Makkelijk vol te houden is het ook. En het werkt goed!
Afvallen is ook niet zo moeilijk hoor, het op gewicht blijven, dat is nou juist de kunst!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ReBaTi schreef:In het boekje staat als ej zwaar werk hebt oid,dat je wel meer mag eten als onbijt.
Dus volgens mijn ligt dat niet aan het SB dieet,maar aan zelf een beetje inzicht..
eva2 schreef:Het is een heel goed dieet. Mensen die beweren dat het ongezond is zijn denk ik een beetje jaloers op de successen van Sonja![]()
Makkelijk vol te houden is het ook. En het werkt goed!
Afvallen is ook niet zo moeilijk hoor, het op gewicht blijven, dat is nou juist de kunst!
Tiffany schreef:Om wat gaat het volgens jou dan wel ??
En in zo'n minipringles zit echt wel minder als 3 bananen.
Citaat:Maar als je nou vind dat je smorgens te weinig binnenkrijgt en s'avonds teveel. Mag je dan van SB ook meer smorgens gaan eten en savonds wat minder?
Tien schreef:Maar als je nou vind dat je smorgens te weinig binnenkrijgt en s'avonds teveel. Mag je dan van SB ook meer smorgens gaan eten en savonds wat minder?
Fifteen schreef:Ik ben het eigenlijk met alle reacties van Tien eens.
Ben ook bezig geweest met sonja bakker.Heb het boek bijna 2 keer uit gehad.
Je valt in die korte periode heel snel af,
maar wanneer je stopt met het dieet en zelf probeerd het ritme te behouden,
komt je snel weer aan.
Ben er zelf bijna 7 Kilo mee afgevallen en die zitten er in principe al weer aan.
Je kunt beter je voedingspatroon veranderen
door gewoon goed te eten en voldoende zuivel, groente, fruit enzovoort eten denk dat dat voor iedereen veel meer effect heeft.
Of natuurlijk super vaak en actief naar je paard fietsen !
Vue schreef:Ik ga ook beginnen.
niet om af te vallen... maar gezond te worden.
ik ben een ONTIEGELIJKE vreetzak
eefangel schreef:Heb je daar SB voor nodig dan?
Ik denk niet dat dat de juiste motivatie voor SB is!
Vue schreef:eefangel schreef:Heb je daar SB voor nodig dan?
Ik denk niet dat dat de juiste motivatie voor SB is!
mag iedereen voor zich weten lijkt me ?
Ik ken meer mensen die het daarvoor doen.
Het gaat mij erom dat ik een discipline kweek voor mezelf wat betreft eten.
RicardoOpa schreef:offtopic; Wie weet een goede dietiste?
Indeed schreef:Het is in principe de bedoeling dat je wel de aangegeven hoeveelheden eet, je mag wel de eetmomenten omdraaien (dus diner en lunch bijvoorbeeld, of ontbijt en lunch enz enz). Tis dus niet de bedoeling dat als je 's-ochtends 1 boterham mag en 's-avonds 225 gram lasagne dat je dat mag veranderen door 2 boterhammen en 150 gram lasagne...