Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nouks schreef:Nymphadora: ik weet ook dat het heel vervelend is, ik heb destijds ook in dit topic gereageerd en zie 't nu weer bovendrijven.
Vind het alleen zo bijzonder dat een ex-mod (die in haar mod-tijd waarschijnlijk nogal wat oude topics gesloten zal hebben nadat die weer omhoog werden geschopt) nu zelf een oud topic omhoog haalt.
Nouks schreef:Hmmmmm oud topic... Vond je t nu echt nodig dit topic na 10 maand omhoog te schoppen om ons te vertellen dat je er nog steeds last van hebt en dat je telefoontjes moet plegen voor je stage?
Nouks schreef:Omdat het m.i. geen update is wanneer er in die 10 maand niets veranderd is.
Nouks schreef:Nou ja, wellicht genoeg nuttige reacties waar Tieneke misschien wat aan heeft, maar ik begrijp ook uit haar 1e post van vandaag dat ze nog steeds niets heeft gedaan met eerder gegeven tips en dat ze dat NU PAS wil gaan doen.
Dat rooie uitroeptekentje is allang gebruikt, we gaan zien wat de huidige mods ervan vinden...
Tieneke schreef:Even een update
Ik moet dadelijk weer minstens 2 telefoontjes doen om stageplaatsen te regelen. En ik ben gewoon om half 6 vanmorgen wakker geworden van de stressOver 5 minuten wil ik bellen, dus ik dacht: "Ik ga dat topic nog eens terugzoeken!" En nu lees ik dit weer, inclusief dat van die stapjes. Dit ga ik nu echt gebruiken