Bikinilijn na scheren bultjes en veel jeuk, hoe te voorkomen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

griebels

Re: Bikinilijn na scheren bultjes en veel jeuk, hoe te voorkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 14:14

En hoe doe je dat op je bikinilijn en de rest van het losse vel daar in de buurt? Echt schrapen gaat daar niet hoor

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 21:43

Hmm daar groeit toch ander haar dan op je benen. Ik heb dat Veet spul wel gehad en vond het erg fijn werken, voor mijn benen dus. Oksels en bikinilijn e.d is alleen maar onder de indruk van een scherm scheermesje, anders blijft het gewoon zitten. * Dus scheren we maar braaf om de dag*

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 21:47

just_kiki schreef:
hebben jullie deze al geprobeert Ja Lachen ?
ik heb hem gisteren voor het eerst gebruikt, en echt het werkt Ja

Nieuwe verbeterde Veet® Rasera Bladeless Kit
Als het gaat om een langdurig gladde huid kan niets tippen aan Veet® Rasera™ Bladeless™ Kit. De zachte, flexibele kop van de Bladeless™ Tool volgt de contouren van je lichaam. In combinatie met onze vochtinbrengende ontharingscrème blijft je huid twee keer zo lang zacht en glad, en dat zonder sneetjes, stoppeltjes of een droge huid. Probeer de Veet® Rasera™ Bladeless ™ Kit voor langdurige, zorgeloze gladheid.

Scheermesjes zijn niet meer van deze tijd. De Veet® Razera™ Bladeless ™ Kit is dat wel, voor een langdurig glad resultaat. Verkrijgbaar met twee sexy geuren: Aloë Vera en Floral Sensation™. De gladheid van Veet®. Een blijvend gevoel.

http://www.veet.nl/popups/demo.php?file ... deless+Kit

Ik begrijp dit niet helemaal.. Is dit een soort scheermes/schapertje dat je in combinatie met ontharingscreme gebruikt? Haha!

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 22:03

Het is meer onthanringsschuim en je haalt dat er idd af met dat rubberen 'scheermesje'.

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 22:05

Oke, dacht al zoiets Knipoog

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 22:06

Als je scheermesjes gebruikt: De scheerolie van Williams. Ik gebruik het voor het scheren, erna en de dag daarna ook, en dan blijft mn huid gaaf en krijg ik geen jeuk oid

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 22:10

Hier nog iemand met hetzelfde probleem. Heb ook tig verschillende dingen geprobeerd, maar niets dat helpt. Kan wel met de haargroei meescheren, maar dan wordt het alsnog niet super glad, dus scheer ook wel tegen de haargroei in. Wel oliebol, want de volgende dag heb je alweer stoppels en en bultjes. Nagelbijten / Gniffelen