22 en nog steeds geen vriend en het gevoel nooit de ware te

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Born2BCrazy

Re: 22 en nog steeds geen vriend en het gevoel nooit de ware te

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 10:38

Maar in hoeverre zoek je niet op een chatsite? Blond
Ik gun het je van harte hoor, echt waar. En mooi dat jullie elkaar op die manier gevonden hebben..

Ik weiger om via de chat wat te zoeken..tuurlijk het wil wel en er zitten vast leuke types bij..Maarre die 'prins' mag toch wel iets meer moeite doen hoor! Clown

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 11:22

Ik ging daar absoluut niet op zoek naar een vent, Ik zat daar gewoon voor de gezelligheid te kletsen met andere over paarden en dingen die je in je vrije tijd doet.. En het heeft maanden geduurd voordat we de stap hebben genomen om met elkaar af te spreken.. En dat was alleen zo omdat het gewoon zo goed klikte, anders had ik het nooit gedaan

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 11:25

Grappig topic, ik heb juist het tegenovergestelde.. Ben bijna 21 en heb al 3 serieuze relaties achter de rug (3 jaar, 8 maanden en een 5 maanden lang). Die laatste is net 2 weken uit, onder andere omdat mij het gevoel steeds meer begon te bekruipen dat ik op deze leeftijd nog helemaal niet zo serieus aan een jongen vast wil zitten. Ik denk dat het heel goed is om rond deze leeftijd ook gewoon eens 'alleen' door het leven te gaan. Te kijken wat je echt wil, je eigen keuzes maken.. Natuurlijk kan dat ook wel in een relatie, maar je gaat je deels toch vormen naar iemand.

Bij mijn 1e relatie heb ik ook vaak gedacht van ' waarom zijn wij elkaar zo vroeg tegen gekomen?' . Het was best serieus, maar eigenlijk vonden we onszelf te jong om nu al voor iemand te kiezen waar je de rest van je leven mee wil delen.

Oftewel, niks is ideaal. Ik denk als je positief in het leven staat, dingen op je eigen manier doet en daarvan geniet, je vanzelf wel iemand tegenkomt die een mooie aanvulling op dat leven kan zijn Lachen.

swoeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 11:26

ik heb ook via internet 2x een vriend gekregen.
mijn ex: waar ik bijna 6 jaar bij was en paar jaar mee heb samen gewoond.

en mijn huidige vriend, en dat gaat zo super. heb hem eerst op een spel leren kennen, daar wat over en weer lopen pb'en en toen via msn, toen telefonisch en toen de 1ste date met hem Clown

Tijgertje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 18:14

Ik ben inmiddels drie weken alleen (na een relatie van 4,5 jaar). Ik voel me eenzaam omdat ik 'mijn maatje' mis. Toch denk ik dat je na een lange relatie eerst jezelf weer terug moet vinden, want je hebt je leventje toch een poos met een ander gedeeld. Ik merk wel dat ik nu 'iemand' mis, een maatje die er altijd voor je is. Ik zal deze periode gewoon moeten verwerken. Ik hoop dat ik over een poos 'de ware' tegenkom. Of je nu 20 of 25 bent, eens zal het moment wel komen dat je een leuk persoon tegenkomt. Ik ben beniewd wie in dit topic binnen nu en een jaar iemand gevonde heeft. Knipoog

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 11:20

ik ben nu een maandje alleen maar mis helemaal niemand Bloos klinkt mss erg hard maar vind het heerlijk ffl lekker niks ik doe nu veel meer leuke dingen merk ik en ben veel blijer Haha!

Shani_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 13:44

Hallo allemaal...
Ik had op die leeftijd ook geen vriend... ben nu net 23 en heb sinds 3 maanden een hele lieve vriend... ook ik dacht al die tijd zal ik de rest van mijn leven alleen blijven? of zal ik ooit iemand vinden... Gelukkig heb ik iemand gevonden en weet zeker dat dat bij jou/ jullie ook wel gebeurd Haha! Haha!... Komt tijd komt raad zeg ik altijd maar

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 13:49

Ik ben 30 en heb al 8 jaar geen vriend meer. 2x wel een scharrel gehad maar dat reken ik niet als relaties. Ik heb nooit echt een relatie gehad, langste was 8 maanden maar dat was jeugd liefde en hielt op bij zoenen. En de laatste duurde 4 maanden maar toen ging hij vreemd en kon hij opzouten.
Ik zou wel graag weer een relatie hebben maar ga nooit stappen en geld voor datingsites heb ik niet (ook al is het maar €5,- per maand)...

Guetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 14:07

Ik heb sinds mijn vijftiende achter elkaar relaties (3).
Ik ben er zo moe van, dat ik nu eigenlijk het liefste alleen zou zijn.
En ik ben pas 19, erg he!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 14:18

Ik word volgende week 33 en ik mis helemaal niemand Tong uitsteken

Ik heb zelf eigen huisje, boompje, beestjes en ben/voel me heel zelfstandig!
Het zou moeilijk voor mij zijn om na zoveel jaar alles met iemand te moeten delen.......beetje te zelfstandig???

Wel heb ik af en toe een scharrel.......al wordt dit ook met de jaren steeds minder Nors opkijken

SDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 20:45

Op mijn werk proberen ze me te koppelen aan iedere mannelijke bezoeker: van directeur tot leverancier. Er komen tientallen mensen per dag langst ...

En dan is er natuurlijk nog het jaarlijkse Nieuwjaarsfeest met 1000 collega's Bloos .

SassieSjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 10:56

LittleAnn schreef:
o0marije0o schreef:
Ben 19 heb ook geen vriend. Maar zie gewoon niets lopen. Heb geconcludeerd dat ik in het verkeerde land geboren ben. Moet maar eens aan emigratie naar Spanje gaan denken Schijnheilig Heb t gewoon niet op die kaaskoppen. T is of kaaskop, of n marrokaan cru gezegt. Dan kies ik optie c: niks Clown

Ik verhuis voor mijn vriend naar Curacao, vol mooie mannen hier, ook latino's Knipoog ideetje voor je? Tong uitsteken

Zoo dan ben je verhuisd voor je vriend naar Curacao... hoe heb je het daar iemand heeft mij ook gevraagd om mee te gaan maar ik weet t niet hoor!!!

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 12:23

Ik ben 19 en ook geen vriend. Al mijn vriendinnen/vrienden hebben al lang een relatie, maar ik moet zeggen ik vind vrijgezel zijn veel beter! Geen gezeik, jaloers gedrag, niemand die me in de gaten houd. Soms wat scharrelen, beter kan niet!

Germatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 12:30

Ha ja daar zitten ook een boel voordelen aan, je hoeft nergens rekening mee te houden! Maar het is ook wel leuk als je eens gewoon je verhaal kwijt kan, maar goed, dat kan je ook bij een goede vriendin waarschijnlijk wel Knipoog

ikke24

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 12:46

ik ben 26 en de ware ook nog niet tegengekomen...

Elise88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 12:52

wie niét zoekt, zal vinden .. Clown.

of niet meer, want Hij is bezet .. door mij .. Knipoog

volgens mij ben je 't aantrekkelijkst als je niet op zoek bent, maar gewoon heerlijk met 'je eigen ding doen' bezig bent. en dan opeens, stapt 'ie je leventje in, en bingo.

en echt, voor iedereen is er wel iemand, wel meedere iemanden waarschijnlijk, en ja .. ook jij gaat een daarvan tegenkomen.
zat mensen in m'n omgeving die veel later dan jouw 22ste pas een serieuze partner vonden .. en nu heel gelukkig zijn samen!
22 is toch nog 'tijdzat'?

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 16:12

ach.. vrijheid blijheid.. Gruwelen bij het idee met iemand samen te wonen.. Trouwen Misselijk Intresse? vooral weglopen..

Tot dat je de ware tegenkomt, dan veranderd alles. Dan wil je samenwonen en af en toe zelfs burgelijk zijn Bloos

Tot die tijd, gewoon lekker genieten, echte vrienden laten hun vrienden niet zitten voor hun partner en een goede partner vraagt dat ook niet van je. Lachen

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 15:15

18, maar heb het idee dat ik nog lang single zal blijven en heb er totaaaaaaaal geen problemen mee Haha! geen verplichtingen, heeerlijk Haha!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 15:22

Ik ben 27 en sinds kort weer vrijgezel na 1 1/2 jaar Boos! erg naar, maar begin nu alweer opnieuw. Ik ga mij overigens absoluut geen zorgen maken dat ik de ware niet vind. Heb helemaal geen behoefte aan een relatie en ik zie wel wat de toekomst brengt.

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 15:36

Pff, aan deze 6 pagina's te zien ben ik niet de enige die hier af en toe over nadenkt *LOL*

Ben nu 19 en 2 serieuze relaties achter de rug. Eerste relatie een jaar, 2e relatie 4 maanden. In beide gevallen heb ik er een punt achter gezet, puur omdat ik niet meer verliefd was en beide mannen juist wél toekomst zagen Ach gut

In februari word ik 20 en dat is toch de leeftijd, voor mijn gevoel, vanaf waar ik binnen 10 jaar een aantal dingen voor elkaar wil hebben. Studie afgerond, een leuke baan, en ja...toch ook een leuke vent en hopelijk al een kleintje Ja
Als ik één ding wel geleerd heb van mijn relaties is dat je liefde niet af kunt dwingen. Maar inmiddels ben ik het tijdperk van 'scharrelen' voorbij en zou ik mijn prins wel eens willen ontmoeten: diegene vinden waarmee je een toekomst op (denkt te kunnen) bouwen. Garanties heb je nooit natuurlijk, maar tot nu toe heb ik nog nooit iemand gehad waarvan ik dacht: met jou wil ik meer, dat helemaal 100% verliefdgevoel Lovers

Ik ben enorm zelfstandig, heb het zo als vrijgezel prima naar m'n zin en echt geen vent nodig om me te redden. Maar als ik zie dat steeds meer mensen om me heen zich binden, wel al 'die ene' ontmoet hebben...dan hoop ik toch dat dat voor mij ook weggelegd is Ja En als je dan een familiefeestje hebt, zoals afgelopen zaterdag, en je oom zegt: Goh, Kell, waar is je vriend? Nog geen nieuwe? Jeetje, je bent toch geen lesbo? Dan wordt maar weer extra duidelijk dat mensen het soms ook lijken te verwachten dat je na een tijd weer een relatie hebt....

Maar waarom zou ik genoegen nemen met 'minder', als ik van tevoren al weet dat dit geen toekomst voor mij heeft? Dan begin ik er bij voorbaat liever niet aan, voordat ik weer mensen moet kwetsen

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 15:38

Je hoeft toch eigenlijk ook helemaal niet perse je leven met iemand te delen.. Ik ken genoeg mensen die alleen oud zijn geworden en toch gelukkig zijn.. Je hoeft niet perde een man te hebben om gelukkig te zijn Knipoog

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 15:44

L_iek schreef:
Ik ben 19 en ook geen vriend. Al mijn vriendinnen/vrienden hebben al lang een relatie, maar ik moet zeggen ik vind vrijgezel zijn veel beter! Geen gezeik, jaloers gedrag, niemand die me in de gaten houd. Soms wat scharrelen, beter kan niet!

helemaal met je eens Lachen
ben ook 19 en nog nooit in me leven een echte relatie gehad
werd vroeger ook altijd uitgescholden en gepest, totaal geen zelfvertrouwens
uiteindelijk toen ik 18 werd sloeg ik een beetje los Tong uitsteken
en nu heb ik het wel even gehad met die kerels.. vind het heerlijk zo lekker rustig Lachen
kom vanzelf wel eens een leuke tegen

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 17:11

Pfff, ik ben 30 en sinds 3 weken na bijna 11 jaar weer vrijgezel.
Ben sinds mijn 19e met mijn ex samen geweest en zie er giga tegen op om vrijgezel te zijn. Maar goed; geen ervaring mee en ik zie het wel. Maar de positieve dingen die iedereen erover roept zie ik nog niet zo.
Zie mezelf nog als oud eenzaam vrouwtje eindigen....zucht.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 18:25

Bijna 22 en nog nooit een echte serieuze relatie gehad. Wel puppyliefdes op de MAVO, maar verder niets. Ik kan me helemaal vinden in dit topic, maar ooit komt het wel goed met ons *LOL* Clown

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 18:29

als jij je eigen hier goed bij voelt waarom niet??
niet iedereen hoeft meteen altijd wat aan het handje te hebben een wil het wel en de andere niet..
ik praat nou over mijn eigen haha heb 3 jaar een ''verkering/relatie'' gehad (van 13 tt 17 met tussen stop Tong uitsteken )
en nou heb ik al 8 maanden een hele lieve vriend..
maar als jij het niet wilt ,, gewoon lekker zo blijven toch?
en wees blij sommige van jou leeftijd hebben al een kind en zitten er zoweiso voor de rest van hun leven aan vast.. jij kunt nog gaan en staan waar je wilt Knipoog