Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) om vervolgens weer in de rij te gaan staan achter mensen die net binnenkomen, terwijl de rook machines wel vrolijk hun rook uitspugen
Hier in de jeugdsoos mag je al een poosje niet meer roken, en geloof me, het wordt er niet gezelliger van.
Waar het eerder zo druk was dat je je haast niet kon bewegen, is het nu druk als er 16 mensen zijn.
Haal Sadam er maar bij zeg, waar die vent wel niet goed voor is. Nou dus zelfs om je standpunt over het rookverbod 'kracht' bij te zetten
OoappeloO schreef:Mijn god zeg wat een vergelíjking maak jijHaal Sadam er maar bij zeg, waar die vent wel niet goed voor is. Nou dus zelfs om je standpunt over het rookverbod 'kracht' bij te zetten
Citaat:Ik haal die man er niet bij het gaat om de methode, het liegen en het verdraaien van de werkelijkheid om je zin door te drijven dat ergerd me.
Machie schreef:Senja_x heeft wel zeker een punt hoor. Het gaat erom dat de politiek ons veel voorhoudt, het was zo nodig sadam af te zetten omdat het daar zo slecht was, maar is het er nu beter op geworden?
De staat wil gewoon van zijn smartegeld eisen af die mensen geïnt hebben, sturen we dr toch een beetje angstpropaganda op af daar is de gemiddelde burger namelijk wel gevoelig voor