Ik denk verder trouwens dat je met zwemmen verder komt dan met buikspieren. Is beter voor je conditie, vetverbranding en zelfhouding.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik sta om 7 uur op voor stage en ben kwart voor 7 thuis.. -_- Daarna is het meestal meteen op de fiets naar m'n paard, dus dat is opzich ook wel weer goed voor de nodige verbranding.
Wat voelde ik me goed daarna zeg!

Wij hebben bijvoorbeeld op dinsdagavond ook moonlightzwemmen, met leuke verlcihting (wat donkerder/sfeervoller) en hippe muziek! Das best leuk! Gewoon eens een paar weken proberen, je wordt er ECHT fit van.. en ik was altijd een anti-zwemster met slechts mijn A-diplomaatje. Nu doe ik zelfs baantjes borstcrawl! (das helemaal sporten!) 
en ach, ns een patatje na het zwemmen moet kunnen haha! Je verbrandt het een stuk sneller doordat je hebt gezwommen..

_Diesel schreef:Hardlopen schijnt zelfs nog een soort verslavend te werken, maar ik heb het eerlijk gezegd nog niet ondervonden
katiavl schreef:_Diesel schreef:Hardlopen schijnt zelfs nog een soort verslavend te werken, maar ik heb het eerlijk gezegd nog niet ondervonden
Dat is met alle sporten hoor, je beweegt en maakt hormonen aan en zo word ge min of meer verslaafd aan die hormonen
Maar denk ook dat het afhangt hoe graag je die sport doet
Denk dat het er ook vanaf hangt hoe groot je buikje is en hoe graag je die eraf wilt.
Motivatie dus.
+ het weer speelt heel erg mee.

Ik ben dit jaar van 63 richting 70 kilo gegaan.. ._o Niet zo cool, ook al zie ik er nog steeds niet dik uit maar ik ben liever weer de überslanke Marloes.