Loverboy..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

loesje688

Re: Loverboy..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:22

rossebol schreef:
ik denk nu juist dat het op dit moment heel moeilijk voor haar is in deze situatie!
ze is nu juist zo zwak door alles wat er om haar heen gebeurt dat zulke jongens toehappen.
Ze ziet dit zelf ook wel in dat het niet goed is maar toch is de stap om afstand te nemen ook erg moeilijk!
Van deze jongen krijgt ze wel aandacht en die luistder wel naar d'r (nu nog wel)
ik snap dat mensen hier best boos om worden dat ze niet stopt met contact.
Maar ik denk persoonlijk dat ze het zelf nog niet helemaal inziet hoe fout het echt kan gaan.
Laten we nou niet ineens allemaal tegen de TS gaan ze heeft het denk ik op dit moment al moeilijk genoeg.
En wij allemaal willen d'r helpen en dat is heel lief maar de enige die er echt wat aan kan doen is ze toch echt zelf.

amen Afgod

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:24

Ik kan er vrij slecht meer tegen eigenlijk. In zo'n situatie als deze moet je niet zwak zijn en bij hem blijven, je moet jezelf bij elkaar rapen en STERK zijn, Ga als de sodomieter bij hem weg, verknip je simkaart, blokkeer hem en als je hem tegenkomt op straat zeg je niets tegen hem.

Waarom waarom blijf je nog bij deze jongen? Die binnen de kortste nog veel ergere dingen gaat doen. Een bekende van me heeft dit ook gehad, ze heeft 3 jaar achter het raam gestaan!!! Stop hier mee, alsjeblieft.

Denk aan jezelf. Van dat 'houden van' moet je maar af, en dat gaat wel over, kies voor jezelf! En niet voor hem meid! Kom op! Ga actie ondernemen.!
Succes

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:34

alexx je hebt gelijk je moet niet zwak zijn in zo'n sitauatie maar probeer dat maar eens als je er zelf voor staat.
Dit is zoiets moeilijks lijkt me en tuurlijk is het van heel groot belang dat ze snel actie onderneemd en die jongen helemaal los laat.
Ik hoop ook dat ze dit snel zal in zien voor het straks te laat is.
Wat een walgelijke jongens zijn het ook echt misbruik maken van de situatie van een meisje wat nu juist warmte en liefde wil.
Ts ik hoop echt dat je snel actie onderneemd het zal heel moeilijk zijn maar weet dat het de beste keuze is voor jezelf en voor later.

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:39

Ik ben het helemaal met je eens, maar er moet een keer een moment zijn dat je tegen je zelf zegt "en nu ga ik het verbeteren" Want zo komt ze alleen maar dieper in de stront, ik weet dat ze zich echt in een klöte situatie bevindt en ik ken ook het aan een jongen blijven plakken (natuurlijk niet zo'n jongen zoals deze Sander, dat heb ik niet mee gemaakt, maar toch verliefd zijn maar stiekem weten dat hij toch niet helemaal into me was) toen heb ik na een tijdje ook gezegt dat het maar eens klaar moest zijn, contacten verbroken en nu na een jaar kom ik hem nog wel eens tegen praat dan wel gewoon met hem maar ik denk niet dat Mandy dat moet doen met Sander.
Ik kan wel huilen om dit verhaal, ook na de eerste link die ik gelezen heb(die http://kuikens.nl ofzo?) wat een zieke jongens moeten dat zijn, die gewoon een meisje kapot willen maken, helemaal kapot van binnen en buiten uit. Ze geven niet om de meisjes als ze maar sex hebben. Vreselijk!!

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 10:33

rossebol schreef:
ik denk nu juist dat het op dit moment heel moeilijk voor haar is in deze situatie!
ze is nu juist zo zwak door alles wat er om haar heen gebeurt dat zulke jongens toehappen.
Ze ziet dit zelf ook wel in dat het niet goed is maar toch is de stap om afstand te nemen ook erg moeilijk!

Dat kan wel zo zijn, maar ik vind het ook zwak als je niks met het advies doet. Je vraagt om advies = sterk en dan doe je er niks mee = zwak.
Als zij niet sterk wil zijn voor zichzelf ga ik er zeker geen moeite meer voor doen en ik denk meerdere met mij.
Minderjarig ja, maar ook voor hen geldt dat elke aktie een reactie geeft.Deze aktie geeft een negatieve reactie. Als ze een positieve reactie wil, zal ze een andere aktie moeten gaan ondernemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 10:35

Ben het met jullie eens. Ik heb haar ook op MSN en ze doet er idd niet veel mee. Zonde. Ik laat het verder maar zo, ze merkt het wel. Lachen

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 11:05

en mandy_Xx hoe denk je er zelf eigenlijk over???

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 11:23

Dit is echt zonde.. Waarom doe je er niets aan meid? Nu kan het nog, straks is het te laat, dan heeft ie je helemaal ingepakt

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 17:08

Heb alles een beetje door gelezen van haar post in het topic maar twijfel ergens.
Als je een beetje helder na denkt en zelf al een topic opend weet je waar hij mee bezig is en ben je er van bewust wat hij daadwerkelijk daalijk van jou verwacht.
En dan deze uitspraken maken mij wel een beetje aan het twijfelen.

Mandyy_x schreef:
Ik ben van plan om volgende week[of die week daarna ivm vakantie], naar jeugdzorg te gaan.
Ik woon niet bij hem 'officeel' slaap zo wat elke nacht bij hem Knipoog

Nu heb je vakantie of gehad en stel je het weer uit omdat je elke dag wat hebt.
Ik kan me niet voor stellen dat je elke dag zo iets belangrijks hebt dat je dat niet voor 1x kan laten schieten.
Want ik zou dit balangrijker vinden dan een dergelijke afspraak met een vriendin of iets in die richting.
Neem aan dat jij ook nog op school zit en niet fulltime werkt.
Dus er is toch wel ergens een gaatje?
Je kan mij niet wijs maken dat je elke dag zo druk hebt dat je voor dit soort belangrijke dingen geen tijd vrij kan maken.

En aangezien je er bewust van ben.
Waarom slaap je dan in godsnaam nog bij hem ja omdat je je nog aangetrokke voelt voor hem.
Je nog van hem houd.
Meisje open je ogen iemand die zegt als je dit niet doet zeg ik tegen iedereen wat voor slet je ben houd niet van jou en zal geen traan om jou laten.
Iemand die van jou houd zal het zo ie zo niet toelaten dat iemand anders even sex met je hebt laat staan een vriend. Verward
Dat snap je toch zelf ook wel.
Je loopt nu gewoon achter de feiten aan en je hoopt dat hij ook van jou houd maar dat kan ik je nu al vertellen dat doet hij niet.
Dus waarom zou je hier mee door gaan het heeft toch geen zin meis even serieus?
Dat snap je toch zel ook wel.
Of wil je hier mee door gaan en daalijk als prutsmuts spelen?
Gedwongen worden tot sex met andere nee lekker kan je daalijk even met je bene wijd voor een 50 jarige en daar vangen hun geld voor.
Het is hard wat ik nu zeg maar zo is het wel!
Je moet er toch niet aan denken dat ze daalijk voor je in de rij staan en jij lekker voor het raam kan gaan staan. Misselijk
Als jij niks doet nu hoop ik echt oprecht dat wij het allemaal verkeerd hebben!
Maar dat betwijfel ik!

Mandyy_x schreef:
Binnenkort[moet nog even kijken waarneer precies]ga ik langs jeugdzorg, denk ik Ja

Dit ook en dan nog even (Denk ik) er achter zetten.
Niet denken doen!

Mandyy_x schreef:
Deze vakantie heb ik het erg druk[werk] en dus ga ik na de vakantie hulp zoeken omdat ik nu elke dag iets heb

Je zou vandaag nog naar jeugtzorg moeten stappen niet gaan zitten afwachten.

Dus de vraag ligt bij jou wil je dit?
Neem aan van niet tuurlijk is het moeilijk om die stap tezetten naar jeugtzorg.
Neem desnoods je vriendin mee als steun.

Mandyy_x schreef:
Ik heb nog steeds contact met hem ja Knipoog

Deze doet het hem -> Knipoog
Dan vraag ik me af neem je dit wel serieus?
Wij proberen je te helpen en dan -> Knipoog
Zo van hmjaa heb nog steeds contact.... Rolleyes

Mandyy_x schreef:
Ik heb besloten om ergens anders te gaan wonen[niet bij hem Knipoog ], ik ga nog even kijken waar precies Ja

Als 13jarige hoor jij gewoon thuis tewonen neem ik aan.
En volgens mij heb ik eerder gelezen dat je dat ook doet.
En je elke dag tegen je vader zegt ik slaap bij een vriendin.
Of heb ik dit verkeerd. Scheve mond
Dus waarom zeg je dan ik ga kijken of ik ergens anders kan wonen..... Scheve mond

Heeft hij gevraagt om bij je tewonen?
Weet je wat leverboys doen?
Die proberen je voledig afhankelijk temaken van thuis!!!!
Zodat je bij hun intrekt daarna komen ze met een smoes dat ze geld problemen hebben omdat meneer nu voor jou moet zorgen.
Neem aan dat jij niet mega salarise verdient om voor je zelf tezorgen aangezien je 13 jaar ben.
En dan komen ze 9 van de 10 keer met een smoes dat ze een schult hebben bij een vriend en die dat wel door de vingers wilt zien als hij sex met jou mag hebben.

Ik zou als ik jou was heel goed na gaan denken over wat je nu wil.
Want je weet zelf wat hij van plan is..
En denk dat jij niet daalijk achter de ramen wil gaan staan.
Maar dan moet je er wel wat aan doen.

Misschien kom ik bod over zo is het niet bedoelt.
Maar als ik dit lees denk ik jezus meid doe er dan ook wat aan en tot nu toe heb ik dat nog niet gelezen.
En het is belagelijk met hoeveel meiden dit gebeurt!
Maar behoor ajb niet tot deze groep en neem de juiste stappen desnoods zet je het op papier en laat je het je vader lezen als je er niet over kan praten.
Deze jongen houd niet van je die wil over jou rug geld verdienen dat weet jij net zo goed.
Nu krijg ik eigelijk het gevoel dat je hier mee instemt ook nog.
Dus het enige advies dat wij je kunnen geven is doe er nu wat aan niet afwachten ga desnoods vandaag nog ga niet meer naar hem toe wis zijn nummer alles en begin ajb opnieuw een meisje zo als jij hoord niet eens bezig tezijn met dit soort dingen.
Toen ik 13 was dacht ik daar niet eens aan!
Ik was veelste druk met me paarden en andere dingen.
Niet met jongens en sex enz enz.

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 17:14

x_Mliss heel goed verwoord!

J92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 17:23

Wat een erg verhaal ..
Probeer er over te praten met mensen waarvan je weet dat je ze echt kan vertouwen.
En probeer samen een oplossing te bedenken

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 18:06

rossebol schreef:
x_Mliss heel goed verwoord!

Ow vind je Haha!
Danku Haha!

Maar ja zo is het wel misschien bod maar goed wat hij daalijk met je doet is nog veel botter.
En als hij nu al begind met je te bedreigen zou ik nu al afstand doen.
Want hoelanger jij bij hem blijft hoe moeilijker het zal worden.
Want al zeg jij daalijk nee nou voor hun bestaat geen word als nee en word je gewoon even hard handig op je bek geslagen en mishandeld.
Net zo lang tot je geen nee meer durft te zeggen.
Of ze bedreigen je zo van als jij geen sex meer hebt met die en die en wat ik wil vermoord ik je familie of blablabla dan krijg je die praatjes.
Ik denk dat je je zelf wel in kan denken tot hoe verre dit kan gaan.

banketstaaf is dat ze altijd de zwakke pakken.
Die niks meer durven te doen.
Walgelijk Misselijk

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 18:28

Hmm niet echt hard, gewoon waarheid.
Als ik zo hoor dat ze niets met het advies doet, dan denk ik eigenlijk 2 opties:
1) Achteraf vind ze het allemaal overdreven. Het "mij overkomt zoiets niet, andere mensen wel maar mij niet"-syndroom
of
2)Ze heeft haar hart gelucht maar nu puntje bij paaltje komt is ze te bang om actie ondernemen dus stelt maar alles op de lange baan uit.

En tja, hier valt niets aan uit te stellen, dit is onmiddellijk actie ondernemen.
En als ze niet wil luisteren naar berichtjes die haar een handje toerijken, moet je misschien maar berichtjes plaatsen die haar bij de haren pakken en wegsleuren. Maar weg van die situatie moet ze, goedschiks of kwaadschiks.
Want het is nu eenmaal zo. Blijf je met die jongen omgaan en blijf je sex met hem hebben, dan kom je gegerandeerd bij de vieze oude mannenclub terrecht, aan jou de kans om je levensweg nu in handen te nemen.

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 18:33

OMG XKatleentjex jou onderschift ROFL

Maar goed weer even ontopic.
Dat is helemaal waar.
Je kan der geheid van uit gaan dat je daalijk sex mag hebben met een opa. Misselijk
Nou daar moet ik toch niet aan denken iel.

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 11:52

Ben je al bij hem weg Mandyy?

Matsjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 12:01

Hmm, misschien is dit al eerder gevraagd hoor. Vind het ook allemaal heel rot en misschien begrijp ik het verkeerd, maar jij hebt t over die vriend die je zomaar zoent. Hm, daar ben je toch zelf bij? En als je zoveel van je vriend houdt, duw je hem toch weg? En dat je met m naar bed gaat idem dito, daar ben je zelf bij hoor. Misschien kom ik nu heel gemeen over, of heb ik verkeerd gelezen hoor, Maar op mij komt het niet echt over als uitlenen (aan deze vriend dan) heb ook alleen maar beginpost gelezen maar volgens mij durf jij gewoon geen nee te zeggen, maar daar kan je hem de schuld toch niet van geven?

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 12:08

Mandyy_x, ik hoop met heel mijn hart dat je de kracht vindt om uit deze vreselijke situatie te komen.

Matsjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 12:14

kamaron schreef:
Ik krijg hiervan ook een beetje idee....van....IK WIL AANDACHT !!!

Vork Ik ook

Hmm ik vind ook dat van hij nam me mee naar de slaapkamer ofzo een beetje raar alsof je een hersenloos robotje bent dat op commanda reageert

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 12:34

Ik kan me niet zo goed voorstellen dat je echte vrienden dit ook maar laten gebeuren. Als mijn vriendin zoiets zou overkomen zou ik contact opnemen met de ouders en in dit geval ligt dat misschien iets moeilijker, maar ik had anders zelf jeugdzorg gebeld zodat ze jou eens op komen zoeken. Ik wil niet zeggen dat dit een schreeuw om aandacht is, maar van uitstel komt af-stel.

Henry

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 12:38

Je hebt hier verschrikkelijk veel adviezen gegeven.. DOE ER WAT MEE.... geef jezelf een schop onder je hol en ga aan de gang... praat erover... doe niet alsof het niets is. wat dit is een enorm groot probleem en als je er nu niks aan doet dan woon je over 3 jaar in Amsterdam en mag je s'nachts werken. En als dat niet is wat je wil, ga dan NU meteen direct aan de gang!!!!!

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 12:52

kamaron schreef:

Matsjo schreef:
Vork Ik ook

Hmm ik vind ook dat van hij nam me mee naar de slaapkamer ofzo een beetje raar alsof je een hersenloos robotje bent dat op commanda reageert

Hmm raar ik ook Scheve mond

lindsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 13:19

kamaron schreef:

Ieder mens heeft aandacht nodig en die krijg je meestal ook van je ouders / broers/ zussen/ vriendinnen je vriend etc.

TS krijgt die aandacht niet en daarom is ze ook gevallen voor die loverboy. Die zoeken juist de kwetsbare meisjes uit die het thuis moeilijk hebben. Als ze niet zo'n behoefte had gehad aan aandacht had ze zelf ook wel geweten dat het niet slim is waar ze mee bezig is.

Eindelijk krijgt ze ook aandacht van iemand die haar lief en leuk lijkt te vinden.
Probleem is alleen dat TS denkt dat hij haar echt lief en leuk vind. Daarom wil ze hem ook niet verraden. Het trieste is dat hij haar helemaal niet lief en leuk vind maar haar puur gebruikt om straks achter de ramen te krijgen.

Hopelijk ziet TS dat ook op tijd in.

Matsjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 13:21

Wie zegt nou dat we t hier over een loverboy hebben? Ik heb alleen gelezen dat zij met een vriend naar bed geweest is, zonder druk erachter Cool En dat hij haar cadeautjes heeft gegeven..

Matsjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 13:28

Kleine toevoeging: ik kan t echt helemaal fout hebben hoor dan spijt het me verschrikkelijk.

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 13:52

Matsjo schreef:

Maar vergeet niet dat ze nog maar 13 is en haar 'vriend' 19. Op die leeftijd sta je niet altijd even sterk in je schoenen.