Praten in slaap/slaapwandelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

scoebje

Re: Praten in slaap/slaapwandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 19:47

Toen een vriendin van mij is bleef slapen begon ze ook weer eens te praten nu was het heel duidelijk wat ze allemaal zei , want meestal brabbelt ze maar wat. het ging als volgt Tong uitsteken :

-'Julie (dat ben ik dus) , ik moet je iets vertellen '(dus ik dacht : ohoh wat kom ik nu weer te weten , want ze zei het met echt zo'n serieuze toon) , maar daarna zei ze :
' Ik neem eerst een voorgerecht , dan een hoofdgerecht en eventueel nog een nagerecht ' Clown en toen zei ze niks mee Clown

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 19:48

Haha, jij schrok al natuurlijk Tong uitsteken

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 19:50

scoebje schreef:
Toen een vriendin van mij is bleef slapen begon ze ook weer eens te praten nu was het heel duidelijk wat ze allemaal zei , want meestal brabbelt ze maar wat. het ging als volgt Tong uitsteken :

-'Julie (dat ben ik dus) , ik moet je iets vertellen '(dus ik dacht : ohoh wat kom ik nu weer te weten , want ze zei het met echt zo'n serieuze toon) , maar daarna zei ze :
' Ik neem eerst een voorgerecht , dan een hoofdgerecht en eventueel nog een nagerecht ' Clown en toen zei ze niks mee Clown

bwahahhahahaha *LOL*

Ik ben altijd bang dat ik dingen ga vertellen die ik helemaal niet hoor te vertellen Bloos dat je je frustraties die je jaren hebt opgebouwd (zukle kleine dingetjes) er uit gooit oid Bloos

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 19:53

whahahahahahahahahah ROFL ROFL ROFL Jij dacht natuurlijk oe nu word het interesant Huilen van het lachen

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 20:01

blauw00gje schreef:
Hahaha Tong uitsteken
Dat bellen in je slaap is grappig Tong uitsteken
Heb ik nog nooit gehad gelukkig Tong uitsteken

Haha ik bel gelukkig niet zelf, doe het alleen als ik gebeld wordt Haha!
Mijn telefoonrekeningen zijn al hoog genoeg Haha!

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 20:08

laura1987 schreef:
blauw00gje schreef:
Hahaha Tong uitsteken
Dat bellen in je slaap is grappig Tong uitsteken
Heb ik nog nooit gehad gelukkig Tong uitsteken

Haha ik bel gelukkig niet zelf, doe het alleen als ik gebeld wordt Haha!
Mijn telefoonrekeningen zijn al hoog genoeg Haha!

Dat heb ik trouwens ook een keer gehad Tong uitsteken
Nu je het zegt Tong uitsteken

Een vriendin van mij belde mij op maar ik sliep al.. Heb gewoon terug gepraat en met haar afgesproken de volgende dag.. Word ik de volgende dag gebeld: Ja waar blijf je? Ik denk huh hoezo? Zegt ze ja dat hebben we gisteravond afgesproken.. Ik zo hoezo dat dan? Zegt ze ja ik belde jou! Dus ik in mijn telefoon kijken, had ze inderdaad gebeld Tong uitsteken

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 20:24

Ik heb hier ook last van.
Ik praat ontzettend vaak in mn slaap, brabbel soms wat onverstaanbaars maar meestal schijnt het goed te volgen te zijn.
Ook heb ik de gewoonte om erbij te slaan, schoppen en/of hysterisch te worden. Niet erg fijn voor de andere mensen in de kamer, daarom vertel ik het altijd van te voren.
Ik hoor ook regelmatig verhalen van mn vriend of van z'n ouders dat ik weer bezig ben geweest...

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 20:29

blauw00gje schreef:
Een vriendin van mij belde mij op maar ik sliep al.. Heb gewoon terug gepraat en met haar afgesproken de volgende dag.. Word ik de volgende dag gebeld: Ja waar blijf je? Ik denk huh hoezo? Zegt ze ja dat hebben we gisteravond afgesproken.. Ik zo hoezo dat dan? Zegt ze ja ik belde jou! Dus ik in mijn telefoon kijken, had ze inderdaad gebeld Tong uitsteken

Whahaha dan lach je mij uit terwijl jij mensen flash in je slaap Haha! Tong uitsteken

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 22:53

Ik heb het in mijn slaap altijd over volleybal zei mn zus laatst
"Nee die bal is van mij.. Volleybal!.. Geef die bal.. Hij is van mij.. "

Terwijl ik Volleybal helemaal niet zo leuk vind

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 23:44

scoebje schreef:

oh dat is J. natuurlijk! ROFL
Die lag ook een keer te slapen, toen ging ze rechtop zitten en zei ze: "Je m'apelle J...(naam)'' en toen ging ze weer verder slapen! Huilen van het lachen

scoebje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 00:04

XjolitaX schreef:
whahahahahahahahahah ROFL ROFL ROFL Jij dacht natuurlijk oe nu word het interesant Huilen van het lachen

inderdaad en dan zegt ze zoiets 'stoms' Clown

scoebje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 00:05

Annemarie_ schreef:
oh dat is J. natuurlijk! ROFL
Die lag ook een keer te slapen, toen ging ze rechtop zitten en zei ze: "Je m'apelle J...(naam)'' en toen ging ze weer verder slapen! Huilen van het lachen

haha , omg , dat verhaaltje had ik nog niet gehoord Huilen van het lachen

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 00:10

Ik blijk ook te praten in mijn slaap me moeder kwam altijd s'avonds nog even langs en dan begon ik tegen haar te praten en hebben heel gezellig gepraat altijd blijkt. Nu was ik als de dood dat als ik met school op "kamp" ging ik me pincode gewoon zou vertellen dus tegen me moeder gezegd vraag dan s"nachts naar me pincode... ik blijk niet zo heel lief te hebben gereageerd op haar vraag....( Ze gaat het me nooit weer proberen te vragen Tong uitsteken )

Siebjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 00:27

Volgens mijn vriend heb ik het de laatste nachten alleen maar over aanbiedingen.

Er is nu een aanbieding van de halstertouwen!
De dekjes zijn in de aanbieding!

En zo gaan we nog wat paardenspul af..

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 10:22

Haha die zijn ook leuk ROFL

Misschien moeten we een HK topic beginnen voor alle mensen die in hun slaap praten of slaapwandelen ROFL

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 11:48

Kwam ik vanmorgen weer beneden zegt me moeder;
zo heb je lekker ijs gegeten gister?
ik zeg zo;
Uhm jaa. Ja hoezo?
zegt ze;
Nou je zat in je slaap over ijsjes te schreeuwen Huilen van het lachen

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 15:00

XjolitaX schreef:
hebben jullie ook wel eens dat je aan het slapen bent en dat je dan half wakker word van je eigen gepraat ROFL

Afgelopen nacht... Ik hoorde mezelf zeggen: 'niet op bed Joanne' (das de stalhond). Mijn vriend schoot in de lach en ik ook, want ik werd wakker van m'n eigen geklets.

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 15:05

is een discotheek ook goed?

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 18:21

Whahah ijsjes jam Vork

Haha grappig dat je jezelf uit ging lachen Huilen van het lachen

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 19:27

laura1987 schreef:
blauw00gje schreef:

Whahaha dan lach je mij uit terwijl jij mensen flash in je slaap Haha! Tong uitsteken

Schijnheilig haha
Nee had ik eigenlijk niet meer aan gedacht maar door die verhalen hier kwam het weer naar boven ROFL

horseNL00

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 16:10

** meldt zich weer**
jawel hoor, ik heb het weer voor elkaar gekregen, het gesmak Bloos maar het was maar enkele tellen (zegt mijn vriend) en toen hield het weer op. Te kort om er snel ff een filmpje van te maken.... Slapen

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-08 16:23

Mijn vriend vannacht ook weer hoor!

Ik moest werken, dus zat weer met de laptop op de bank en hij ging in bed tv kijken en neeeeeeeeeeee, hij zou niet in slaap vallen Nors opkijken Ik zei dat ik het niet tof vind als ie eng gaat doen als ik nog klaarwakker ben, dus dat ie de deur maar dicht moest doen. Vond ik bij nader inzien erg ongezellig, dus heb de deur maar weer open gedaan.

Rond kwart voor 1 ging hij weer overeind zitten en vroeg aan me: 'waar heb je de koningen gelaten?'. Ik reageerde a la 'huh', want ik wist niet of hij nou weer aan het slaapkletsen was of niet. Toen zei hij: 'ja de plaatjes!'. Hij bleef me weer aankijken, maar ik ben gewoon verder gegaan met de laptop en ik heb niets meer tegen hem gezegd en hij ook niet meer tegen mij en toen ging hij weer liggen.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-08 16:23

Heb trouwens de geluidsrecorder in mijn telefoon onder een sneltoets gezet, maar gister was te ver weg vanuit de woonkamer Tong uitsteken

Farolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 16:26

volgens mijn zusjes praat ik altijd in mijn slaap Vork

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 18:16

Ik zing kinder-theme songs in me slaap zegmaar Vingers aflikken
My dad is a rockstar yeah, Danny phantom, fairly odd parents en ga zo maar door, ik heb het gelukkig pas 2x gedaan Vingers aflikken
Ik was bij een vriendin mét een vriendin logeren en die begon opeens te roepen: ga nu mijn kamer uit, stomme GANZEN! umh jaa ik blijf toch liggen. Deruitttttttt Tong uitsteken whahah!!
ik heb gelukkig pas 2x dat gezongen :p