natuurlijke borstvergroting...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

delerium

Re: natuurlijke borstvergroting...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 01:40

maar je exen hebben toch ook gezegd dat je mooi was? dat er 1 eierhoofd tussen zit die kennelijk niet goed wijs is betekent niet dat zij ongelijk hadden...
Je hebt overigens wel gelijk hoor, als je vaak hoort dat het prima is dan is dat voor jezelf ook makkelijker te geloven, het haalt de druk wat van je ongemak...

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 08:19

ikke24 schreef:
Kyan01 schreef:
Mag ik me ook aansluiten... heb ook net geen a cupje Huilen
Was vorig jaar zwanger en zo trots op mn memen Haha! Waren paar cup maten gegroeid..
Nu na 8 maanden borstvoeding zwangerschapskilo's kwijt zijn het niet eens theezakjes meer. Ik heb meerdere producten geprobeerd maar je moet het of je hele leven gebruiken (breast grow) of niet doen. Ik wil erg graag siliconen. Hoef geen DD te hebben met een bescheiden B of misschien wel kleine C ben ik meer dan tevreden!

hielp de breastgrow wel dan?

Ja maar niet blijvend! Het stink ook enorm en die stank gaat in je kleding zitten...
Heb het 2 weken volgehouden en kon al mn kleding vervangen.
Kost je € 100,-- per maand ook nog eens. Als je dat 3 jaar gebruikt heb je die operatie ook Knipoog

Dus ook geen aanrader!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 20:10

Ik kan helaas ook meepraten, ik ben helemaal niet dun ofzo, maar borsten heb ik ook niet Verdrietig als het nou een beetje in verhouding was... maar helaas..
heb ook gewoon een A cupje, en zou ook wel graag onder het mes gaan, voor een 'normale' B cup.. maar vind de stap zo groot om dat daadwerkelijk te doen... en bang voor littekens etc

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 20:17

Nou ff over die goedjes. Ze werken niet!
Heb vroeger ook pillen daarvoor geslikt (domme koe wat ik ben)
maar niks heeft geholpen.
Dat was ong 3 jaar gelden tja...
Ben nu bijna 21 en tevreden, maar niet door die pillen.
Je zou binnen 4 weken al verschil moeten zien, maar ik heb niets gezien.
Als je er echt mee zit en je het echt wilt, dan zou ik het wel doen. een operatie.

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 11:54

Vroeger....toen ik nog niet zo veel voorstelde en eindeloos dun was had ik ook te klagen over de omvang. Maar weetje ze deden het zo goed. Geen haar op mijn hoofd die er aan dacht iets te veranderen of er op te smeren.
Ze deden het heel goed en daar gaat het toch om.

Debsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 12:07

Djilan schreef:
Eh ja tuurlijk, 5 kg heb je er zó aan....
Dat is niet voor iedereen zo makkelijk.

meld me ook maar eens...

10 weken geleden ikke was HAPPY!! ik had een mooie volle B-cup!! (weliswaar gevuld met melk maar toch Haha! )

nu.. ik ben weer terug bij af... volgens mij heb ik geen eens een aa cup meer over
Zelfvertrouwen heb ik daardoor niet.. wil gewoon niet eens in de spiegel kijken naar die achterlijke erwtjes op een plank.
Aankomen zou mischien helpen... helaas is dat zo goed als onhaalbaar.
Na 2 kids zit ik nog steeds op mijn puber gewicht.. 1.80 en weeg 57 kilo. heb maat 34 van kleding..

mischien toch maar eens sparen voor een BV hoor.. die tabletten werken zo te horen ook niet