Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nickyu schreef:mijn chemo stond garant voor jaar lang niet bikini lijn hoeven bij te houden (of enig andere lijn ) had zo zijn voordelen
katiavl schreef:Weet je wat ik ook geleerd hebt, dat je pas kan afvallen nadat je jezelf geacepteerd hebt. Ik vond het in het begin onwijs stom klinken. Vertelde altijd dat ik mezelf wel accepteer als ik dun ben...
Maar door die periodes ben ik wel gegroeid, ik besef dat er echt waarheid achter zit. Toen ik dat niet geloofde was het constant jojo, heb daar dan aan gewerkt en dan vlogen de kilos eraf.
katiavl schreef:Weet je wat ik ook geleerd hebt, dat je pas kan afvallen nadat je jezelf geacepteerd hebt. Ik vond het in het begin onwijs stom klinken. Vertelde altijd dat ik mezelf wel accepteer als ik dun ben...
Maar door die periodes ben ik wel gegroeid, ik besef dat er echt waarheid achter zit. Toen ik dat niet geloofde was het constant jojo, heb daar dan aan gewerkt en dan vlogen de kilos eraf.
nickyu schreef:katiavl schreef:Weet je wat ik ook geleerd hebt, dat je pas kan afvallen nadat je jezelf geacepteerd hebt. Ik vond het in het begin onwijs stom klinken. Vertelde altijd dat ik mezelf wel accepteer als ik dun ben...
ja maar wat barmat ook zegt
als je eenmaal weer dunnner geweest ben accepteer je moeilijker die paar kilo er weer bij
ben ook een enorm gewicht kwijt en toen gaf ik nergens om
was helemaal hppymet mij zelf en nu ..sinds ik afgevallen ben had ik pas van ojee ik heb buikje ojee kan dat wel met mijn dikke kont etc ..