Moedervlekken..Wie heeft ze?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Moedervlekken..Wie heeft ze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 21:26

Ik heb heel erg veel moedervlekken/sproeten. Ze zijn perfect rond en iets groter en donkerder dan mijn sproetjes. En heb eigenlijk overal wel wat. Vind ze wel heel erg mooi trouwens, ben er blij mee Lachen
Daarnaast heb ik nog een in mijn nek, een in mijn gezicht en een in mijn lies. Die laatste in eentje die wat buiten de boot valt, die is namelijk niet zo mooi rond en donker.

aes_enna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 22:28

ik heb er eentje precíes in mijn navel x]

Suprice

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 22:31

Ik heb er ook heeeeel veeeel Tong uitsteken Overal eigenlijk wel, vooral op mijn rug vallen ze op..

miek140

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 22:33

Ik heb er ook wel veel, heb ook veel sproetjes en rossig-blond haar. Ik heb er laatst 2 weg laten halen, die waren een beetje aan het groeien, was op zich niet zo erg maar zaten precies op mn BH-rand! Heel vervelend, die bleven steeds haken Tong uitsteken
Die heeft mn eigen huisarts weggebrand, geëlectrocuteerd als ik het zo mag zeggen Knipoog

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 09:15

Yinari schreef:
LittleKathy schreef:
[

Kan allemaal hoor! Ik las hier ergens iemand die in het gezicht liever een vlek had zitten dan een littekentje,
dat snap ik echt niet. Als je dat goed verzorgd geneest het gewoon heel mooi en een litteken trekt ook langzaam weg. Liever dat dan z'pn gore moedervlek. Volgens mij ben ik een van de weinige die het echt vies vind afgezien van de kleintjes dan die je amper ziet.

Nou ik heb ook liever een vlek zitten hoor. Als ik al mijn moedervlekken weg laat halen ben ik een wandelend litteken. Er zijn er nu zo'n 15 weggehaald en het geneest ook nog een altijd lelijk. Als er geen medische noodzaak zou zijn zou ik ze lekker allemaal laten zitten. Ik vind het ook eerlijk gezegd helemaal niet lelijk. Het is zo lekker herkenbaar, als ik naar mijn armen kijk zijn dat MIJN armen, juist vanwege dat vlekjespatroon (nou niet gaan zeggen dat jouw armen ook echt wel van jou zijn, ik weet niet hoe ik het anders op moet schrijven Knipoog )

Snap wat je bedoelt Knipoog Als je er inderdaad zoveel hebt is het natuurlijk wel te begrijpen.
Ik had op mn rug een en op mn bovenbeen bij mn heup zeg maar, de rest zelf allemaal maar heel klein. Dus ik heb er in totaal maar 2 laten weghalen en die zijn mooi weggetrokken!

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 14:57

ik heb er ook aardig wat, maar ben er trots op op mijn arm heb ik de vorm van de grote beer, best maf eigenlijk maar ik vind het wel leuk!

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 11:48

Ik heb ook een hoop moedervlekken en sproetjes Ja
Ik doe zo af en toe wel een inspectie bij allemaal, ben altijd bang dat ze ineens groter worden oid wat weer een voorteken kan zijn van allemaal enge dingen Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 11:50

Heb er een paar.. op mijn buik ook haha. Tong uitsteken Maar zijn gelukkig wel klein.

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 11:52

ik heb dr best veel, ik krijg er ook meer als ik veel in de zon ga.
denk dat iedereen dr wel ergens een of twee heeft ..

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 14:42

Ik heb een paar kleintjes maar het hoeft absoluut niet lelijk te zijn hoor!

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 16:49

Ik heb ook redelijk wat moedervlekjes.
Schaam me er niet echt voor maar vind het ook niet echt mooi...
Heb er wel één op mijn schouder en één op mijn rug weg laten halen.
Binnenkort wil ik ook nog een andere op mijn schouder weg laten halen.

Er is één moedervlek waar ik me echt voor schaam, op mijn kuit, hij heeft een doorsnee van ongeveer 3 cm, binnenkort ga ik deze weg laten laseren.
Laatst bijgewerkt door OdiEtAmo op 13-04-08 16:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 16:55

Ik heb vooral op mijn armen heel wat moedervlekjes. Ik vind het niet erg, ik heb namelijk ook sproetjes.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 16:59

ik heb er behoorlijk wat, maar schaam me er echt niet voor hoor. zou niet weten waarom Knipoog