Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lizz schreef:Ik snap de reacties wel, ik zou hier ook niet echt blij mee zijn. Maar ik begrijp ook heel goed dat jij wilt weten wat er aan de hand is.
Maar als zij volgens de richtlijnen (lengte en gewicht) goed zit, zou ik mij daar niet meer zorgen om maken.
Maar over haar gedrag wel, als dat zo erg is veranderd dan zou ik daar wel naar laten kijken. Gewoon door een gesprek met de huisarts en misschien kan deze je helpen of je door versturen.
Redrumfox schreef:Het feit dat je het er niet mee eens bent dat ze de puberteit in komt vind ik echt afschuwelijk; het is doodnormaal en 99% van de jongeren maakt hetzelfde door.
lindsey schreef:Moniek schreef:ze is gemeen zet mensen bewust tegen elkaar op en heel hard om te zeggen maar ze heeft geen enkele emotie's,ik bedoel ze is bikkel hard.
Als ze iets geflikt heeft kan je haar nergens mee straffen ze geeft er niks om.
Vind ik nog wel wat om dit van je eigen dochter te zeggen.
Er is blijkbaar wel meer aan de hand dan dat ze wat dikker is dan normaal.
Als ik dit zo hoor kan een bezoek aan de psycholoog / gezinstherapie ook geen kwaad.
lindsey schreef:Overigens vind ik het heel goed dat ze hulp probeert te zoeken maar ze realiseert zich gewoon onvoldoende wat het voor haar dochter kan betekenen als ze zo over haar praat en erger nog blijkbaar zo over haar denkt.
Citaat:Heb ik al eerder in dit topic gepost en sta ik nog steeds achter.
Ben er van overtuigd dat Moniek het beste wil voor haar dochter maar over je eigen kind hoor je niet zo te praten [b]Bikkelhard, geen enkele emotie, gemeen