd een hele prestatie zeker voor een adder om iets af te maken laat staan een hbo opleiding1!!! ik geloof dat het helemaal goed komt... even doorbijten!!!!

Dat kan dus straks met medicijnen heel anders worden