Dat buikje voor de bikinitijd weg! Hoe?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mareska

Re: Dat buikje voor de bikinitijd weg! Hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 09:28

Haha gisteren heb ik op: friet met lekkere mayo en pindasaus en kipnuggets, loempia's, koekjes.... Haha!

Ik denk verder trouwens dat je met zwemmen verder komt dan met buikspieren. Is beter voor je conditie, vetverbranding en zelfhouding.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 09:30

Ik speel met het idee of een digitaal hardloop-beginnersgroepje op te zetten, en dat past perfect in dit topic...
Zie ook mijn onderschrift. Lachen

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 09:36

Hm hardlopen heb ik geen tijd voor. Clown Ik sta om 7 uur op voor stage en ben kwart voor 7 thuis.. -_- Daarna is het meestal meteen op de fiets naar m'n paard, dus dat is opzich ook wel weer goed voor de nodige verbranding. Sigaar

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 09:44

Hardlopen is effectief - je boekt veel vooruitgang in weinig tijd. De meeste mensen kunnen best twee of drie keer in de week een half uurtje vrijmaken. Lachen

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 09:45

@ turdusmerula zoiets is het topic van start to run ook al..

Gister 40 minuten geskeelerd en meteen daarna 3,5 km hardgelopen Haha! Wat voelde ik me goed daarna zeg! Haha! Tong uitsteken

Haha tjaa ik zal ook nooit zomaar eetlepel azijn nemen, maar een augurk (die zitten in het azijn) gaat zo naar binnen, weinig calorieen en je honger gevoel is zo weg! echt ideaal!

mietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 09:55

Ik loop ook af en toe hard, alleen kan ik mezelf er niet altijd toe zetten... haha
Wel fiets ik elke dag 10 of 20 km (heen en terug) naar stal en rijd daar dan ook mijn 3 wedstrijdpaarden. Ook laat ik zo'n 3x per dag de honden een kwartier uit en ga in het weekend met ze naar het bos en loop daar dan een uur ongeveer. Naar school fiets ik ook maar dat is maar 5 minuten haha.
Volgens het voedingscentrum eet ik te weinig calorieen maar ik ben echt niet graatmager ofzo, ik voel me goed zoals ik ben!
Ik moet alleen wel altijd opletten want als ik me laat gaan dan ben ik echt een kliko haha

Wisten jullie trouwens dat in een appel ook al 50 calorieen zitten!

We moeten met bokt anders een soort digitaal hardloop groepje beginnen?! Lachen

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 10:00

Ik doe weer aan hardlopen en rij ook idd zonder beugels Haha!
ik wil ook weer gaan proberen te zwemmen Haha!
En fiets naar stal 10 min heen en 10 min terug Huilen van het lachen

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 10:01

Mietjuh, er is een hardlooptopic in de huiskamer. Lachen
Ik ben bezig met een digitaal hardloopgroepje, als je nog geinteresseerden weet, dan hoor ik het graag. Lachen

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 10:34

hi,

Ik doe mee! Altijd zo slank als een den geweest. Nu ik de 25 ben gepasseerd merk ik toch dat wat ik eet, er ook een beetje aankomt. (ben nog steeds slank maar minder strak) Dus ik moet ook gaan opletten! Mijn buik was altijd megaplat, maar dat is ook ietsje minder. Ik zweer nu bij zwemmen. sinds ik dat 1 a 2 keer per week een uurtje doe, merk ik dat mn buik billen en benen een STUK strakker worden en ben er paar kilo mee afgevallen. Verder jog ik af en toe! Maar zwemmen: doen!! Is leuk en als je het 's avonds doe, slaap je daarna als een roos Dromen

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 10:35

Maar dan echt baantjes trekken?

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 10:40

yep.. en geloof me dat lijkt heel suf, met dat idee ging ik ook..
Een vriendin haalde me over, ik met een diepe zucht meegegaan. De eerste keer was ik na 5 baantjes KAPOT! maar binnen no time zwom ik er 30 a 40. Je conditie maakt enorm grote sprongen met zwemmen en dan ga je het steeds leuker vinden, wil je steeds een baantje meer Lachen Wij hebben bijvoorbeeld op dinsdagavond ook moonlightzwemmen, met leuke verlcihting (wat donkerder/sfeervoller) en hippe muziek! Das best leuk! Gewoon eens een paar weken proberen, je wordt er ECHT fit van.. en ik was altijd een anti-zwemster met slechts mijn A-diplomaatje. Nu doe ik zelfs baantjes borstcrawl! (das helemaal sporten!)

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 10:45

Zwemmen is heerlijk. Zomer is voor mij paarden, zwemmen en hardlopen. Soms ook nog fietsen, maar ik moet nu eerst wat onderhoud plegen, haha!

Stoeptegel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 10:48

jammer alleen dat je na zwemmen altijd zin in patat hebt Haha!

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 10:55

ja wij gingen ook vaak ovrstag met een patatje na het zwemmen.. nu proberen we het met een broodje rosbief ofzo, stuk magerder en ook lekker! Knipoog en ach, ns een patatje na het zwemmen moet kunnen haha! Je verbrandt het een stuk sneller doordat je hebt gezwommen.. Knipoog

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 10:59

Ik ga ook meedoen! Haha!

Een tijdje terug ben ik begonnen om de fanta door water te vervangen.
Heb wel een terugval gehad, want nu drink ik weer aanmaaksiroop Bloos
Maar daar gaat vanaf vandaag weer verandering in komen Clown

Vanmiddag ga ik ook met de spartemed naar mn pony.
Dan kan ik het eerste stuk fietsen en het laatste stuk gewoon brommeren.
Een tijdje terug had ik geprobeerd om met de sportfiets van mijn vader naar stal te gaan en ik ben gewoon 1,5 a 2 uur bezig geweest.
En toen kwam ik ook nog eens op een open stuk terecht! Men, wat een wind zeg, kwam gewoon niet meer vooruit Tong uitsteken
Dus de spartamed is een mooi alternatief, die trapt ook wat zwaarder als een gewone fiets Haha!

afwasborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 11:00

Ik moet er ook echt aan geloven.... wil begin mei gaan beginnen met gezonder eten want moet echt een kilo of 5 kwijt.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 11:04

Niet te streng voor jezelf. Met aanmaaksiroop is weinig mis, en een patatje zo nu en dan kan prima. Gewoon wat meer sporten, als je hetzelfde blijft eten val je ws al af. Let je nog op je eten, dan wat meer. Lachen

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 11:12

Meld zich!

Mijn buikje mag erook af voor de zomer.
Ik ga binnenkort maar weer een springtouw zoeken. Lachen

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 11:17

Ik meld me dan ook maar, met lood in mijn schoenen Bloos!
Heb de hele winter gegeten waar ik zin in had, en dat kun je nu zien...
Mijn mams heeft van het weekend een foto van me gemaakt, en ik schrok er gewoon van... Bloos
Ga straks vast half uurtje hardlopen met mijn favo muziek op mijn ipod, en wil ook gaan zwemmen. Maar helaas hebben wij alleen een buitenbad en ben ik een giga koukleum, dus dat zal nog heel wat doorzettingsvermogen gaan eisen van mezelf..

En het moeilijkst vind ik gewoon om niet te snoepen.. ik ben echt een mega snoepkont, niet normaal. Grootste verleiding: chocola en ijs...

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 11:32

Ik ivnd het heerlijk hardlopen.
Vanavond weer proberen nadat ik me voet zwaar gekneusd heb kan niet wachte k slaap dan zoo heeerlijK!
Vanavond lekker eerst paardrijden dan weer hardlopen!!

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 11:38

Hardlopen schijnt zelfs nog een soort verslavend te werken, maar ik heb het eerlijk gezegd nog niet ondervonden Tong uitsteken

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 11:40

_Diesel schreef:
Hardlopen schijnt zelfs nog een soort verslavend te werken, maar ik heb het eerlijk gezegd nog niet ondervonden Tong uitsteken

Dat is met alle sporten hoor, je beweegt en maakt hormonen aan en zo word ge min of meer verslaafd aan die hormonen
Maar denk ook dat het afhangt hoe graag je die sport doet

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 11:46

katiavl schreef:
_Diesel schreef:

Dat is met alle sporten hoor, je beweegt en maakt hormonen aan en zo word ge min of meer verslaafd aan die hormonen
Maar denk ook dat het afhangt hoe graag je die sport doet

Dat denk ik ook. Lachen Denk dat het er ook vanaf hangt hoe groot je buikje is en hoe graag je die eraf wilt. Haha! Motivatie dus. Knipoog + het weer speelt heel erg mee. Ja

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 12:14

Ik moet ook maar weer eens aan het bewegen. Nu mag ik absoluut niet hardlopen ivm een zenuw die klem zit in mijn voet. Ik wil graag op maandagavond een uur gaan zwemmen, en ik wilde eigenlijk ook een fitnessapparaat in huis halen waarbij ik mijn gewrichten en voeten niet te veel belast. Nou zat ik eigenlijk aan een trilplaat te denken, maar ik heb geen idee of dat werkt? Heeft iemand daar ervaring mee? En kun je daar oefeningen op doen?

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 12:23

Ik weet niet of een trilplaat werkt, maar ik denk persoonlijk van niet. Clown

Ik moet zeker 10 kilo afvallen.. Nagelbijten / Gniffelen Ik ben dit jaar van 63 richting 70 kilo gegaan.. ._o Niet zo cool, ook al zie ik er nog steeds niet dik uit maar ik ben liever weer de überslanke Marloes. Clown

Zwemmen is opzich wel een goed idee.. maar alleen zwemmen is niet leuk.. No Cheer