nargileh schreef:jezus zeg.. arabiangirl en somebitch... hoezo gaan jullie xtc promoten?
het is gewoon zooi, en anders is het niet. chemische troep wat je in je lichaam stopt, waarvan je zeer waarschijnlijk de uitwerking niet eens fatsoenlijk kennen.
jullie zijn 18 jaar oid, denk je echt dat je de ervaring en de wijsheid in pacht hebt om hier volledig achter het gebruik van xtc te staan? (ook al is het sporadisch)
blijkbaar hebben jullie idd niet goed genoeg opgelet bij biologie.
ergens werd door 1 van jullie gezegd dat het lichamelijk niet verslavend is, alleen geestelijk.
weet je wat geestelijke verslaving precies inhoud?
dat is misschien nog wel erger dan lichamelijke verslaving. dat gevoel wat je ooit eens hebt gehad, wil je terug.. ongeacht wat er gebeurd je blijft het proberen.
dus, voordat je ontzettend domme uitspraken doet, ga je in de drug verdiepen.
drugs slaat nergens op, en dan heb ik het over alle drugs. ook alcohol.
ik persoonlijk vind het nogal erg dat je uberhaupt pillen gaat gebruiken. ik sta op alle feesten, maar die rommel? nee, van mijn leven niet.
wacht jullie een paar jaar verder zijn.... misschien had je eerst de gevolgen van het gebruik van xtc moeten bekijken. je veranderd namelijk, en dit gaat nooit meer terug.
als je toch een drug wilt gebruiken, probeer cocaine.
(en nee, dit heb ik nooit gebruikt, maar heb ontzettend veel over drugs gelezen)
Nou ga je op anderen foeteren, en dan begin je zelf over cocaine? Heb ik 2 keer gehad, er is niks aan en het is wrs ook slecht. En je bericht is behoorlijk offtopic, aangezien er werd gevraagd naar de mening van andere gebruikers. Als je goed leest zie je dat heel veel meiden ervaringen en tips uitwisselen, mooie zaak d8 ik zo. Niemand begint er hier onvoorbereid aan.
EDIT: In welk opzicht verander je ervan?