drugsgebruik.. ja/nee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Re: drugsgebruik.. ja/nee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 21:22

je kan het ook rustig brengen...word ook begrepen Knipoog

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 21:23

Ik vind zelf dat 1 X blowen in je hele leven kan geen kwaat maar andere drugs zou ik niet aan beginne.

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 22:08

Ik heb wel eens space muffins op, merkte er niet echt veel van. Was een beete luier als normaal. Ook heb ik wel eens lachgas gebruikt, dat is wel een "fijn" gevoel. Na een minuut ofzo ben je alweer uit gespaced Haha! Ik heb nog nooit geblowd, misschien dat ik het ooit ga proberen. Andere drugs hoeft voor mij ook niet.

Sissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 22:41

Ik heb geblowd, geslikt en gesnoven.
Heb slechte en goede ervaringen eraan gehad.

Blowen liep het meestal verkeerd af, daar kan ik niet zo goed tegen.

Met het slikken heb ik weleens slechte ervaringen gehad (K.O gegaan, helemaal van de wereld)
En met snuiven heb ik eigenlijk nooit slechte ervaringen gehad.
Ook heb ik weleens GHB gebruikt, ook eigenlijk nooit slechte ervaringen mee gehad.

Paddos heb ik ook 1x geslikt, vond het erg grappig Haha!

Ik gebruik nu gelukkig niet meer, het is allemaal troep en ben blij dat ik ervanaf ben Lachen
Laatst bijgewerkt door Sissa op 23-05-07 22:43, in het totaal 1 keer bewerkt

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 22:42

Nee, en ik heb er ook totaal geen behoefte aan. Lachen

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 22:42

Nooit gedaan, en ga het ook zeker nooit doen Lachen

krumel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 23:08

ik heb wel een paar keer geblowd maar verder niet eigenlijk.
Ik zou alleen wel een keer lsd willen proberen samen met een vriendin van mij uit frankrijk en dan pink floyd luisteren. Maar dat ook maar voor 1 keer gewoon voor de ervaring en om meer over mezelf te weten te komen.

Ik heb wel een ontzettende hekel aan mensen die alleen drugs gebruiken om stoer te doen of om erbij te horen. Dat begrijp ik echt niet. Elke week drugs gebruiken zou ik ook echt nooit willen. Maar gewoon een keer voor de ervaring vind ik niks mis mee, hoewel ik het wel heel goed begrijp als mensen dat niet zouden willen en daar ook echt op tegen zijn.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 03:00

nee heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms een jointje, liever hasj dan wiet, van wiet slaap ik snel, en dat voelt in bed dik raar

sommige vrienden van me gebruiken, maar ik niet, en vind het best zow

bevertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 09:54

Ik rook af en toe een jointje.. Heb een keer spacecake gegeten, maar dat is niet zo goed bevallen! Ben helemaal geflipt... Zo erg dat ik mijn ouders maar wakker heb gemaakt Tong uitsteken

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 10:00

heb lange tijd geblowd nu af en toe een jointje op zijn tijd om lekker te kunnen slapen gaat er ook wel in.
verder heb ik nog nooit wat anders gebruikt en ga dat ook zeker niet doen.
Heb al zoveel verkeerde oliebol gezien door die drugs.
Ik snap niet dat mensen dat risico willen nemen.
ik bedoel wat is bijv de lol van paddo''s eten. Dat je dombo ziet vliegen? De turtels levensgroot op een bruggetje ziet vissen?
In een lift 100 spinnen ziet die 3 keer zo groot als jou zijn?

pilletjes slikken om wakker te blijven en door te kunnen feesten? Zonder pillen kan ik ook een weekend doortrekken.

Nee ik heb er teveel mensen aan kapot zien gaan dat ik niet snap dat mensen er mee beginnen of mee doorgaan

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 10:26

risico neem je elke dag.. snel ff voor die auto langs fietsen, roken en drinken is ook risico nemen. Bij rokers gaan staan is ook risico nemen. Drugs nemen dus ook.
En zoals men zegt: het leven bestaat uit risico's.
En overigens vind ik het lang niet zo erg dan wanneer iemand ziek, zwak misselijk en depri is een pilletje in gaat nemen zonder te weten WAT ze slikken.. wat het met je doet en zonder voorzorgsmaatregelen te treffen. Dat is gewoon link

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 14:21

argonlover schreef:
van 1 keer raak je echt niet verslaafd hoor :S, als je 1 keer een biertje drinkt zeggen de mensen toch ook niet, pas maar op want het kan te lekker zijn oO Tong uitsteken

ben k het neit mee eens, ken zeer veel mensen pakken 1 biertje pakken er jammergenoeg nog 25 na..

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 14:40

Alle verslavingen beginnen onschuldig met 1x proberen Knipoog
Toen ik voor het eerst ging blowen was ik 14, ik dacht ook 1 keertje proberen.
Inmiddels ben ik 19 en heb al heel wat zakjes, vloeitjes en tippies in mijn handen gehad

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 14:41

ja als ik heel eerlijk ben heb ik het 2 keer geblowt.. wel relax.. maar ik wou er niet verder mee

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 14:41

Sylke schreef:
Alle verslavingen beginnen onschuldig met 1x proberen Knipoog
Toen ik voor het eerst ging blowen was ik 14, ik dacht ook 1 keertje proberen.
Inmiddels ben ik 19 en heb al heel wat zakjes, vloeitjes en tippies in mijn handen gehad

jaah maar dat kwam niet omdat je na de eerste keer verslaafd was geworden.. dat kwam pas later

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 14:44

Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maarja ik blow. Lachen

Wat wel een keer heel grappig was, de ouders van mijn vriend, waren heel chique en duur uit eten geweest, daarna samen een jointje gerookt, en toen heeft de vrouw van het stel iets te veel geblowt, en is toen gaan kotsen. Jammer van het dure etentje Huilen van het lachen
Laatst bijgewerkt door tante_trien op 24-05-07 14:59, in het totaal 1 keer bewerkt

nightlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 14:46

Ik blow ...Nu ook Haha!
1 om te ontspannen ...
Straks weer werken ..

Verder heb ik gesnoven zowel speed als coke .
En af en toe een pilletje genomen , maar dat was niks voor mij.
Voor mij was t niet `iets wat ik nodig had `
Ben nu 22 en al een paar jaar niks meer gebruikt op jointjes na Lachen

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 18:12

blowen doe ik gemiddeld 2 keer per maand, als slaapmiddeltje Tong uitsteken
vroeger wel veel meer, maar word er tegenwoordig alleen maar heel erg slaperig van dus ja, tis allicht beter dan slaappillen

verder, coke doe ik niet meer aan , word ik ook superduf van ,
xtc do ik sowieso niet meer, maar een paar keer gedaan , maar je kunt gewoon niet zien wat er in zit ...er zit zo vaak speed etc in verwerkt of erger puur als vulling, houd de productiekosten lekker laag want speed kost geen drol

pure mdma is erg grappig samen met iemand die je 100 procent kunt vertrouwen, alles en iedereen is lief Tong uitsteken

verdere conclusie zonder al te veel uit te wijden
deel harddrugs zijn heel erg verslavend , en een verder probleem is dat je in veel substanties niet de zekerheid hebt van een zuiver product zodat een keer gebruiken uit kan lopen op ziekenhuis bezoek (vergiftigingen , slecht combi's en overgevoeligheden voor bepaalde stoffen etc)

en verschillende drugs beinvloeden je wil en je bewustzijn in zoverre dta het hel makkelijk is voor iemand met kwaad in de zin vanalles met je uit te vreten ...
en ook het verslavende effect van vrijwel iedere harddrug is een heel groot risico
de meeste softdrugs vallen an sich wel me als je psychisch okay bent en het echt recreatief gebruikt, als je depressief ben of andere flinke psychische klachten dan kan het een ander verhaal worden en kun je idd veel te ver over je grenzen heen gaan

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 22:26

Weleens geblowd en een keertje paddo's gebruikt, uit nieuwschierigheid..
Blowen vond ik niks.. Paddo's was heel grappig Clown Maar voor een keertje was het leuk, denk niet dat ik het nog een keer doe. Aan andere drugs wil ik absoluut niet beginnen.

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 14:23

Heb wel eens paar keer geblowd (poging tot), maar wil echt niks snuiven of slikken.

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 14:57

ik ben nu 23 en heb nog nooit van mijn leven drugs gebruikt, zelfs geen hijs van een joint, terwijl ik wel van mijn 15e-20e gerookt hebt en mijn vriendenclubje toen bestond uit zo'n beetje allemaal jointrokers.

ik heb helaas te veel mis zien gaan met die bende ( familie van een vriendin waar ik al van kinds af aan mee op trok, waren zwáár drugsverslaafd) en bij een aantal van mijn vrienden heb ik het de afgelopen jaren ook de verkeerde kant op zien gaan.... sinds de coke ineens 'hip' was in het stadion was het einde zoek bij hen.

verder ben ik er bewust nooit mee gaan rotzooien omdat ik bang was en zelfs nog ben dat het zo goed bevalt ( bv. als pijnbestrijder) dat ik vaker de stap zet, daar heb ik absoluut geen zin in.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 15:12

_rosita_ schreef:
ik ben nu 23 en heb nog nooit van mijn leven drugs gebruikt, zelfs geen hijs van een joint, terwijl ik wel van mijn 15e-20e gerookt hebt en mijn vriendenclubje toen bestond uit zo'n beetje allemaal jointrokers.

ik heb helaas te veel mis zien gaan met die bende ( familie van een vriendin waar ik al van kinds af aan mee op trok, waren zwáár drugsverslaafd) en bij een aantal van mijn vrienden heb ik het de afgelopen jaren ook de verkeerde kant op zien gaan.... sinds de coke ineens 'hip' was in het stadion was het einde zoek bij hen.

verder ben ik er bewust nooit mee gaan rotzooien omdat ik bang was en zelfs nog ben dat het zo goed bevalt ( bv. als pijnbestrijder) dat ik vaker de stap zet, daar heb ik absoluut geen zin in.

nou ik zal wel blij zijn als ik veel mis zie gaan, nja blij, maar ik bedoel dat ik de kans dan nog kleiner in zie dat ik het zelf gebruiken zal,jointje weleens gehad maar vink niet echt wat,
moet wel zeggen dat toen ik voor het eerst weer jointje rookte, bij het honden uitlaat terrein, ik het rookte als een dood normale sigaret, en dat babs nog zei :"suus je gaat wel heel snel".

ik zei oja kút (voelde nogniks op dat moment)
ik stak later de straat over met me honden, babs ging na huis ,en me hond stopte bij een plek waar een teefje had geplast, vervolgens begint ie eraan te likken, normaal word ik dr kei chaggo van en trek ik hem mee, maar nu Verward ik lag gewoon helemaal dubbel Verward

thuis in bed, dacht ik dat ik in een schip lag, de jongen die toen nog bij mijn vader en mij in woonde had toen dikke 10minuten met het lampje van zijn telefoon op mn gezicht geschenen voor ik het door had,

de volgende dag zat ik bij de kapper en ik zag er gewoon niet uit Nagelbijten / Gniffelen

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 15:19

naadje24 schreef:
speed,daar wordt je energieker van en zit in pillen

Dat wordt maar ZEER zelden gevonden hoor. MDMA zorgt zowel voor het love effect als voor het oppeppende effect.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 18:33

sokje87 schreef:
naadje24 schreef:
speed,daar wordt je energieker van en zit in pillen

Dat wordt maar ZEER zelden gevonden hoor. MDMA zorgt zowel voor het love effect als voor het oppeppende effect.

er zit tegenwoordig vrij vaak speed in pillen(naast mdma)
juist omdat het geen drol kost(je krijgt het nog net niet bij een happy meal ) is het heel makkelijk voor producenten om het in pillen te stoppen
en vind je het gek
als je een pil tegenwoordig voor 3 euro kan kopen
vroegah kostte die dingen echt wel wat meer...maar de kwaliteit was ook beter over het algemeen genomen

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 18:56

Dat valt wel mee, in 90% van de geteste pillen word geen speed gevonden. Caffeine is nog altijd een goedkoper bindmiddel.

Natuurlijk zit er troep tussen, dat hou je nou eenmaal, maar je moet altijd je rotzooi laten testen en weten waar je het haalt. Knipoog