ginouque schreef:ja dat doe ik maar over die potjes deed jij daar gelijk al de balsem in of eerst aflaten koelen daarna overzetten ?
Als het mengsel goed warm is, is het ontzettend vloeibaar (rare uitspraak, maar vast wel te begrijpen wat ik bedoel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ginouque schreef:ja dat doe ik maar over die potjes deed jij daar gelijk al de balsem in of eerst aflaten koelen daarna overzetten ?
Bienotje schreef:ginouque schreef:ja dat doe ik maar over die potjes deed jij daar gelijk al de balsem in of eerst aflaten koelen daarna overzetten ?
Als het mengsel goed warm is, is het ontzettend vloeibaar (rare uitspraak, maar vast wel te begrijpen wat ik bedoel). ALs je het dan direct in je gewenste potje uitgiet hard het erg netjes uit. Het lijkt mij beslist onhandig om je mengsel eerst hard te laten worden in een gewoon bakje, om het later met een theelepel al scheppend in een ander blikje o.i.d. te prutsen. Wordt nooit zo mooi..
Bienotje schreef:Is alweer even terug, maar bij deze nog een foto van mijn 3 creaties
De lichtrose zijn beide vanille/ honing en rose lippenstift.
De donkerdere is citroen/ kaneel met rode lippenstift.
Ze ruiken heerlijk, die ene op de foto heb ik trouwens al met mijn vingers aangezeten om op te doen voordat de foto is gemaakt