katiavl schreef:En sonja bakker en veiligheid van melk? Ik snap het punt niet?
Ik wilde daar ook verder geen punt van maken, maar dat bedacht ik me ineens

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maanling schreef:Citaat:En je kunt ook niet weten of je eerder dood gaat van het gebruik van bepaalde producten... ik bedoel je weet van te voren toch niet hoe oud je word...
Tuurlijk kun je dat nu niet met zekerheid zeggen. Maar ik gelóóf er nu gewoon niet in dat melk drinken mij levensjaren zou kosten. (of beter, ik weiger het te geloven)
Citaat:Waarom geloof je de onderzoeken van roken dan wel, en van melk niet
Ir111 schreef:katiavl schreef:En sonja bakker en veiligheid van melk? Ik snap het punt niet?
Ik denk dat er vanuit gegaan wordt dat Sonja Bakker gezond is... Ook zo subjectief als de pest en we weten iig zeker dat er naar Sonja geen lang lopende, diepgaande, goed gedocumenteerde onderzoeken gedaan zijn. Alleen al omdat ze pas sinds een jaar een hype is.3
EDIT: zie dat het er een beetje bot staat, niet zo bedoelt!
Maanling schreef:Pas als op de melkpakken in grote zwarte letters staat 'melk drinken is dodelijk' dan zal ik me eens 2x achter de oren krabben voordat ik weer een pak in mijn winkelwagente gooi.
Ir111 schreef:Maanling schreef:Pas als op de melkpakken in grote zwarte letters staat 'melk drinken is dodelijk' dan zal ik me eens 2x achter de oren krabben voordat ik weer een pak in mijn winkelwagente gooi.
Whahaa, ik zie het voor me!
Ik weet niet of melk wel of niet gezond is. Maar hou in gedachten dat sigaretten ook jaaaaaren verkocht zijn zonder waarschuwing, en in het buitenland nog steeds zonder waarschuwing verkocht worden. Wie weet hebben we over 20 jaar echt van die waarschuwingen op de melk staan...
katiavl schreef:En het zit ook al zo ingeburgerd ingedrild, op school melk, onbijt melk.
katiavl schreef:. Economisch een barslechte zaak, zeker voor landen met veel melkproductie. Niet te spreken van de nadelen voor de melkboeren.
Een economische crash is niet iets wat een land op staat te wachten.
katiavl schreef:sterker nog studies bewijzen dat het juist botten zwakker maakt. studies aan yale en veel andere landen bewijzen dit
Maanling schreef:Dat je melk moet drinken om de calcium die erin zit, daar ben ik al heel lang van overtuigd dat dat onzin is. En dan ook nog mensen horen zeggen 'melk is wit van alle calcium die erin zit!'. Ga toch weg, melk is wit van al het vet dat erin zit ja.
Maar het blijft lekkerrrrr
katiavl schreef:Waarop basseer je dan dat het meevalt ?![]()
Want zoals alles zijn er mensen die gepredisponeerd zijn om effecten te voelen en mensen die dat niet zijn. Zoals er mensen zijn die heel oud worden met bepaalde dingen
Diabetes, enzo zijn ziektes die veel in de maatschapij zitten, dus zowiezo zie je als er een effect is niet of dat het door één ding komt. Snappie