Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Elise schreef:okee dankje wel
ik had echt geen flauw benul wat dat was...
ik zou het niet willen, niemand niet denk ik.. maar het kan gebeuren..
voor de mensen die het hebben sterkte er mee!
ik vind het al lastig als ik een beetje last van men nek heb, nou volgensmij wil ik dit dan niet hebben...
dag.
)
Daar baal ik dan zo van, de artsen zeggen maar steeds dat ik het moet accepteren maar ik ben nog maar 28 en kan bijna niks meer. Ik werk 12 uur en volg 1 dag in de week een opleiding en dat is eigenlijk al teveel, het hele weekend moet ik dan uitrusten om op maandag weer te kunnen werken.
Paardrijden mis ik inderdaad ook het meest, ik ben een een echte dressuurtrut en het enige dat ik kan is een beetje rondhobbelen
en je wil niet steeds lopen zeuren dus zeg je maar niks en werk je maar door, met als resultaat een weekend waar je niks aan hebt.
) geen weet van heeft
ben moe...)
) Indirect cijfer je jezelf weg, omdat je eigenlijk meegaat in het 'stel je niet aan' idee. Maar het probleem is... je kúnt niet meer. Je ligt niet in bed, of doet verder niks omdat je zo lui bent, maar het lúkt gewoon niet. Je moet je krachten verdelen, en dan moet je vaak ook nog eens kiezen voor de dingen die móeten en meestal niet leuk zijn. Als je daar reacties op krijgt, kun je niet anders meer dan denken 'zal wel, daaaag
', maar het maakt je zo koud, en je komt op andere mensen heel anders over dan je eigenlijk bent.