Goedkope Beautytips

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Koekje_

Re: Goedkope Beautytips

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 21:20

Geweldig topic!

Heb er ook nog een paar Knipoog
- Na het douchen je haar naspoelen met heel koud water, gaat je haar van glanzen.
- Cremespoeling alleen in de punten doen. Anders maakt het je haar zwaar en dus minder volume.
- als je krullen hebt je haar droogdeppen ipv wrijven. Als je wrijft gaat je haar pluizen. Als je het droogdept blijven je krullen 'heel'.
- Kleine potje vaseline (voor je lippen) werkt ook goed voor droge plekjes op je gezicht.

Ik ga binnenkort eens die tip van de geprakte banaan in mn haar proberen Haha!

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 21:21

UpDate_ schreef:
als je wallen onder je ogen hebt, kan je er komkommers opleggen

Of theezakjes toch?

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 21:21

Silviabol schreef:
_Denise_ schreef:
Tegen vet haar, droogshampoo.
Heb al heel lang heel erg last van haar dat binnen anderhalve dag vet is, en om het elke dag te gaan wassen werd me toch te gek..

Droogshampoo is in poedervorm en in spray verkrijgbaar. Ik heb nu spray en het werkt súper.

kun je dat eens uitleggen hoe dat werkt? dat spray je er in en dan is het schoon oid?

Spray het er idd in, verdeeld over je hoofdhuid, laat het een klein beetje inwerken en het vet is weg. Echt, bij mij werkt het super.
Ik heb het gehaald bij de drogist in Antwerpen (daar zat ik toevallig) maar het moet ook in Nederland bij een drogist te halen zijn.

Amrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 21:43

Daisza schreef:
witte tanden:
poets ze eenmaal per week met keukenzout.

Wil je dan wat zout over je tandpasta doen ofzo?

Over volume in je haar; Slapen met natte haren..
Werkte iets te Nagelbijten / Gniffelen Kreeg pijpekrullen ervan Clown

Voor puistjes;
Niet zo heel duur en werkt goed! > Thea-tree scrub/wasgel gebruiken om je gezicht dagelijks te wassen. Gezicht mooi droogmaken en dan thea-tree olie op de puistjes..
Ruikt niet zo lekker maar werkt super! Vooral slim om het te doen voor slapen gaan en 's morgens lekker je gezicht schoonmaken met lauw/warm water Lachen

Diamante

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 21:48

Je moet echt nieet poetsen met zout, dat schuurt , echt heel slecht ...

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 21:52

jori_X schreef:
- als je krullen hebt je haar droogdeppen ipv wrijven. Als je wrijft gaat je haar pluizen. Als je het droogdept blijven je krullen 'heel'.

Die ga ik onthouden Haha!

En die van studentje1 is ook een goeie Ja
Dat kan je ook met andere dingen doen, ik heb bijvoorbeeld antiklit spray voor mezelf Tong uitsteken en de helft van de spray doe ik in een oude spray die al opgebruikt is en dan vul ik ze allebei aan met water Haha!
Er staat op het flesje dat 6x sprayen genoeg is, maar dan heb ik nog lang niet al mn haar ingesprayed, als ik al mn haar in wil sprayen is het supersnel op.

Diamante

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 21:56

studentje1 schreef:
Ik heb een beautytip, die ook nog eens besparend is! Voor de mensen onder ons die (dure) foundation gebruiken, meng het aan met dagcrème. Mijn foundation van Shiseido is niet zo heel vloeibaar, maar als ik het met dagcrème mix is het supermakkelijk uit te smeren, geeft het nog wat extra glans, lijkt het ook nog een stuk minder 'pannenkoek op je gezicht' én doe ik nèt wat langer met mn foundation Lachen.

Verder maak ik mijn mascara-borsteltje regelmatig schoon door hem uit te spoelen onder de kraan, niet echt goedkoop aangezien je mascara wegspoelt, maar je zult verbaasd zijn over de hoeveelheid vuil die uit je borsteltje komt.

We willen toch juist geeeeeeen glans Vork

natasja1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 21:58

beetje poeder eroverheen

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 21:58

Ja joh nog een dikkere make-up laag erover waarom niet Clown

Heb het liefst zo min mogelijk Ja Je ziet toch alles wel zitten. En als je het niet ziet zitten ben je net zo'n barbiepop....

Diamante

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 22:11

studentje1 schreef:
Ik heb een beautytip, die ook nog eens besparend is! Voor de mensen onder ons die (dure) foundation gebruiken, meng het aan met dagcrème. Mijn foundation van Shiseido is niet zo heel vloeibaar, maar als ik het met dagcrème mix is het supermakkelijk uit te smeren, geeft het nog wat extra glans, lijkt het ook nog een stuk minder 'pannenkoek op je gezicht' én doe ik nèt wat langer met mn foundation Lachen.

Verder maak ik mijn mascara-borsteltje regelmatig schoon door hem uit te spoelen onder de kraan, niet echt goedkoop aangezien je mascara wegspoelt, maar je zult verbaasd zijn over de hoeveelheid vuil die uit je borsteltje komt.

Meteen even geprobeerd Nagelbijten / Gniffelen
Hij is weer helemaal mooi schoon,
het resultaat in de wastafel was iets minder, zal mam niet zo blij mee zijn Vork

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 23:07

Chocolademasker voor gezicht
Dit masker heeft het effect om je poriën te verkleinen..
Ingrediënten:
4 eetlepels cacaopoeder
4 eetlepels volle melk
Bereiding:
Mix de cacaopoeder en melk door elkaar tot je een dikke massa hebt. Smeer het op je gezicht en laat het 10 tot 20 minuutjes intrekken. Daarna pak je een handdoek die je nat maakt met lauwwarm water, en dep je er alles af.

tegen puistjes en pukkeltjes
Karnemelk met citroensap mengen, op de puistjes doen met een wattenstaafje..
Dit moet je dan laten drogen, en daarna nog 2 keer doen.
Omdat dit mengseltje zuur is, word het puistje of pukkeltje soort van uitgedroogd en dan gaat het sneller weg..

Omdat je in de zomer sneller transpireert, produceert de huid meer talg. Hierdoor krijgen puistjes en mee-eters sneller een kans. Kies daarom voor een antizonnebrandgel in plaats van een (vette) zonnecrème. De kans dat de poriën verstopt raken, wordt zo een stuk kleiner.

Littekens
Gooi de schil van een appel niet weg, maar wrijf de vochtige kant over je littekens.
Het zorgt ervoor dat de littekens sneller vervagen.

Verzorgde, zachte lippen
Gebruik een tandenborstel (liefst een zachte) en doe hier een beetje vaseline op.
Wrijf er zachtjes mee over je lippen, zo krijg je een scrubeffect, en de vaseline is verzorgend voor je lippen.
Door de wrijving van de tandenborstel krijgen je lippen een mooi rose kleurtje, mooi meegenomen!

blush
Als je je hoofd ondersteboven houdt dan stijgt het bloed zeg maar naar je hoofd en dan word het rood op bepaalde plekken bij je jukbeenderen enz.. zo kan je dus gewoon heel makkelijk zien waar je je blush moet doen. Soort van overtrekken

Zo dat zijn er weer wat Haha! Haha!

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 00:37

Anti-zweetvoetjes: Was je voeten met groene zeep. Écht geen zweetkaasjes meer Haha!

Voor volle Angelina Jolie-like lippen Kusje : scrub 1 keer in de week met een zachte tandenborstel je lippen en smeer ze daarna in met vaseline/labello. Wie weet heb je ineens een Brad aan je zijde Knipoog

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 00:38

*ziet zichzelf al ondersteboven hangen om te kijken waar mijn jukbeenderen zitten*

Clown

Only_Kiekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 01:03

Ik heb nog niet het hele topic doorgelezen...
Maar ga het zeker nog doen

Hoe ga je dat met dat zout doen voor witte tanden?

Wolkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 01:04

Diamante schreef:
Je moet echt nieet poetsen met zout, dat schuurt , echt heel slecht ...

Tandpasta schuurt ook, wrijf maar eens met een doekje met wat tandpasta over een geverfd stuk hout.....

Als je veel last hebt van irritaties en bultjes na het scheren, probeer eens om te scheren met olie! Bijv douche-olie of baby-olie.

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 01:23

Diamante schreef:
Bij mij werkte het niet hoor, niet alleen mn rukbeenderen, maar heel mn kop werd rood Clown

Clown
Willen we dit echt weten?
Sorry sorry, hij is te mooi om te laten liggen.

Ontopic;
tandpasta idd niet doen, dat is erg slecht.
Als je veel last hebt van eelt onder je voeten kun je ipv schuurblokjes beter een voetjesijl kopen, even mee over je eelt wrijven na het douche, zonder kracht te zetten, en alle eelt komt er gewoon vanaf kruimelen. Even insmeren met vaseline, en herhalen zo vaak als nodig is.

Als je je lippenstift langer mooi wilt laten zitten; eerst stiften en daaroverheen wat lippenbalsem. Als je een gekleurde neemt (labello rose bijvoorbeeld) kun je de kleur wat zachter maken.

Diamante

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 10:03

delerium schreef:
Diamante schreef:
Bij mij werkte het niet hoor, niet alleen mn rukbeenderen, maar heel mn kop werd rood Clown

Clown
Willen we dit echt weten?
Sorry sorry, hij is te mooi om te laten liggen.

Ontopic;
tandpasta idd niet doen, dat is erg slecht.
Als je veel last hebt van eelt onder je voeten kun je ipv schuurblokjes beter een voetjesijl kopen, even mee over je eelt wrijven na het douche, zonder kracht te zetten, en alle eelt komt er gewoon vanaf kruimelen. Even insmeren met vaseline, en herhalen zo vaak als nodig is.

Als je je lippenstift langer mooi wilt laten zitten; eerst stiften en daaroverheen wat lippenbalsem. Als je een gekleurde neemt (labello rose bijvoorbeeld) kun je de kleur wat zachter maken.

hahahaha ik zie het net ook ... Oeps Nagelbijten / Gniffelen
Kan ht nu nier meer aanpassen he Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 10:12

deschels schreef:
UpDate_ schreef:

sperti gebruiken voor wallen (aambeienzalf) moet blijkbaar erg goed helpen..

Wel de zalf en niet de zetpillen dan he Knipoog

Kapi_Dust

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 10:42

iemand vroeg iets over een goede deo, ga eens langs je huisarts, ik kreeg een flesje (Vergoed door verzekering) en het werkte echt:))

Tegen kapotte nagelriemen, na douchen even opdrukken met een handdoek en 's avonds insmeren met vaseline of purol.

Die droogspray voor tegen vet haar werkt net als talkpoeder (let wel op zonder geurtje)

Hebben jullie dat ook: in de zomer wondjes tussen de benen (bij dragen van een rok) talkpoeder tussen je benen werkt.

babli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 10:50

UpDate_ schreef:

Helpt dat echt?

Ik heb gelezen dat als je erg droge lippen heb (zeker met dit weer) je er met een suikerklontje overheen moet wrijven.

mawaikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 11:20

Tegen zonne-exceem; Kokos boter, dikke laag erop smeren, verminderd de jeuk aanzienlijk

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 11:23

Blingh schreef:
deschels schreef:
sperti gebruiken voor wallen (aambeienzalf) moet blijkbaar erg goed helpen..

Wel de zalf en niet de zetpillen dan he Knipoog

ja dat word lastig smeren ROFL

ladymagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 11:48

Als je een puistje heb en je kan het niet laten om hem uit te knijpen, even ontsmetten daarna (molkosan werkt erg goed, maar een tonic met alcohol kan ook). Als je daarna een korstje krijgt insmeren, dan is het veel sneller weg!
Weleda zijn erg fijne producten en niet duur, niet getest op dieren etc. en ze werken echt als een speer bij mij.
Cellulitis? Masseer de plekken 2 keer per dag met een borstel tot je huid rood ziet en smeer ze daarna in met een drainerende olie.
Wissel douches zoals al eerder gezegd helpt ook.
Voor een gezichtsscrub kan je aarbeiden pureren met zaadjes en al.

Bandos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 12:06

Puistjes en vette huid??Masker met groene leem.(ja echt die voor paarden)Vervelende pukkel?Ook een klodder groene leem 's nachts in laten trekken.Héél goed spul,ook voor ons mensen. Ja
En idd bij erg vet haar,je haar eens wassen met bv afwas middel zoals Dubro citroen.Werkt super!!! OK dan!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 12:06

Schelpenzand (van de kanari) is perfect om mee te scrubben