Stijltang bokkers???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marloez

Re: Stijltang bokkers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 22:27

Mijn stijltang is een goedkoop prul van de Marskramer voor 10 euro. Huilen van het lachen

Ik gebruik 'm al heul lang en niet zo'n beetje ook. Clown Soms zelfs op vochtig haar als ik erg veel haast heb.. Nagelbijten / Gniffelen

En.. het glanst en 'leeft' nog steeds! Haha!

Linde90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 22:05

Ik heb er 1 van princess, echt een goede en gebruik hem elke dag! Gebruik dan ook een paar druppels (weet zo niet hoe het heet) om het haar goed glad en glanzend te houden, werkt prima. Kost ook maar een euro of 3 en je kan er echt maanden mee doen Knipoog Als je wil kan ik kijken hoe het heet.

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 22:09

Toad schreef:
wat kost dat bio silk? word je haar er vet van? en waar kun je t kopen?

25,- euro hier geloof ik ?! Ja het wordt er wel wat vetter van maar het ruikt heerlijk.
Ik heb het van de kapper.

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 11:43

Dan ga ik geen biosilk gebruiken. Mijn haar is al zo vet...verschrikkelijk

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 12:04

Ik vind Biosilk ook helemaal niet fijn.

Ik laat speciaal door een Indiaas kennisje van me een soort haarolie uit India importeren, daar wordt m'n haar minder droog van, maar niet vettig. Heel 'luchtig' spul zeg maar, ideaal!

Anouk01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 09:25

Zo vet is biosilk helemaal niet. Je moet maar een drupje zo groot als een erwtje pakken en die uitwrijven in je handen en dan gelijkmatig over het haar verdelen Lachen

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 09:34

Ik heb er ook één van princess en daarnaast gebruik ik olie(heb ik bij de toko gekocht). Een paar druppels op je haar en stylen maar. De vetheid valt wel mee.

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 17:52

Ik stijl mijn haar ook bijna elke dag.. Ik heb fijn dun haar dus het word er wel een beetje dood van Tong uitsteken Maar als ik er dan een care &repair maskertje ingooi en het een hele dag laat intrekken, is mijn haar weer perfect Haha!

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 21:17

Wou dat ik er nooit een gekocht had.. Het is wel mooi ja, maar mn haar breekt er ontzettend snel vanaf, had ik tot voor kort nog gezond haar, heb ik nu allemaal gespleten haarpunten er tussen zitten.

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 22:50

ik steil mijn haar al 4 jaar elke dag, mijn best bewaarde geheim is dat ik eigelijk krullen heb! Tong uitsteken

ILoveMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 22:53

Hier zit er nog 1! Ik heb alleen wel een keer mijn oor tussen mijn stijltang gehad, dat deed VET veel pijn Clown En ik heb mijn handen gebrand een keer Huilen van het lachen

..jullie zullen nu vast wel denken: Hoé stijlt zij haar haar in hemelsnaam?? :|

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 22:55

ik wil er wel een! een styliste heeft mij vertled dat je er altijd 1 moet hebben met 2 standen, anders word hij te warm Tong uitsteken

Wij hebben een soort fohn kam, er komt hete lucht uit het borsteltje zeg maar Clown magoe, dat geeft eenzelfde effect als wat de kappers doen, met een ronde borstel en de fohn!

Kimonoo is jou haar niet helemaal kapot? Nagelbijten / Gniffelen haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 23:02

Dat doet de kapper idd bij mij ook altijd, met een borstel en een fohn. Maar ik heb echt enorme krullen, dus net zo stijl als met de stijltang word het niet. *LOL*

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 18:59

Kimonoo schreef:
ik steil mijn haar al 4 jaar elke dag, mijn best bewaarde geheim is dat ik eigelijk krullen heb! Tong uitsteken

Hhaha, herkenbaar Tong uitsteken
Ik had laatst mijn haar niet gestijld naar school, kwam er een klasgenoot aan het eind van de dag naar me toe: Ik hoorde dat je permanent hebt, vet leuk Clown

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 20:54

lieniminnie schreef:
ik wil er wel een! een styliste heeft mij vertled dat je er altijd 1 moet hebben met 2 standen, anders word hij te warm Tong uitsteken

Wij hebben een soort fohn kam, er komt hete lucht uit het borsteltje zeg maar Clown magoe, dat geeft eenzelfde effect als wat de kappers doen, met een ronde borstel en de fohn!

Kimonoo is jou haar niet helemaal kapot? Nagelbijten / Gniffelen haha

nah echt super gezond is het natuurlijk niet meer, maarja anders loop ik echt voorschut! Clown

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 20:57

ik stijl me haar ook elke dag naja me pony iig,
nou dat heb ik ook alweer dik 2 jaar, en het is niet dood of wat dan ook hoor Lachen

ilovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 22:12

Ik heb een roze flesje.
En ik heb een dure stijltang maar hij is super goed.
Ik gebruik elke dag en mijn haar ziet er nog goed uit hoor.

sidneylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 15:09

Ik heb sinds een week een nieuwe stijltang en ik ben daar echt heel erg tevreden over, deze:

Afbeelding

Is met een stoomfunctie, ik heb mijn haar nu echt in korte tijd stijl. Je kunt hem op verschillende tempraturen instellen.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 15:14

ik heb een girl & crind.
echt een pokke ding, hij werkt niet eens Boos!
heb vreselijk veel slag/krullen en haat ze dat ik dacht laat ik het gaan stijlen, dipsaus, kan het nogsteeds niet Clown

haal binnenkort een van braun (?)
een van in de 40 euro, dus hoop dat die het wel gaat doen Knipoog

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-08 15:15

heej.
Ik stijl nu ook elke dag mijn haartjes.
Ik was het met een shampoo die je haar al gladder maakt en dan gooi ik er nog speciaal spul door om te stijlen. Maar ik merk wel dat me haar wat droog aan de onderkant wordt dus sla het af en toe een daggie over. Maar word jullie haar ook zo mega snel vet en wat doen jullie daar aan?

Ik heb Carmen werkt wel!
Heb wel foto's om vershil te zien Tong uitsteken

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 15:23

Ik heb een stijltang van rowenta en ben er tevreden mee! Lachen
Met keramische bekleding van de platen beschermt tegen de hoge temperatuur.
Het is in 60 seconden warm.
Je kan de graden zelf instellen. Lachen

Vroeger stijlde ik 't elke dag en nu heel afentoe nog wel eens Haha!.

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 18:18

Stijlen met een stijltang van remington en met biosilk serum!! is geen betere combinatie te vinden voor mij (L)

angelfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 21:32

Ik heb de Braun satinliner en ben er heel erg tevreden over!!
Het is niet heel erg goed voor je haar nee, maar je hebt nu vaak haarmouse waar iets in zit wat je haar beschermt bij het fohnen en stijlen.
Verder raad ik je wel aan om satijn in je haar te doen voor je gaat stijlen. (dit heb ik van mijn kapper)
Ik gebruik die van Fuente, die is echt super fijn. Je haar krijgt een hele mooie glans, en het voedt je haar ook.
Kost wel 20 euro maar heb het zelfde busje al een half jaar en gebruik het bijna iedere dag!
Zeker je geld waard!
Wat ik ook doe om mijn haar mooi en gezond te houden is shampoo bij de kapper te kopen, en hier 1 keer per week mee te wassen.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 22:49

Even geen zin om alles weer na te lezen. Bloos Maar hoe duur is de CHI stijltang? En is het écht zo dat als je vreselijke hardnekkige krullen (waardoor je bijna de neiging krijgt om 2x per dag te stijlen, en het toch maar braaf bij 1x houd en s'avonds niet meer naa buiten gaat) hiermee stijlt, het ook écht 2 dagen GOED stijl blijft? En het ook écht je haar NIET uitdroogt etc?
Mijn haar is de eerste dag na het wassen droog en pluizig, en de 2e dag geweldig, en aan het eind van de 2e dag, of 3e dag moet ik het gelijk weer wassen, dan is het vet..
Ik heb ook een zijdespulletje van de kapper, helaas bijna op, iemand een goede tip nieuw spulletje?
Ik ben dus echt nog opzoek naar dé stijltang die het perfect doet.. Ik heb van mezelf al droog haar, en helemaal door al het kleuren dat ik doe, en dan nog die stijltang erbij die ik al ruim 2 jaar zeker dagelijks gebruik..
Ik gebruik nu shampoo en cremespoeling van elvive, na veel geprobeert te hebben werkt dat echt het beste. Iemand nog tips voor goede haarmaskertjes enzo die in een drogist of iets te koop zijn? Ga niet graag meer naar de kapper nadat ze 15 cm van mn haar af hebben geknipt (en op sommige stukken zelfs 25 cm..) Nadat ik vroeg om de puntjes te knippen en het EEN BEETJE in laagjes te doen.. Scheve mond