Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
djuraolisa schreef:jullie denken beter te zijn dan mij pff,
Maethoriel schreef:Als míjn dochter met haar 16 jaar zo onvolwassen zou zijn en zwanger zou raken, zou ik haar eigenhandig aborteren denk ik
Ongelofelijk, ga jij nog maar een paar jaar shoppen en kom maar eens terug als je volwassen bent en je de verantwoording voor een kind aan kan
brendalevita schreef:Oh jeeeeeeeeh je bent mijn buurmeisje!Schrik me even te pletter,ik ben zelf jong moeder geworden bewust maar 20 was ik ,meid wat doe je!!Mijn deur staat altijd open voor alle vragen ,moet nu eerst ff van de schok bekomen
djuraolisa schreef:flikker toch op Malibu_ met je abortus never nooit een abortus miss dat jij een kindermoordenaar bent maar ik niet hoop voor je dat je ze niet kan krijgen door zo over ze te denken suc 6 nog he!!
Malibu_ schreef:Nou dan is er altijd nog een abortus. Zou altijd nog beter zijn dan een rotleven voor het kind.
als ik vragen mag he.. als nou blijkt dat je kind geestelijk/lichamelijk gehandicapt is.. neem je hem dan niet want hij is niet normaal, want je kindje moet perfect zijn?
djuraolisa schreef:flikker toch op Malibu_ met je abortus never nooit een abortus miss dat jij een kindermoordenaar bent maar ik niet hoop voor je dat je ze niet kan krijgen door zo over ze te denken suc 6 nog he!!
brendalevita schreef:Oh jeeeeeeeeh je bent mijn buurmeisje!Schrik me even te pletter,ik ben zelf jong moeder geworden bewust maar 20 was ik ,meid wat doe je!!Mijn deur staat altijd open voor alle vragen ,moet nu eerst ff van de schok bekomen
Charos schreef:Malibu_ schreef:Nou dan is er altijd nog een abortus. Zou altijd nog beter zijn dan een rotleven voor het kind.
als ik vragen mag he.. als nou blijkt dat je kind geestelijk/lichamelijk gehandicapt is.. neem je hem dan niet want hij is niet normaal, want je kindje moet perfect zijn?
Dat is weer een andere discussie.... als ik van te voren zou weten dat mijn kindje geestelijk of lichamelijk gehandicapt is dan kies ik er inderdaad niet voor.
Ik vind de reactie's in dit topic wel erg onaardig en zou net als djuraolisa mijn kont tegen de krib gooien als mensen me op zo'n manier hun mening willen op dringen.
horseyfries schreef:Je vriend van 22 had al een relatie met jou toen hij 19 en jij 13 was als ik eventjes terugreken?
horseyfries schreef:Je vriend van 22 had al een relatie met jou toen hij 19 en jij 13 was als ik eventjes terugreken?
djuraolisa schreef:ja idd bedankt voor jullie berichtjes meiden, ik denk er ook echt goed over na, maar waarom zou ik mijn jeugd vergooien, ik stap nooit zoveel doe ik nooit, oppas heb ik altijd mijn moeder kan wel op passen of zijn moeder, en anders iemand anders van familie das geen enkel problee, maar even vraagje over folium zuur iemand evaring mee? is het echt belangrijk om het te slikken van te voren?
djuraolisa schreef:ja we willen graag volgend jaar op ons zelf gaan wonen;)