Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mindfields schreef:Mijn vader rookt ook al sinds zijn 14e(is nu 51), en heeft twee jaar geleden zijn longen laten roentgenen. De dokter zei: "Je kunt wel zien dat u niet rookt."
Nou, zegt mn vader, ik rook dus wel, en al heel lang ook.
Redrumfox schreef:Ik vind het gigantisch veel.. ik rook er maar een paar per week en voel me dán al schuldig. Ik word al misselijk als ik er aan denk; 20 sigaretten per week: wát een afval gooi jij in je lichaam zeg. Jeetje..
Dit vind ik echt een beetje een stomme opmerking. Je rookt zelf ook en of het nu minder is of niet, dan gooi je zelf ook afval in je lichaam hoor
![]()
OT: Ja, het is slecht. Want roken is sowieso slecht.... Probeer iig vooral niet meer als dat te gaan roken!! En het liefst te stoppen. Al weet ik hoe moeilijk dat wel niet is....
Citaat:Ja dat zal best, maar ik ben keihard bezig met stoppen en dat gaat niet zomaar van de ene op de andere dag. Dat kan je van het merendeel in dit topic niet zeggen, die zijn er allemaal blijkbaar heel trots op dat ze hun lichaam vol met troep gooien, we zullen zien we er uiteindelijk het laatst lacht. Want dan ben ik degene die gezond is, een volle portemonnee heeft en niet verantwoordelijk is voor andermans gezondheidsproblemen (meerokers). Dat kunnen we van jullie dan niet zeggen. Jullie kunnen mij nu wel allemaal uitlachen en belachelijk maken om mijn mening, maar ik ben wel degene die hier verstandig is en om haar en andermans gezondheid denkt. Want ik zeg dit echt niet allemaal om mijn gelijk te halen, ik wil andere mensen overtuigen maar als me dat niet in dank wordt afgenomen is dat niet mijn probleem: zoek het maar lekker zelf uit.
Ik laat me hier niet meer zien, als ik op zó'n manier mijn mening moet verdedigen dan hoeft het voor mij ook niet meer. Ik probeer mensen te behoeden maar ik word alleen maar voor gek gezet en zo respectloos wil ik niet behandeld worden.
tante_trien schreef:Redrumfox schreef:Ik vind het gigantisch veel.. ik rook er maar een paar per week en voel me dán al schuldig. Ik word al misselijk als ik er aan denk; 20 sigaretten per week: wát een afval gooi jij in je lichaam zeg. Jeetje..
![]()
Dat is 1 pakje per week..!!! Damn, wou dat ik zo weinig rookte.
Citaat:Zelfs één is slecht, zelfs naast een roker staan is slecht
dus ja 20 is ook slecht
Redrumfox schreef:Ik vind het gigantisch veel.. ik rook er maar een paar per week en voel me dán al schuldig. Ik word al misselijk als ik er aan denk; 20 sigaretten per week: wát een afval gooi jij in je lichaam zeg. Jeetje..
SONY schreef:Sjezus wat een gezeik de laatste tijd over roken.
Volgens mij leven wij nog steeds in een vrij land en mag je, je eigen keuze's maken. Dus ook of je wel of niet wil roken.
Natuurlijk is roken slecht voor je, maar als jij daar zelf voor kiest, is dat jou keuze...
Rook zelf ook en word gek van dat gezeur omtrent roken, laat mensen lekker zelf hun dingen bepalen, je mag best een mening hebben maar drijf het niet door.
Ilzjuh schreef:tante_trien schreef:![]()
Dat is 1 pakje per week..!!! Damn, wou dat ik zo weinig rookte.
Exactly my thoughts.
Vvincent schreef:*Steekt nog een sigaretje op*
Daphnezz schreef:vriend lief is 28 en zit zich naast me kapot te kuchen...
Chiqa schreef:Hey je brengt me op een subliem idee, ik rook er eentje mee
stef_sweety schreef:Me vader vertelde me laatst dat het genetisch bepaald is
als je word geboren zit het al in je hersens
Ik zelf rook shag anders is het mij te duur, ik draai ongeveer 200 uit een pakje, ik doe er een week mee en ik rook ongeveer 15 perdag ( als het niet meer is )