Ik ben 18 en zie eruit als 15, tips gevraagd!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Honesty

Re: Ik ben 18 en zie eruit als 15, tips gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 15:54

Sence schreef:
Ik had ook toen ik 12 was, dachten ze dat ik 16 was Nagelbijten / Gniffelen

Tgooo kom me bekend voor.. Clown Maar ik ben 12.. Lachen

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 19:14

paar maanden terug werd ik bij de supermarkt gevraagd om mn paspoort oid te laten zien.. Omdat ik bier wilde meenemen.. Ik kan geloven dat ze me jonger schatten.. maar 7 jaar jonger .. Clown

Ik denk dat je met een beetje make up en kleding heel wat kan doen. Als ik in mijn 'vrijetijds' kleding naar de super oid ga wordt ik vaak jonger geschat en zo gaan mensen ook met je om. Maar met iets nettere kleding, gewoon wat meer gestyled zullen we maar zeggen, word je heel ander behandeld. Dan is het opeens 'mevrouw' en 'u'.

Toen ik 16 was werd ik overigens vaak een aantal jaar ouder geschat, 20-21..

Ach, je moet maar zo denken, als je 30 ben ben je er blij mee dat ze je jonger schatten Vork

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 18:18

hmmm nog weinig bruikbare tips gezien... Ik ben 26 en ik vind het behoorlijk irritant dat mensen me vaak een stuk jonger schatten. Je wil echt niet weten hoe vaak mensen al niet hebben gevraagd wanneer de dierenarts komt .... denken ze dat ik de assistente ben. Ik ben me ook wel een beetje anders gaan opstellen want mensen hebben soms erg weinig vertrouwen in "zo'n grietje", je moet je soms echt even laten gelden. Maar ik ben ook nog niet klaar voor een superantiek kapsel. Misschien een ander kleurtje er in (is nu bruinrood?)

black_light

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 19:49

Ik ben 16 en word een jaar of 13/14 geschat.
Wel vreselijk irritant. Nagelbijten / Gniffelen

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 20:29

ik ging met mijn moeder een auto kijken. we waren bij een grotere garage ik zei al hier hebben ze geen goedkopere auto;s maarja. toen kwam er een man aan. Die zei kan ik jullie helpen. ja zei mijn moeder. wij zoeken een auto. voor wie is die zei die man. Voor mij zei ik. ow zei hij heb je al wel een rijbewijs. nou ik was echt beledigd. heb al bijna 1,5 jaar mijn rijbewijs. ik zei kom we gaan ma.

Audi_16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 20:34

leandros schreef:
ik ben 16 en ze schatten mij onv 12 jaar.. leuk dan..

Bij mij precies het zelfde

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 20:42

Ellebel schreef:
Je wil echt niet weten hoe vaak mensen al niet hebben gevraagd wanneer de dierenarts komt .... denken ze dat ik de assistente ben.

Mijn oude pony had een gruwelijke hekel aan (mannelijke) dierenartsen. Altijd gedonder met enten, dan moest je hem met drie man vasthouden. Op een gegeven moment had onze eigen DA een nieuwe DA in zijn praktijk, een vrouw van 32 die er jaren jonger uitzag. Ze kwam tijdens een hete zomerdag enten, in korte broek met haar haar in een staartje. Je zag mijn pony blij kijken: 'dat meisje gaat vast wat leuks met mij doen' - en voor hij het wist had hij een spuit te pakken, zonder problemen. Hij stond er zelf van te kijken. Haha!

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 20:45

Ach gut Ach gut Haha!