Nadya schreef:Ja, ik hoorde ook wel eens gezeur van mensen aan van 'voed je haar nog steeds zelf?' (dan wilden ze dat ik overging op de fles) tot aan 'je moet aan jezelf gaan denken' (ik viel nogal af van het geven van borstvoeding, wat best handig was na de zwangerschap:D).
Ik merk hier ook wel dat opa en oma het erg jammer vinden dat ze geen flesje kunnen geven, dat konden ze bij de andere kleinkids wel. En bij de andere kleinkinderen konden ze vanaf het begin al regelmatig oppassen, [***] is bijna een half jaar en nog niemand heeft op hem mogen passen nog.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het niet zo leuk vind ook als anderen hem vasthouden, komt denk ik ook door de borstvoeding voor een groot deel
Ik ben 24 uur per dag met hem samen eigenlijk en omdat hij niet uit een fles drinkt kan ik ook eigenlijk nooit zonder hem weg. Onze band is daardoor zo hecht dat ik een minuut of 5 bij iemand anders nog prima vind, maar daarna wil ik hem weer terug. En bij het eerste kermpje of pruillipje ook (Mijn vriend uitgezonderd natuurlijk)