Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
argonlover schreef:van 1 keer raak je echt niet verslaafd hoor :S, als je 1 keer een biertje drinkt zeggen de mensen toch ook niet, pas maar op want het kan te lekker zijn oO
Sylke schreef:Alle verslavingen beginnen onschuldig met 1x proberen
Toen ik voor het eerst ging blowen was ik 14, ik dacht ook 1 keertje proberen.
Inmiddels ben ik 19 en heb al heel wat zakjes, vloeitjes en tippies in mijn handen gehad
_rosita_ schreef:ik ben nu 23 en heb nog nooit van mijn leven drugs gebruikt, zelfs geen hijs van een joint, terwijl ik wel van mijn 15e-20e gerookt hebt en mijn vriendenclubje toen bestond uit zo'n beetje allemaal jointrokers.
ik heb helaas te veel mis zien gaan met die bende ( familie van een vriendin waar ik al van kinds af aan mee op trok, waren zwáár drugsverslaafd) en bij een aantal van mijn vrienden heb ik het de afgelopen jaren ook de verkeerde kant op zien gaan.... sinds de coke ineens 'hip' was in het stadion was het einde zoek bij hen.
verder ben ik er bewust nooit mee gaan rotzooien omdat ik bang was en zelfs nog ben dat het zo goed bevalt ( bv. als pijnbestrijder) dat ik vaker de stap zet, daar heb ik absoluut geen zin in.
naadje24 schreef:speed,daar wordt je energieker van en zit in pillen
sokje87 schreef:naadje24 schreef:speed,daar wordt je energieker van en zit in pillen
Dat wordt maar ZEER zelden gevonden hoor. MDMA zorgt zowel voor het love effect als voor het oppeppende effect.