Daarnaast heb ik nog een in mijn nek, een in mijn gezicht en een in mijn lies. Die laatste in eentje die wat buiten de boot valt, die is namelijk niet zo mooi rond en donker.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yinari schreef:LittleKathy schreef:[
Kan allemaal hoor! Ik las hier ergens iemand die in het gezicht liever een vlek had zitten dan een littekentje,
dat snap ik echt niet. Als je dat goed verzorgd geneest het gewoon heel mooi en een litteken trekt ook langzaam weg. Liever dat dan z'pn gore moedervlek. Volgens mij ben ik een van de weinige die het echt vies vind afgezien van de kleintjes dan die je amper ziet.
Nou ik heb ook liever een vlek zitten hoor. Als ik al mijn moedervlekken weg laat halen ben ik een wandelend litteken. Er zijn er nu zo'n 15 weggehaald en het geneest ook nog een altijd lelijk. Als er geen medische noodzaak zou zijn zou ik ze lekker allemaal laten zitten. Ik vind het ook eerlijk gezegd helemaal niet lelijk. Het is zo lekker herkenbaar, als ik naar mijn armen kijk zijn dat MIJN armen, juist vanwege dat vlekjespatroon (nou niet gaan zeggen dat jouw armen ook echt wel van jou zijn, ik weet niet hoe ik het anders op moet schrijven)