Ik gebruik 'm al heul lang en niet zo'n beetje ook.
Soms zelfs op vochtig haar als ik erg veel haast heb.. 
En.. het glanst en 'leeft' nog steeds!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Soms zelfs op vochtig haar als ik erg veel haast heb.. 

Als je wil kan ik kijken hoe het heet. Toad schreef:wat kost dat bio silk? word je haar er vet van? en waar kun je t kopen?
Maar als ik er dan een care &repair maskertje ingooi en het een hele dag laat intrekken, is mijn haar weer perfect
En ik heb mijn handen gebrand een keer 

magoe, dat geeft eenzelfde effect als wat de kappers doen, met een ronde borstel en de fohn!
haha
Kimonoo schreef:ik steil mijn haar al 4 jaar elke dag, mijn best bewaarde geheim is dat ik eigelijk krullen heb!

lieniminnie schreef:ik wil er wel een! een styliste heeft mij vertled dat je er altijd 1 moet hebben met 2 standen, anders word hij te warm
Wij hebben een soort fohn kam, er komt hete lucht uit het borsteltje zeg maarmagoe, dat geeft eenzelfde effect als wat de kappers doen, met een ronde borstel en de fohn!
Kimonoo is jou haar niet helemaal kapot?haha

.
Maar hoe duur is de CHI stijltang? En is het écht zo dat als je vreselijke hardnekkige krullen (waardoor je bijna de neiging krijgt om 2x per dag te stijlen, en het toch maar braaf bij 1x houd en s'avonds niet meer naa buiten gaat) hiermee stijlt, het ook écht 2 dagen GOED stijl blijft? En het ook écht je haar NIET uitdroogt etc?