op school is het ook vreselijk irritant omdat ik mijn hoofd er gewoon niet bij kan houden..
Bloedtesten hebben bij mij niks uitgemaakt..

Ik sta dus voor een raadsel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
skessa schreef:heb je je laten testen op de ziekte van Lyme? Daar moet je speciaal om vragen. VanLyme kun je ontzettend moe worden en last van je spieren krijgen.
MyrtheJ schreef:Helaas, ook ik zit in dat schuitje. Eerst Pfeiffer gehad 2 jaar geleden, nu al een jaar fybromialgie.
Veel last van mn spieren, en veel en snel moe...Dus ook vaak hoofdpijn. Kan ook geen tikje hebben op mn spier, doet echt veel pijn.
Ben naar een ortomuleculair geweest vorig jaar, die zette mij idd ook op een suikervrij dieet. Mijn lever werkte nogsteeds slecht van de pfeiffer, dus heel veel water drinken.
Ik ben echt suikerverslaafd, maar sinds gisteren maar weer echt suikervrij gegaan... Met suiker is het echt een drama.
Maak straks denk ik mn berichtje af, moet naar school
lotjj92 schreef:ik ehb tijden dat ik niet in kan slapen savonds, en dat ik voor 12 uur niet slaap. en het dus geen zin heeft om dan te gaan slapen. ben dan vaak ook wat hyper en minder moe, behalve als ik sochtends uit mijn bed moet komen, dan kan ik er niet meer uitkomen.
maar ik heb ook tijden dat ik constant wil slapen, dat ik zo verschrikkelijk moe ben. constant slap duizelig en duf ben, en vooral de hele dag wel iets wil doen. maar niet de energie voor heb en en vooral tegen op zie
vreog me af of meer mensen dit hebben?
Like_peres schreef:Ik ben ook altijd verschrikkelijk moe.
En ik weet niet hoe de dokter erachter is gekomen, maar ik heb een traagwerkend schildklier en daardoor dus erg veel moe, helaas zijn ze het dus pas op me 16de achter gekomendenk nu maand of 2 geleden, en nu me 2de week van de medicijnen, dinsdag moet ik terug voor bloedprikken om te kijken of de medicijnnen werken.
ook ik bij mij de Traagwerkend schildklier ondekt door een andere arts en in een ander ziekenhuis.
misschien heb je het ook dt je daardoor zo moe ben.?
weet niet of je nog meer klachten hebt.?
site waar je kan kijken of je "als je andere klachten heb" overheen komen
marthine schreef:Heb ook al jaren problemen met vermoeidheid artsen staan voor een raadsel, Die klachten van die schildklier komt me ook bekent voor aleen , mijn schildklier is goed.. dusja wat dan, Ziekenhuizen, kinderartsen afgelopen..
Ik heb indd ook pheifer gehad & de ziekte van lym & een vergiftigte lever ofz.Nou is alles weer goed, Mijn lever enzo ook, Maar ik loop al vanaf mn 5e/6e jaar met vermoeidheids klachten..
Toen gooiden ze het op psygisch kzou psygisch in de knoop liggen enzo, Mijn ouders zijn op mn 4 e jaar gescheiden...Terwijl de psygiater komt vragen wat ik daar kom doen.
Tja. Het enige waar ze je dan nog mee kunnen helpen is "hoe gaat ik om met mijn vermoeidheid"..
Nou denken ze weer dat ik een vorm van ADHD heb, hyper/slechte concentratie / chaotisch je kent dat wel.
Dusja, Maar hoe gaat het nou?
Weet je al wat meer?
Safiera schreef:marthine schreef:Heb ook al jaren problemen met vermoeidheid artsen staan voor een raadsel, Die klachten van die schildklier komt me ook bekent voor aleen , mijn schildklier is goed.. dusja wat dan, Ziekenhuizen, kinderartsen afgelopen..
Ik heb indd ook pheifer gehad & de ziekte van lym & een vergiftigte lever ofz.Nou is alles weer goed, Mijn lever enzo ook, Maar ik loop al vanaf mn 5e/6e jaar met vermoeidheids klachten..
Toen gooiden ze het op psygisch kzou psygisch in de knoop liggen enzo, Mijn ouders zijn op mn 4 e jaar gescheiden...Terwijl de psygiater komt vragen wat ik daar kom doen.
Tja. Het enige waar ze je dan nog mee kunnen helpen is "hoe gaat ik om met mijn vermoeidheid"..
Nou denken ze weer dat ik een vorm van ADHD heb, hyper/slechte concentratie / chaotisch je kent dat wel.
Dusja, Maar hoe gaat het nou?
Weet je al wat meer?
Sohé, dat is ook niet niks! Bij mij moeten ze nog uitzoeken of ik pfeiffer of lyme heb (of iets anders).
Misschien zou je eens osteopatie moeten proberen? Kijken naar het lichaam als geheel en misschien kunnen zij iets voor je doen?
Ik had in ieder geval het gevoel dat daar eindelijk geluisterd werd en die man vondt allerlei dingen bij mij die ik niet eens verteld had (maar eigenlijk wel klopten). Bijvoorbeeld mijn knie die een tijd terug uit de kom is geweest, heb ik nog heel af en toe last van, had ik niks over gezegd, vertelt hij opeens dat het daar ook nogal vast zit. En (zonder dat ik het had aangewezen) precies die plaatsen in mijn nek/rug waar het echt pijn doet: zo gevonden. Dat is toch wel eens anders geweest...
Ik ben nooit zo'n prater als iemand vraagt waar ik nou last van heb, maar hij merkte het gewoon aan mijn lichaam!
Ook voelde hij aan mijn lever en vroeg of ik Lyme gehad had/ kon hebben. Idd 7 jaar geleden door een teek gebeten, pas laat ontdekt (met kring enzo) wel antibiotica gehad maar dat kan niet voldoende zijn geweest (?).
Wie weet helpt het je een beetje? (Let niet op mijn verhaal, doet er niet echt toe)