Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa schreef:Voor die mensen is het een leefstijl. Ik kan niet zeggen dat ik het een geweldige leefstijl vind maargoed. :/
Die site's, ik vind niet dat je kunt zeggen dat het achterlijk is.
Als die meisjes zo dun zijn.. Ze kunnen het niet met iemand anders bespreken of ze worden voor 'gek' uitgemaakt, zoals je in dit topic wel ziet.
Op die site's steunen ze elkaar, omdat ze elkaar snappen, ze begrijpen elkaar, dat is iets wat wij nooit zullen kunnen waarschijnlijk.
Snappen wat er bij hun in hun hoofd omgaat.
Dit is absoluut niet aanvallend bedoelt, maar ik vind dat je eerst is wat dieper moet graven voordat je conclusies gaat trekken dat het 'belachelijk' is.
Hahaatje schreef:Dat is een vergelijking die helemaal nergens op slaat! Die mensen die Pro Ana zijn, zijn ziek. Dat kun je niet zeggen van mensen die paardrijden...
ThaGirl schreef:Hahaatje schreef:Dat is een vergelijking die helemaal nergens op slaat! Die mensen die Pro Ana zijn, zijn ziek. Dat kun je niet zeggen van mensen die paardrijden...
Waarom slaat het nergens op? Pro ana is een verslaving en een manier van leven, net als paard rijden 'verslavend' en vooral een manier van leven is/kan zijn.
Hahaatje schreef:Vind de vergelijking nog steeds helemaal nergens op slaan. Zoals ik al zei, deze meisjes zijn ziek, geestelijk ziek. De verslaving, zoals jij dat noemt, is slechts een gevolg van deze ziekte en kun je derhalve niet vergelijken met een "paardenverslaving".
ThaGirl schreef:Hahaatje schreef:Vind de vergelijking nog steeds helemaal nergens op slaan. Zoals ik al zei, deze meisjes zijn ziek, geestelijk ziek. De verslaving, zoals jij dat noemt, is slechts een gevolg van deze ziekte en kun je derhalve niet vergelijken met een "paardenverslaving".
Ieder z'n eigen mening..
Ik denk dat die meisje heel goed weten waar ze mee bezig zijn (zoals op de anti-ana websites staat).
ThaGirl schreef:Hahaatje schreef:Vind de vergelijking nog steeds helemaal nergens op slaan. Zoals ik al zei, deze meisjes zijn ziek, geestelijk ziek. De verslaving, zoals jij dat noemt, is slechts een gevolg van deze ziekte en kun je derhalve niet vergelijken met een "paardenverslaving".
Ieder z'n eigen mening..
Ik denk dat die meisje heel goed weten waar ze mee bezig zijn (zoals op de anti-ana websites staat).
Citaat:Nou heb er nu 3 dagen opzitten en ben al 2.7 kilo kwijt!