Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Tiientje schreef:Ik heb hem ook laten schieten.
Wat zijn daar de gevolgen van dan? Heb er nog nooit wat over gehoord.
Heb er nooit last van gehad.
marleenn schreef:nee dan niet meer...
zoiets merk je wel binnen 2 maanden en het lijkt me ook geen fijn gevoel. het kraakbeen schiet los als je hem zet.
marleenn schreef:Door het schieten heb je kans dat het kraakbeen los schiet. De gevolgen kan zijn dat de kraakbeen van je oor afbreekt en brokkeld af. gevolg; je mist een heel stuk van je oor of je verliest je hele oor.
Waar ik m'n piercings had gezet had laatst een klant en die was haar oor kwijt geraakt daardoor..
__Tiientje schreef:Ik heb hem ook laten schieten.
Wat zijn daar de gevolgen van dan? Heb er nog nooit wat over gehoord.
Heb er nooit last van gehad.
Barmat schreef:Moirsa schreef:Doet zo tragus piercing veel pijn?
Dat is voor iedereen denk ik toch verschillend...
Ik heb er zelf geen dus kan je geen ervaringen meegeven. Maar mijn Helix (oorschelp) vond ik geen pijn doen, terwijl een vriedin van mij zelfs moest huilen toen ie gezet werd...
SuusJa schreef:@anjatjeuh, het is alleen rood rond de bolletjes. Ertussen was het eerst blauw, maar dat is nu weggetrokken. Daar tussen in kijkt het wel gewoon rustig nu!
Anjatjeuh schreef:SuusJa, is het rood rond de bolletjes, of ook ertussen? Roodheid rond de bolletjes kan toch wel 2 maanden aanhouden en daarna nog regelmatig terugkomen (als je op je buik hebt geslapen, je ziek bent,...)
SuusJa schreef:oke bedankt!
Vandaag is het alweer wat minder dan gisteren, gelukkig! Maarja, ik zal toch echt geduld moeten hebben!
Zo werd gisteren aangekeken in de stad, kind stoot dr vriendin superhard aan en roept stomverbaasd: ZAG JE DAT,DIE PIERCING, HIER HIER! Heel grappig hoe het uit haar mond kwam