Wie heeft er ook "meerdere ziektes" en hoe ga je hiermee om?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nickyu

Re: Wie heeft er ook "meerdere ziektes" en hoe ga je hiermee om?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 20:42

mijn chemo stond garant voor jaar lang niet bikini lijn hoeven bij te houden (of enig andere lijn ) had zo zijn voordelen Haha!

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 20:44

Nickyu: hoezo droge humor Cool ?

Breitling: Ah, jij bent ook lang......ik ook. Persoonlijk vind ik dat écht niet leuk. Jij?

Katiav, jij zit ook in Antwerpen op de UA. Kennen wij elkaar??

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 20:46

Hahaha nee ik zit in gent op de u Tong uitsteken
Maar woon in antwerpen, linkeroever namelijk Lachen

Wat studeer je? diergeneeskunde jeuj Clown kan ik lekker iemand lastig vallen met vragen Duivel

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 20:51

Ja! Diergeneeskunde, daarom dacht ik dat je vast bij ons zit.... nou ja, béétje offtopic, sorry 'rest' Haha!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 20:54

nickyu schreef:
mijn chemo stond garant voor jaar lang niet bikini lijn hoeven bij te houden (of enig andere lijn ) had zo zijn voordelen Haha!

Mensen moeten maar leren dat die mensen zonder lijn even mooi zijn Lachen
En niet op het uiterlijk alleen gaan, maar het innerlijk dat even belangrijk is.

En zolang dat we allemaal lekker positief blijven gaat het super gaan

ahaha inderdaad sorry voor de off topic damens Kusje
yinari dan moet je nu naar gent

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 02:06

Zo, even het topic vanaf het begin gelezen, kwamen steeds meer 'oh ja's' naar boven Clown

Buiten mijn lijstje die ik vanmiddag heb gepost schoten me idd ook nog wat dingen te binnen (erggg, hahaha!). Ik heb t/m mijn 7e chronische blaasontsteking gehad, daar ben ik op mijn 7e aan geopereerd, nadat ik al die jaren antibiotica kreeg (Bactrimel ofzo, zoiets weet ik me nog te herinneren, was erg vies en dan nog pilletjes). Maar dit telt niet meer Haha!

Verder heb ik van mijn 16e t/m mijn 23e antidepressiva geslikt, waar ik nu godzijdank bijna 2 jaar vanaf ben. Het nadeel is alleen wel dat ik al 2 jaar aan de diarree ben (voordeel is wel dat ik alles kan eten geen gram aan kom). Maar goed, dit is alleen iets 'lastigs' en niet iets wat mijn leven beïnvloedt.

Hetgeen wat me op dit moment bezighoud is dat ik niet kan slapen en de rest van de bijwerkingen van de medicijnen die ik slik voor mijn hart. Ik hoop dat het gewoon allemaal klaar is als ik eenmaal geopereerd ben. Nadeel is alleen dat als ik die medicijnen niet meer slik dat ik weer migraine aanvallen krijg (slik nu betablokkers, wordt ook bij migraine voorgeschreven).

Mijn leven is ook erg leuk hoor Haha! Ben erg moe (met de groeten van mijn hart), maar kan niet slapen door de medicijnen en zit bomvol energie (soms erg vervelend voor m'n omgeving Tong uitsteken ). Ik werk me het rambam (full- + parttime baan), heb 2 paarden, een huishouden en een erg druk sociaal leven. Soms moet ik mezelf terugfluiten, omdat ik te moe ben om nog door te bikkelen, maar die medicijnen laten niet toe dat ik slaap. Allemaal best crisis en ben dus altijd wit met wallen die tot op m'n enkels hangen, maar lekker doorbijten en niet piepen Haha! Haha! Haha!

Zal ff een foto in m'n profiel proppen, ik denk dat ook niemand ziet dat ik een gek met een gebrek ben Haha!
Editje: kan natuurlijk ook hier een foto kwakken voor de nieuwsgierige mensen, ben even niet in een 'foto's-in-mijn-profiel'-mood: http://img166.imageshack.us/img166/9155 ... 187wq1.jpg

(Ik lees zo aan mijn eigen post dat elk nadeel een voordeel heeft en andersom) Clown

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 06:24

Je hebt je wallen daar iig mooi weggewerkt, want ik zie ze niet haha. Dat niet-slapen, dat heb ik ook (alleen dan niet door medicijnen maar door, eh ja, geen idee). Wordt je wel heel moe van ja.... wat heb je precies met je hart?

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 10:38

Yinari ik ben 1.83 en ik vind dat vreselijk. Ik steek altijd overal met mn kop boven uit. Iedereen is altijd bang voor mij omdat ik lang en stevig ben (vors dus) ik ben liever zo'n klein schattig meisje Haha! ik kan ook nooit hakken aan want dat is helemaal geen pan. Dan steek ik er met 2 koppen boven uit.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-07 10:43

Ik vind je erg mooi Quellian Ja die ogen stralen echt iets uit van power!
en inderdaad zie je aan de buitenkant niets van je gammele binnenkantje Haha!

Ik ben ook zo lang (1.83m) en hierdoor val ik idd ook al in een grotere maat, maat 36 kan ik echt wel vergeten, dan moet ik minimaal 60 kilo afvallen denk ik Knipoog

en die lengtematen he.... heel irritant want ik heb enorme lange benen (1.15m om precies te zijn, jammer dat ze niet dun zijn, dan had ik echt van die modellen-beentjes, ha ha ha)

Ik schaam me wel voor mn uiterlijk hoor, daar niet van. Maar inderdaad probeer ik mezelf te accepteren zoals ik (nu) ben en daar niet van de ene op de andere dag iets aan kan veranderen.

Als mensen mij links laten liggen omdat ik niet in hun perfecte plaatje pas, dan is dat jammer.... voor hen welteverstaan!

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 10:53

als mensen mij niet mooi vinden om naar te kijken , kijken
ze toch lekker niet Vork

en weet je mensen kijken toch wel
of je miss ugly of miss beautifull bent ..mensen kijken

(zoekt wallen bij quellian..) Haha!

gaat ook eens een keertje een foto in de profiel verstoppen Bloos

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 10:59

ja idd ik heb ook erg lange benen. Mensen om mij heen laten mij niet omdat ik dikker ben links liggen ofzo.
Ik ben zelf eigenlijk de enige die er een probleem mee heeft. En ik zelf zal het moeten veranderen.
Ik ben nu weer behoorlijk gemotiveerd voornamelijk ook omdat ik me een stuk beter voel nu ik sport etc. Lichamelijk maar ook geestelijk omdat ik weer dat ik er wat aan doe. Ik ben nu ongeveer 3/4 weken bezig en ben 3 kilo afgevallen en al behoorlijk wat cm kwijt. nog preccies een week en dan ga ik op vakantie en dan hoop ik nog wel een kilo of 2 kwijt te zijn en weer wat cm Haha! maarja ik blijf gewoon gezond eten. Ik sport gewoon zo vaak als ik kan en dat komt neer op bijna elke dag 2 uur. En daardoor voel ik me ook een stuk fitter wat ook weer positief werk. Ik krijg er ook een positievere instelling van

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-07 11:11

Ik vind jou trouwens ook mooi Breitling Ja Ik zou willen dat ik jouw figuur had, bij jou is het allemaal mooi in verhouding, ik ben echt een peer, smal bovenlijf, dikke kont en heupen, benen... zo stom, dat scheelt wel 4 maten!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 11:18

jullie zijn allemaal mooi Lovers

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 11:21

die foto in mn profiel is van vorig jaar.
Toen was ik iets lichter als ik nu ben toen was ik net 20 kilo afgevallen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 11:22

Weet je wat ik ook geleerd hebt, dat je pas kan afvallen nadat je jezelf geacepteerd hebt. Ik vond het in het begin onwijs stom klinken. Vertelde altijd dat ik mezelf wel accepteer als ik dun ben...

Maar door die periodes ben ik wel gegroeid, ik besef dat er echt waarheid achter zit. Toen ik dat niet geloofde was het constant jojo, heb daar dan aan gewerkt en dan vlogen de kilos eraf.

zoetiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 11:27

Echt ziektes heb ik niet, maar ik heb wel wat problemen. Ik heb x benen en loop met mn voeten naar binnen, ook val ik met mijn enkels naar binnen. Ik heb een holle rug, een heel gevoelig stuitje, zwakke spieren in mijn bovenrug en te korte spieren in mijn nek Haha! Ik heb op cesar therapie gezeten, maar ik deed de oefeningen nooit Clown Nu doe ik klassiek ballet en dat helpt heel erg om mijn houding te verbeteren, maar eigenlijk ben ik te lui om er de hele tijd op de letten. Terwijl ik weet dat ik er later hele erge last van kan krijgen

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 11:47

katiavl schreef:
Weet je wat ik ook geleerd hebt, dat je pas kan afvallen nadat je jezelf geacepteerd hebt. Ik vond het in het begin onwijs stom klinken. Vertelde altijd dat ik mezelf wel accepteer als ik dun ben...

Maar door die periodes ben ik wel gegroeid, ik besef dat er echt waarheid achter zit. Toen ik dat niet geloofde was het constant jojo, heb daar dan aan gewerkt en dan vlogen de kilos eraf.

daar ben ik het niet mee eens. ik heb mezelf 2 jaar terug geaccepteerd hoe ik was. toen woog ik bijna 110 Bloos toen ben ik langzaam aan wat afgevallen en vorig jaar ben ik dat voort gaan zetten. Tot ik 85 woog. Ik zat toen ineens super in me vel! Nu ben ik door omstandig heden weer wat aangekomen en accepteer ik me zelf totaal helemaal niet meer. Voel me gewoon ongelukkig zo. Dat geeft mij de disipline er wat aan te doen

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-07 11:51

Dat is ook het nadeel he, dat je - als je zo lang bent - ook gelijk zo'n mega-gewicht hebt Verdrietig

Ik zou blij zijn als ik 80 kon wegen, dat is wel een aardig ideaal...

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 11:54

katiavl schreef:

ja maar wat barmat ook zegt
als je eenmaal weer dunnner geweest ben accepteer je moeilijker die paar kilo er weer bij
ben ook een enorm gewicht kwijt en toen gaf ik nergens om
was helemaal hppymet mij zelf en nu ..sinds ik afgevallen ben had ik pas van ojee ik heb buikje ojee kan dat wel met mijn dikke kont etc ..

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-07 11:59

Het wordt je ook opgelegd door de media... ik vind ook altijd alle kleding te klein, gewoon omdat het wel lijkt alsof je, als je maat 44 hebt, niet meer in leuke kleding kan lopen.

Soms zegt mn vriend: joh, dat is toch veel te klein/kort wat je aanhebt? En dan kan ik alleen maar antwoorden: maar het is de grootste maat die ze hebben en wat moet ik anders? tenten gaan dragen???

Spijkerbroeken koop ik hier bij een jeanszaak in duitsland. Hier lopen meer dikke vrouwen rond dan waar ook ter wereld, dus die gaat qua maat wel heeeeel groot, en toch leuke modellen jeans Ja

Ik heb hier ook gewoon maat 44 van broek, in NL mag ik blij zijn als ik een maat 48 aan kon....

Truitjes koop ik gewoon bij de H&M, een L. Dat past wel, maar ik zou het graag iets langer zien allemaal, ik hoef niet zo nodig mn hele rug bloot als ik zit Bloos

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 12:00

nickyu schreef:
katiavl schreef:

ja maar wat barmat ook zegt
als je eenmaal weer dunnner geweest ben accepteer je moeilijker die paar kilo er weer bij
ben ook een enorm gewicht kwijt en toen gaf ik nergens om
was helemaal hppymet mij zelf en nu ..sinds ik afgevallen ben had ik pas van ojee ik heb buikje ojee kan dat wel met mijn dikke kont etc ..

Moet je mij niet zeggen van 55 naar 108 Knipoog

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 12:02

maat l pas ik ineens niet meer
terwijl ik dus heel veel afgevallen ben en geen tieten meer heb
ze hebben de armen smaller gemaakt Boos!
soms pas ik zelfs een xl niet dicht (van blouse bv) en dan denk ik
omg je kan mijn riben tellen (ja dar wel slank Bloos ) hoe moeten vrouwen dat met een B cup dat dan doen (laat staan een Ctje )
mijn omvang is 85 altijd al geweest , dat zijn gewoon mijn longen annex ribbenkast
kan die echt niet kleiner maken Verdrietig

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-07 12:15

katiavl: soooo heee... dat lijkt me een 180 graden verandering van je leven... heb je deze kilo's er inmiddels al weer af of ben je nog bezig?
wat erg zeg.... Ach gut zeker als je er gewoon niks aan kan doen!

nickyu: ik heb datzelfde probleem en ik heb dus wel tieten, cup C zelfs....
die armen.... oh man, wat word ik daar altijd mega-sjaggo van! Ik heb dus wel van die spek-armpjes maar dan nog.... de modellen van blouzen en zo KLOPPEN ook gewoon niet, echt heel raar.

L van de hennes past wel, maar dan moet er wel stretch in zitten, geef ik wel toe.

Hier in DLD vind ik alles groter als in NL, daar zijn ze toch meer gericht op vollere vrouwen, en hier pas ik dus merken als Mexx, Esprit enzo, terwijl ik in NL die winkels niet eens BINNEN ga!

En sorry voor wie het draagt... maar grote maten mode vind ik dus gewoon echt lelijk! Gemaakt voor vormloze vrouwen die waarschijnlijk kicken op het dragen van blousjes met blije beren

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 12:18

ja sinds de oedeem in mijn armen pst het soms op een slank moment wel en kom je thuis past het niet meer gromm
ook zo leuk idem dus voor broekn
alles met rek tegenwoordig
en draag bijna dagelijks mijn rijbroeken huihihi
die zien er ook niet echt als rijboek uit dat scheelt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 12:36

Dank je Lachen na dat ik zoveel bijgekomen was door de medicijnen, begon ik te eten van verdriet. Dus dat hielp er niet om, mijn schuld ook wel.

Ben nog bezig, maar ze zijn er bijna af Tong uitsteken Maatjes verschillen gewoon erg, dat je niet in een 42 past ofzo moet je jou echt niet aantrekken. 42 is inmiddels al veertog 38 geworden. Maatjes verkleinen, en 44 verkopen ze gewoon niet meer in de winkel...