Rookverbod 1 juli leidt tot vermindering uitgaansleven?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Re: Rookverbod 1 juli leidt tot vermindering uitgaansleven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 23:51

ik vind roken vreselijk stinken, maar voor een roker denk ik dat het wel goed ruikt

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 01:23

Zo te lezen is het eigenlijk nooit goed..
Rooklucht is niet goed, zweetlucht niet goed!

Ik ben blij dat er een rookverbod komt. Ben zelf een roker, maar rook liever buiten een peukje zodat de mensen die totaal niet tegen de rooklucht kunnen, ook lekker kunnen feesten.
Ik kies voor het roken, zij niet Lachen

Misschien een tip voor mensen die zich aan zweetgeuren gaan irriteren, vraag aan de mensen die ernaar ruiken of ze voortaan deo willen gebruiken, en misschien zelfs mee willen nemen. Knipoog

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 01:32

@ Iedereen die zegt dat je niet uit gaat om het roken. Nee, dat kun je thuis ook doen, maar het is verdomde lastig om elke keer naar buiten te waggelen ( vooral in een grote diskotheek) en een stmpel te halen ( als dat al kan, want soms mag je gewoon nog een keer entree betalen Nagelbijten / Gniffelen ) om vervolgens weer in de rij te gaan staan achter mensen die net binnenkomen, terwijl de rook machines wel vrolijk hun rook uitspugen Clown Hier in de jeugdsoos mag je al een poosje niet meer roken, en geloof me, het wordt er niet gezelliger van. Clown Waar het eerder zo druk was dat je je haast niet kon bewegen, is het nu druk als er 16 mensen zijn.

Senja_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 01:41

In Irland hebben ze het al een poosje en volgens de EU en het parlement is het een suc6. Toch vertellen de verhalen een andere kant. 7000 mensen zijn hun baan kwijtgeraakt in de horeca en zijn er al een paar honderd horecabedrijven gesloten. Dit zijn dus de werkelijke cijfers maar ja de politiek kan alles mooier verkopen dan dathet is. Saddam had toch ook massa vernietigingswapens en erger kern wapens. Acheraf blijkt het dus gewoon totaal niet zo te zijn en komt men ermee weg door te zeggen tja hij was slecht en we wilden van hem af. Ik krijg daar een vreemde smaak van in mijn mond. Het erge is dat de burgers het als slaafse hondjes zich laten welgevallen en geen stap ondernemen.

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 09:41

Mijn god zeg wat een vergelíjking maak jij Sigaar Haal Sadam er maar bij zeg, waar die vent wel niet goed voor is. Nou dus zelfs om je standpunt over het rookverbod 'kracht' bij te zetten Nagelbijten / Gniffelen

Senja_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 09:57

OoappeloO schreef:
Mijn god zeg wat een vergelíjking maak jij Sigaar Haal Sadam er maar bij zeg, waar die vent wel niet goed voor is. Nou dus zelfs om je standpunt over het rookverbod 'kracht' bij te zetten Nagelbijten / Gniffelen

Ik haal die man er niet bij het gaat om de methode, het liegen en het verdraaien van de werkelijkheid om je zin door te drijven dat ergerd me.

Om eens een ander voorbeeld aan te geven een kennis van mij die wetenschappelijke studies doet op het gebied van politiek moest een onderzoek uitvoeren binnen de EU waar het zorgstelsel het beste functioneerde. In dit onderzoek kwam Spanje heel duidelijk naar voren als goed werkend. Dit zou Nederland gemiddeld zo naar beneden halen dat men er voor heeft gekozen Spanje uit het onderzoek te halen waardoor Nederland er beter afkwam. De Politiek kon een goed rapport kon publiceren naar de Nederlandse burger toe. Ik noem dat volksverlakkerij en charlantan gedrag van een overheid die zijn zin probeerd door te drijven en zijn eigen burgers dingen voorschotelt die niet geheel op de waarheid gebaseerd zijn. Saddam gebruik ik omdat iedereen inmiddels weet dat de inval gebaseerd is op leugens en het verdraaien van de waarheid.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 10:35

aparte vergelijkingen maak jij Slapen

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 10:49

Dan begrijp je haar punt niet:

Citaat:
Ik haal die man er niet bij het gaat om de methode, het liegen en het verdraaien van de werkelijkheid om je zin door te drijven dat ergerd me.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 13:07

Senja_x heeft wel zeker een punt hoor. Het gaat erom dat de politiek ons veel voorhoudt, het was zo nodig sadam af te zetten omdat het daar zo slecht was, maar is het er nu beter op geworden?
Politiek en echte waarheid.. 2 uitersten Haha!

Senja_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 13:12

Tja een ding is zeker Saddam is gestopt met roken Clown

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 14:39

In de kroegen en discotheken hier in de buurd word veel gerookt maar ook zeker veel ruzie gemaak, nu rook ik zelf ook maar heb der geen problemen mee met dat rookverbod. Alleen waar ik bang voor ben is dat wanneer de mensen naar buiten gaan om te roken dat daar ruzies zullen komen?? En dat je dan het gezeur buiten hebt. Tja echt een geweldige oplossing is het niet, tja heb nog nooit iemand horen klagen over het roken in een discotheek al moet ik wel zeggen dat ik het echt vies vind in de kleine overvolle kroegen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 14:51

Machie schreef:
Senja_x heeft wel zeker een punt hoor. Het gaat erom dat de politiek ons veel voorhoudt, het was zo nodig sadam af te zetten omdat het daar zo slecht was, maar is het er nu beter op geworden?

Vind het ook een prima en duidelijke vergelijking Lachen De staat wil gewoon van zijn smartegeld eisen af die mensen geïnt hebben, sturen we dr toch een beetje angstpropaganda op af daar is de gemiddelde burger namelijk wel gevoelig voor Tong uitsteken

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 20:37

Ik denk dat het wel mee zal vallen, mensen stoppen maar met roken, Ja