Pellie schreef:heb je de begeleidende tekst goed gelezen?Citaat:Agaat kan bij verschillende chakra’s horen, afhankelijk van de kleur.
de kleuren van de stenen corresponderen met de chakra kleuren.
Owkee... Sorry

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pellie schreef:heb je de begeleidende tekst goed gelezen?Citaat:Agaat kan bij verschillende chakra’s horen, afhankelijk van de kleur.
de kleuren van de stenen corresponderen met de chakra kleuren.
missblue schreef:Ik heb een steen van rozekwarts, maar ik weet niet goed meer voor wat die is? Iemand enig idee?
Pellie schreef:floortje, bij stenen is het net zoals homeopatie, de klachten kunnen soms verergeren, en het verschilt hoe lang dit duurt. ik zeg voor mezelf altijd, de rottigheid moet er eerst uit voordat er verbetering kan optreden.
stenen dragen is niet altijd meteen leuk, en moet je flink door de zure appel heen bijten. veel mensen weten die helaas niet en houden voortijdig op met het dragen van steen en komen zo niet tot dat punt waarop ze zich beter voelen.
Pellie schreef:ik heb ook al jaren lage rugpijn en heb er diverse stenen voor gedragen, zoals de wagneriet en de magnetiet.
zitake, laat gewoon een steen persoonlijk aanmeten, dan ben je er zeker van dat het goed is.
leuk chica, ben benieuwd wat je aangemeten krijgt
juline schreef:oer dat reinigen je kan ook zelf met je handen reinigen, zo doe ik het althans en het werkt super.