Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zwerte schreef:We hebben ook de eerste weken elke dag de knie overstrekt, zodat je de achterste kruisband wat oprekt.
Zwerte schreef:Maar ik kan er nog steeds niks op verdragen, mn eigen been op mn knie (als ik op mn zij lig) lukt nog steeds niet, slapen dus ook niet zonder spalk.
Zwerte schreef:Hij heeft daar ook flink de boel gesloopt, het was erg lastig om de boortunnels op exact de juiste plek te krijgen dus ik ben een beetje gatenkaas geworden...
Zwerte schreef:Maar je weet nu nog steeds niet wat het voor reactie was? op welke medicijnen dan eigenlijk?
lorvxy schreef:Jeetje Mandy, wat een verhaal! Wel heel erg balen dat je nog steeds niet alles kan doen.... Hoop echt voor je dat je na de volgende operatie weer gewoon lekker je gang kan gaan.
Bij mijn knie gaat het eigenlijk wel goed. Wel merk ik dat k nog steeds wat kracht in mijn hamstrings mis en ik kan echt de plek voelen waar ze de pees weg hebben gehaald. Hebben jullie dat ook? Ik moet binnenkort voor controle weer naar het ziekenhuis en dan zal ik meteen vragen of dat normaal is of dat het nog wel wegtrekt.
Mijn groot litteken is trouwens ook erg gevoelig. Ik heb een punt onder mijn knieschijf die praktisch ongevoelig is, dat grote litteken ligt er direct naast. Als ik nou mijn been stoot of iets komt per ongeluk egen dat litteken aan lijkt het wel alsof ik het dubbel zo hard voel. Tintelt dan ook echt, net alsof je je telefoonbotje stoot...
Maar eigenlijk zijn dat mijn enige klachten nogBen nog steeds erg blij dat ik het gedaan heb, en heb meer functie in mijn knie en durf weer veel meer te doen
Zwerte schreef:Wanneer was je geopereerd? (sorry beetje te lui om terug te zoeken)
Ik heb ook nog steeds een gevoelige hamstring, zit nog totaal geen kracht in (gek he, na 6 weken niks doen). Met oefeningen kan ik nog precies voelen waar de pees loopt maar het doet nauwelijks pijn meer, hooguit wat gevoelig. Ook niet zo gek aangezien een deel van de pees gewoon weg is. Duurt wel ff voordat dat weer aangegroeid is! Die gevoeligheid is dus heel normaal (volgens mijn fysio en chirurg en mn eigen medische kennis) Maar geen idee hoe lang dit aanhoud, best een aanzienlijke tijd lijkt me want pezen groeien niet zo snel.