x_manon_x schreef:Wat is een tragus piercing?
Mjaa, ik heb dus ook een paar oorpiercings gehad, een geen goede ervaring mee.
ik kreeg hele bobbels op mijn oor, iewl.
En de pijn.. zo verschrikkelijk.
Tragus is in dat flubbertje van je oor.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Duhelo schreef:Mijn piercingcollectie (al tongpiercings)
niet echt scherp maar oke ...
_tarja_ schreef:Ik heb vanmiddag een nieuwe navelpierding gekocht! Een felroze met streepjes!! Echt zo gaaf!!
Ik heb me navelpiercing nu 3 maanden, van begin mei...kan ik hem al vervangen?? Hij is niet rood en jeukt niet..alleen of en toe beetje pus, maar ziet er goed uit en voglens mij is dat omdat mijn rijbroek er dan overheen zit. Kan ik hem al vervangen? hoor van iedereen verschillende berichten wanneer het kan...nieuwe piercing is wel van chirurgisch staal..dus dat kan toch geen kwaad?
Wil hem zoooo graag in doen
Duhelo schreef:trouwens, voor diegen die meerdere piercings hebben:
ik heb in een ringendoosje met zon mousje in, het moessetje eruit gehaald en sneetjes ingemaakt
de piercings er gewoon doorheen gestoken en zo het doosje in.
Het zit overzichtelijk en minder kans om ze kwijt te raken
ikkiekikker schreef:_tarja_ schreef:Ik heb vanmiddag een nieuwe navelpierding gekocht! Een felroze met streepjes!! Echt zo gaaf!!
Ik heb me navelpiercing nu 3 maanden, van begin mei...kan ik hem al vervangen?? Hij is niet rood en jeukt niet..alleen of en toe beetje pus, maar ziet er goed uit en voglens mij is dat omdat mijn rijbroek er dan overheen zit. Kan ik hem al vervangen? hoor van iedereen verschillende berichten wanneer het kan...nieuwe piercing is wel van chirurgisch staal..dus dat kan toch geen kwaad?
Ik durf niet te zeggen of je hem al kan verwisselen, omdat ik zelf geen navelpiercing heb. Ik denk niet dat het echt kwaad kan, maar zelf laat ik mn piercings altijd zo lang mogelijk zitten. Wat je zoiezo kan doen, is gewoon de balletjes verwisselen
Gemma schreef:Nou ja als er zo nu en dan nog pus uitkomt dan lijkt mij dat een teken dat ie nog niet helemaal genezen is en zou er dan ook geen nieuwe in doen nog!
mariellexxx schreef:Ik heb ook een Tragus, en had nergens last van, hij bloedde alleen enorm toen die net gezet was
_tarja_ schreef:Ik heb vanmiddag een nieuwe navelpierding gekocht! Een felroze met streepjes!! Echt zo gaaf!!
Deesiej schreef:Een vriendin van mij heeft zoo'n ding![]()
in haar neus als neuspiercing. Heeft iemand daar ervaring mee?