Okselhaar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Moirsa

Re: Okselhaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 19:28

C_hristel schreef:
Ja mr ik haat elke dag scheren Haha!. HEt liefst zou ik een smeerseltje hebben wat geen pijn doet, je het erop smeert 5minuten laat intrekken en dan afspoelen en het 3 weken glad is Haha!

Er is wel zo iets Bloos!
Uhm,, Geloof ook van veet Nagelbijten / Gniffelen

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 19:30

Van wel meer merken is dat er Knipoog
Maar ik ben er dus allergisch voor haha, eerst testen dus want ik ben voor niets allergisch Clown

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 19:41

Moirsa schreef:
C_hristel schreef:
Ja mr ik haat elke dag scheren Haha!. HEt liefst zou ik een smeerseltje hebben wat geen pijn doet, je het erop smeert 5minuten laat intrekken en dan afspoelen en het 3 weken glad is Haha!

Er is wel zo iets Bloos!
Uhm,, Geloof ook van veet Nagelbijten / Gniffelen

is dat er echt? Welk merk, waar te koop, hoe duur, *ik vlieg dan gelijk naar de winkel*

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 19:44

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 20:07

bij epileren denk ik aan elektrocuteren Nagelbijten / Gniffelen

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 20:08

Je moet het ook niet in bad doen..

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 20:10

ik heb geen enkele okselhaar! heerlijk hoor, hoef nooit na te denken als ik een mouwloos shirt aan wil trekken.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 20:12

Van die wax strips is dat wat?

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 08:17

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 08:18

janderegelaa schreef:
Baileys schreef:
Ik ben bezig met flitslicht-ontharen van m'n oksles. Kost 100 euro per keer en er zijn 6 tot 10 behandelingen nodig. Maar dan is en blijft(!!!) het dus wel weg!!

Moderatoropmerking:
Bericht leeg gehaald. Commerciele advertenties graag op EA-CO plaatsen.

En na hoeveel keren ben je dan al je oksel haar kwijt?
Laatst bijgewerkt door Mireille op 23-04-07 19:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: opmerking

Firedancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 09:03

Toch zou ik maar heel voorzichtig zijn met het permanent laten weghalen van lichaamshaar, want ook het scheren van het haar onder de oksel is een mode-verhaal.

De ene keer is het "in" om gladgeschoren door het leven te gaan, terwijl het net zo goed over een paar jaar weer "in" kan zijn om het te laten groeien.
Net zoals met het schaamhaar, het is nog niet zo lang geleden dat het niet "normaal" was om als een pre-puber met kale edele delen door 't leven te gaan. Terwijl het nu "the thing to do" is.

Evenals met wenkbrauwen, die jarenlang zo dun mogelijk moesten zijn, terwijl de laatste trend juist lijkt terug te gaan naar veel dikkere (natuurlijke) wenkbrauwen. Tja, als je ze dan permanent hebt laten verkleinen, zit je dan mooi te kijken.

Ik scheer mijn oksels overigens niet. Ik vertik het gewoon.

Er is niks vies aan, ik verzorg mijzelf verder netjes en ben gewoon schoon. Dus, mijn oksels scheren omdat iemand vindt dat het niet staat of niet mooi is (want dat blijft er dan over van hun argumentatie), dat bepaal ik dus lekker zelf wel.

edit: type-o

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 09:05

marleen_usar schreef:
Van die wax strips is dat wat?

Heb gisteren mn bikinilijn gedaan *LOL* (met van die kleintjes dan he)
Deed eerst eigenlijk helemaal niet zo'n zeer, maar dan wordt je overmoedig he Cool Sigaar

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 09:07

Tja ik scheer ze toch wel, ik merk dat ik dat gewoon prettiger vind. Niet voor anderen maar voor mijzelf, je zweet kan makkelijker weg en de geur blijft niet hangen in de haren waardoor het gaat 'stinken'. Ook al gebruik je deo, toch vind ik het frisser staan zonder.

Wij hadden een lerares duits en die deed dat ook niet maar droeg dan wel mouwloze shirtjes, opzich niks mis mee natuurlijk, maar dan wilde ze bovenin het bord wat opschrijven en dan kwam me daar toch een oerwoud onder vandaan Bloos!
Dat vind ik dan toch niet zo prettig om naar te kijken eerlijk gezegd.. (en niet omdat het een modegrill is)

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 09:09

BrittKitt: Waar heb je die gekocht dan? En hoe duur? Werkt het makelijk?

Firedancer: Als het betaalbaar zou wezen dan zou ik me benen en me oksels echt wel permanent laten ontharen simpelweg omdat ik mezelf er niet lekker bij voelt. En al laat de hele wereld zijn haar staan, ik niet Haha!

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 09:14

janderegelaa schreef:
Moderatoropmerking:
Bericht leeg gehaald. Commerciele advertenties graag op EA-CO plaatsen.

En na hoeveel keren ben je dan al je oksel haar kwijt?[/quote]

Er staat gemiddeld 8 keer voor maar het ligt er gewoon aan hoeveel haar je hebt. Er zijn gevallen waar iemand na 4 of 5 keer klaar is maar ook waar mensen wel 10 keer moeten.
Laatst bijgewerkt door Mireille op 23-04-07 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: opmerking

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 09:16

oke, mmmh dan ben je dus voor ongeveer 200 euro je okselhaar kwijt. Ga er toch eens over nadenken Haha!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 09:19

Je kan ze gewoon huismerk van kruidvat of etos kopen die werken net zo goed als die van veet Knipoog
Veet kost een tientje voor twintig strips (groot), de kleintjes weet ik niet meer precies (kan je ook goed je bovenlip mee doen ofzo Clown staat op voor gezicht, maar voor bikinilijn zijn ze perfect, voor je oksels dus ook wel).
Geloof ongeveer net zo duur of goedkoper, maar je kan er wel fftjes mee doen dus dat scheelt.

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 09:24

En het blijft ook echt lang weg?

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 09:27

Bij mij drie of vier weken.
Op mn benen op mn scheenbeen een week of 3 maar dat groeit weer terug (wel minder) en op mn kuiten groeit het praktisch niet meer terug! (en heb pas een keer of twee gedaan daar, want op je kuiten doet het behoorlijk zeer Haha! )

Ik vind het ook gewoon prettiger omdat het mooier teruggroeit en het wordt wel minder bij mij (dus heb wel een doel, vandaar dat ik het telkens weer aandurf Cool )
Ik vind het ook geen enorme investering ofzo, dus ik zou het gewoon eens proberen als ik jou was!

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 15:59

Ja idd, ik hou voor me benen en oksels denk k wel gwn me epilator mr dat ding durf ik down under echt niet te gebruiken, miss dat die strips werken dan. Mr die kan je dan gwn kant en klaar kopen, op je been doen en eraf trekken?

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 16:11

Ik heb een keer geharst, maar dat was niet helemaal goed gegaan!
Deed hartstikke zeer, en geeneen haar weg! Terwijl ik precies deed wat erop stond!

Ik scheer mijn oksels eens in de zóveel tijd, maar ben er niet zo'n fan van.. Ik krijg allemaal bultjes en dat doet hartstikke zeer.
Mijn benen die veet ik trouwens, want scheren dat kan ik dus echt niet! En dan blijft het ook nog langer weg, er komen geen donkerdere haren van..

Wat ik me trouwens altijd afvraag; scheren jullie je bovenbeenhaar? (of harsen/veet/etc.)

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 16:13

Jep, ga maar eens naar de kruidvat ofzo en pak daar een doosje veet en lees wat er op staat Knipoog
Ook op de site van veet.nl wordt een hoop uitgelegd, echt stap voor stap!

Jamyloveu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 16:30

Pff, ik heb een hekel aan scheren.. Mn benen hars ik, maar mn bikinilijn en oksels ga ik écht niet harsen hoor!!

Hoe doen jullie het trouwens met je bikinilijn? Als ik scheer, krijg ik nóóóit alles weg. Echt 3× opnieuw scheerschuim op maar t lukt me maar niet... Verdrietig

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 16:43

Ja inderdaad.. En dan krijg je ook nog van die leuke bultjes No Cheer
Ik baal daar altijd zo van he Tong uitsteken
Dus ik vraag me ook af hoe de rest dat doet Tong uitsteken

Jamyloveu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 17:21

Haha ja, daarom nooit zon "önderbroek" bikini broekje Tong uitsteken
Als je even te veel beweegt zie je al die bultjes Scheve mond