zie t helemaal nie zitten want ben ook al als de dood voor de tandarts...

maja als ik het niet doe heb ik mijn beugel ook voor niks gehad, dus ff doorbijten dan maar...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Faelivrin schreef:Ik heb ze ook allemaal nog! En zolang ze geen pijn doen blijven ze lekker zitten!
Lous schreef:Jullie moeten allemaal niet bang zijn voor het trekken. Ik ben echt een ramp wat naalden en ingrepen betreft en bij mij zijn ze er allemaal al uit.
Het viel reuze mee. Je wordt goed verdoofd en dan voel je helemaal niks. Neem voordat de verdoving is uitgewerkt een goede pijnstilling en dan is de eerste pijn ook te overleven.
Echt neem van mij aan, je maakt jezelf alleen maar gek door allemaal rampen in je hoofd te halen.
Faelivrin schreef:Ik heb ze ook allemaal nog! En zolang ze geen pijn doen blijven ze lekker zitten!
MissJ schreef:Lous schreef:Jullie moeten allemaal niet bang zijn voor het trekken. Ik ben echt een ramp wat naalden en ingrepen betreft en bij mij zijn ze er allemaal al uit.
Het viel reuze mee. Je wordt goed verdoofd en dan voel je helemaal niks. Neem voordat de verdoving is uitgewerkt een goede pijnstilling en dan is de eerste pijn ook te overleven.
Echt neem van mij aan, je maakt jezelf alleen maar gek door allemaal rampen in je hoofd te halen.
Ja maar, ik heb nog nooit een verdoving in mijn mond gehad, en word al panisch als ik daar aan denk.