Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Smurfie schreef:Jawel hoor in alle gevallen. Dat hoeft niet bij jou gebeurt te zijn. Bijvoorbeeld kanker dat in de famile zit.. kan in de genen worden door gegeven door de voorouders die misschien de oorloghebben meegemaakt of iets dergelijks noem maar een voorbeeld.
Smurfie schreef:Quellian schreef:Ik wil het je met alle liefde van de wereld uitleggen, maar indigo's zijn niet aan het ontdekken op hun 21e.
Ze zijn aan het ontwikkelen
stef schreef:ShannaY schreef:Dus ja, was je geestelijk niet kunt verwerken, of luchten, komt er zeker in je lichaam uit.
Zeker, 100% mee eens! Maar idd door darmklachten, hoofdpijn, uitslag, etc, niet dmv kanker, hartproblemen, etc
nickyu schreef:jeetje mensen wat een discussie kwam er niet eens tussen door
Smurfie schreef:of jij wilt het niet snappen omdat te ver boven je pet gaat..
Geef me dan maar eens antwoord op deze vraag..
Waarom zouden we wel een maagzweer kunnen krijgen door onze eigen negatieve instelling en geen kanker?
Lepeltje21 schreef:Het is en blijft natuurlijk haar mening, haar visie. En die staat compleet tegenover die van jou. En ik vind dat je dat moet respecteren.
nickyu schreef:negativiteit / doom denken en stress kunnen zeker wel
klachten veroorzaken
positiviteit / vrolijk denken en leuke dingen doen
kunnen zeker wel positeif bijdragen
maar niet alle ziektes kunnen door een poitieve instelling genezen en niet alle ziektes kunnen door een negatieve instelling veroorzaakt worden
veel klachten zullen nooit verdwijnen , met negatief zijn zullen deze er niet beter op worden
door een positieve instelling worden deze er ook niet beter op maar kan je er wel
beter mee omgaan
de geest doet en kan een hoop ... maar niet toveren
fransje23 schreef:Hoe leg je dit dan uit: je loopt in het bos en wordt gebeten door een hondsdolle vos. Vervolgens ben je niet op tijd voor de entingen en sterft aan hondsdolheid?
nickyu schreef:en probeer elkaars mening altijd te respecteren ....
anders is er geen discussie mogelijk
ShannaY schreef:Zo HALLOOOOOOOOO, back to the subject?
stef schreef:Lepeltje21 schreef:Het is en blijft natuurlijk haar mening, haar visie. En die staat compleet tegenover die van jou. En ik vind dat je dat moet respecteren.
Dat wil ik best proberen, maar dergelijke uitspraken kan ik niet respecteren Ik ga in veel dingen mee, maar dit niet.
Quellian schreef:nickyu schreef:en probeer elkaars mening altijd te respecteren ....
anders is er geen discussie mogelijk
TS is erg overtuigd van haar 'gelijk' en blijkt daar niet vanaf te wijken. Dat vind ik kortzichtig, dus is omtrent dit onderwerp geen discussie mogelijk
Smurfie schreef:Ik ben getest door een spiritueel therpeut die er 4 jaar een opleiding voorheft moeten doen en zelf ook indigo is.. daarnaast is het bevestigd door 3 andere therapeuten.. Ik weet met welke mensen ik niet moet praten en welke mensen wel Ik weet welke doelen ik wil behalen en wat ik wil bereiken. Ik weet welke keuzes ik moet maken. Maar hoog gevoeligheid is moeilijk om mee te leven. Noem maar een voorbeeld. Als ik in de trein zit en het is druk moet ik altijd een spiegel om me heen visualiseren omdat ik anders teveel energieen en invloeden krijg en dan ga ik panieken. Ik moet me altijd afblokken in drukke ruimtes :s... Als er teveel negatieve energieen ergens hangen en ik kom dan daar binnen lijkt het alsof ik klap in mn gezicht krijg. dat soort dingen zitten mij dus in de weg
stef schreef:ShannaY schreef:Zo HALLOOOOOOOOO, back to the subject?
Volgens mij zijn we nog steeds ontopic?
Blessed are the believers
in energy or god
blessed are the believers
I am to simple, so I am not