Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elaine schreef:Ik heb het ook vaak. Of dat ik denk dat ik in een zwart gat val, of van een stoeprand, of van mijn paard
Wat ik ook vaak heb is dat ik denk dat ik moet lopen/schoppen/slaan/bewegen in mijn slaap. Dat moet vriendlief nog wel eens ontgelden
Of dat ik opeens heel krampachtig ga liggen omdat ik ergens van schrik in mijn sluimerslaap.
Dit soort dingen gebeuren overigens niet tijden je slaap, maar tijdens je REM-slaap.. oftewel een sluimerslaap.
Je slaapt dan, maar je lichaam is nog/al bezig met wakker zijn
ChristaMoor schreef:Ook ik ken het. Het gevoel alsof je in een diepe kuil stapt en met een schok de grond raakt. Of als je van de trap af loopt in het donker en de laatste tree vergeet.... Maar ik beweeg wel degelijk met een schok, volgens man-lief.... Ben dan even wakker en val toch snel weer in slaap.
Siggislief schreef:Ik heb een keertje gehad, dat ik een Slaapverlamming had
Das eng!
Dan probeer je te bewegen, maar tlukt echt niet!
Ben toen maar in slaap gevallen weer
Shanna schreef:Siggislief schreef:Ik heb een keertje gehad, dat ik een Slaapverlamming had
Das eng!
Dan probeer je te bewegen, maar tlukt echt niet!
Ben toen maar in slaap gevallen weer
heb ik ook gehad, toen kon ik ook niet pratenwas helemaal in paniek toen, durfde daarna ook niet weer te slapen snachts de volgende dagen
SANEX schreef:Ik sliep net, was aan het dromen over vrienden van me en ineens kreeg ik een keiharde klap op mn hoofd. Het enge was dat ik die klap ook echt voelde en hoorde, ik was meteen wakker en had echt last van mn hoofd. De volgende dag had ik ook best koppijn, geen idee waar dit vandaan kwam.
Ik weet wel dankzij mn vriend dat ik snachts met enorme kracht mn kaken op elkaar klap, misschien is dat de klap geweest die ik hoorde, maar ik kan die klap op mn kop nog steeds niet verklaren