Zwanger? Niet Zwanger?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rian1984

Re: Zwanger? Niet Zwanger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 16:22

Hahaha pff mannen Knipoog
Nee hoor! gelijk heb je!
Trouwens een Hot topic dit! al 5 pagina's!

Rian1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 16:22

herstel 6

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 16:23

En mochten de testen toch niet het gewenste positieve resultaat hebben, dan kun altijd nog een zwangerschapstest bestellen uit de Google Ads die hier onderaan het topic staan... Of de meest rechtste link (paracom) gebruiken om jullie wens nog krachtiger te maken..

Succes voor jullie beiden en ik hoop dat jullie spoedig een kleine zullen hebben of verwachten.

BGGBWM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 16:24

ben niet zo into dat zweverige, thanks for the hint

somokkele

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 16:25

Ook hier wordt voor jullie geduimd!!

Ik heb tot aan mijn zwangerschap gerookt, alcohol gehad, geen foliumzuur geslikt. Wij hadden ingecalculeerd dat het toch minimaal een paar maanden zou duren nl..... Wat bleek, gelijk de eerste maand raak en nu trotse ouders van een zoon,.

Wanneer zijn jullie gestopt met voorbehoedsmiddelen?? En vooral de pil kan roet in het eten strooien, Ik geloof dat die hormonen zelfs na een half jaar nog in je lichaam aanwezig kan zijn...

Mummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 16:27

Ik hoop voor jullie natuurlijk dat het raak is deze maand maar ik ben bang dat jullie er te veel mee bezig zijn. Ik snap heel goed dat je het graag wilt maar voor €50 aan testen halen is wel een beetje overdreven hoor LOL Als je gewoon nog heel even geduld hebt dan heb je aan 1 test genoeg.
Succes, en wacht in ieder geval tot maandag. Ik zal voor jullie duimen!

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 16:28

BGGBWM schreef:
ben niet zo into dat zweverige, thanks for the hint

Ik ook niet hoor, maar die Google Ads onder de bokt topics zijn soms nogal komisch Ja

BGGBWM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 16:28

Huilen Verdrietig Verward No Cheer weer negatief

BGGBWM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 16:29

als ze nu maar niet ongesteld wordt, dan is er nog hoop, maar de moed zakt me in de schoenen.

Rian1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 16:30

hmm balen!!
Ik zou lekker wachten en jullie gedachten op wat anders zetten!
Ga lekker saampjes weekend vieren!

Mummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 16:31

BGGBWM schreef:
Huilen Verdrietig Verward No Cheer weer negatief

Wat had je dan verwacht, vanmorgen negatief en vanmiddag positief? Begrijp me niet verkeerd hoor, ik hoop het echt voor jullie maar heb nog even geduld. Je zult zien dat het dan allemaal wel goed komt Knipoog Je maakt jezelf alleen maar gek zo, ga lekker van het weekend genieten en probeer maandag nog eens te testen.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 16:31

7 maand is toch nog niets zolang om te proberen? Niet teveel erop focussen Knipoog
Mijn tante heeft er 20 jaar over gedaan voor ze de eerste kreeg! (toen had ze het eindelijk opgegeven, werd ze zwanger Clown)

BGGBWM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 16:32

Ik wéét wel dat je gelijk hebt, maar dan wil ik het nog niet... Inderdaad gewoon afwachten of ze ongesteld word en zo niet dan Maandag weer testen...

20 jaar is deprimerend

Rian1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 16:33

Mummie met een andere test kan het soms zijn dat je wel een positief resultaat hebt.. ik herken jullie gevoel.. op een nega test zou je het liefst een streepje kijken.. maar helaas.

BGGBWM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 16:33

Laten we er even vanuit gaan dat ze niet zwanger is en dat we volgende periode om de dag de gehele periode blijven sexen. Als het dán niet lukt, dan lijkt me er toch echt iets mis?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 16:35

Goddank heeft ze nog een leuk kind gekregen Clown je zou maar na 20 jaar een etterbak kweken Haha!

(in die 20 jaar heeft ze wel veel miskramen gehad helaas...). Mijn schoonmoeder kreeg na 10 jaar proberen gelijk 2 Haha!

Je moet toch minstens een jaar geduld hebben voordat je actie gaat ondernemen? De meeste mensen worden niet binnen een jaar zwanger. Vergeet niet van de 10 bevruchtingen, blijft er 1 leven... (dat merk je niet hoor dat je die 9 verliest Lachen )

Rian1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 16:36

Nee.... dat moet je neit denken! zo is het echt niet! Joh al heb je elke dag sex.. soms bereiken de zaadjes het eitje gewoon niet.. of raakt ze wel bevrucht en stoot het lichaam het meteen weer af... er zijn zoveel redenen.. als je zo gaat denken maar je jezelf echt gek.. ga eens informeren.. bij huisarts of internet.. Ik snap je frustratie.. maar mensen die al maanden/jaren bezigzijn kunnen dit soort opmerkingen niet zo waarderen hoor.. komt echt wel goed.. 7 maanden lijkt lang, maar is het ech tniet!

Mummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 16:37

Ik ken het gevoel ook hoor. Ik heb na een week overtijd pas getest en die gaf positief aan. Helaas is het na 7 weken mis gegaan en sinds die tijd is mijn lcyclus aardig van slag, heb zelfs een keer een maand overgeslagen. Zelfs toen heb ik pas na 2 weken een test gedaan en de was negatief, toen wist ik zelf al dat ik gewoon een maandje over sloeg.
Toch hoor ik heel veel goede dingen over de kruidvat testen, misschien deze eens proberen (zijn ook niet duur).
Mocht het deze maand niet raak zijn kun je een vruchtbaarheids kalender bijhouden op babybrabbel.org dit is in ieder geval handig om je cyclus uit te rekenen en je eventuele vruchtbare dagen Knipoog

Rian1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 16:38

he mummie ziet jij ook op brabbel??

IlsjePilsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 16:39

Hier een kleine oppepper.... ik was overtijd en heb 2 testen gedaan met tussenpozen van 2 weken of nog langer (weet niet helemaal zeker meer)...en pas bij de 3e test (toen ik achteraf 7 weken zwanger bleek te zijn) was de test pas positief...
Lichamelijk had ik het al veel eerder door, maar ja als zo'n test negatief is, twijfel je toch snel aan je eigen gevoel

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 16:40

Bovendien: stress is niet goed voor een bevruchting. Als je vrouw zich net zo let op zwanger worden als jij dan is de kans nog groter dat er niets gebeurd. Dat door alle spanning elk eitje weer word afgestoten.

Mummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 16:42

BGGBWM schreef:
Laten we er even vanuit gaan dat ze niet zwanger is en dat we volgende periode om de dag de gehele periode blijven sexen. Als het dán niet lukt, dan lijkt me er toch echt iets mis?

Nee joh, om de dag sexen wil echt niet zeggen dat je dan zwanger wordt hoor. Dan deed iedereen dat toch en was iedereen meteen de eerste maand zwanger hahahahahahaha. Weet je hoe klein de kans is dat een zaadje een eitje bevrucht, het is gewoon een kwestie van geluk hebben om het maar ff zo te zeggen.
Wij zijn al 3 jaar bezig en pas agelopen maart gelukt, zo zie je maar. 3 jaar "bezig" en pas 1 keer raak. In ieder geval weet ik nu wel dat het kan maar dat het dus op het juiste moment moet gebeuren en dan ook nog eens een sterk zaadje moet zijn Duivel

Ik hoop niet dat ik je nu helemaal gedeprimeerd heb met m´n 3 jaar Knipoog

miekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 16:43

Haha Tong uitsteken Probeer het over een paar dagen nog een keer, en dan kijken wat er uit komt Knipoog Of ongestled of zwanger Lachen Ik hoop voor jullie het laatste Knipoog

IlsjePilsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 16:43

Oh ja BTW...wij hebben er 2,5 jaar over gedaan...

Mummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 16:44

Riswa schreef:
he mummie ziet jij ook op brabbel??

Ja, maar voornamelijk om m´n cyclus bij te houden zodat ik wel weet waneer ik ongeveer ongesteld moet worden. Verder post ik niet zoveel op de forums hoor. Jij bent zwanger zie ik, Gefeliciteerd hoor!