Wie heeft ze verstandskiezen nog?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Winnetou_

Re: Wie heeft ze verstandskiezen nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 16:21

ik mag 2apr. naar de kaakchirurg om er 2 te laten verwijderen en daarna weer een afspraak maken om de andere 2 eruit te laten halen Verdrietig
zie t helemaal nie zitten want ben ook al als de dood voor de tandarts... Huilen
maja als ik het niet doe heb ik mijn beugel ook voor niks gehad, dus ff doorbijten dan maar...

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 16:41

Ik heb ze ook allemaal nog! En zolang ze geen pijn doen blijven ze lekker zitten! Lachen

corinagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 20:40

Faelivrin schreef:
Ik heb ze ook allemaal nog! En zolang ze geen pijn doen blijven ze lekker zitten! Lachen

Ik hetzelfde Knipoog

Jamezy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 20:42

Allevier!! Inmiddels ben ik bijna halverwege twintig, dus ik heb goede hoop er helemaal geen last van te krijgen Haha!
(even afkloppen Bloos)

Mijn arme vriendje moest ze wel laten trekken, en ik was mee. Nee, zit niet zo te wachten op pijn en de paasei-look Clown

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 15:47

Ik ben vanochtend even terug gegaan naar de kaakchirurg, mijn hechting was al los gegaan (sinds vrijdag), had een enorm gat en een stukje hechting prikte er telkens in. Leek me niet goed, maar de wond heelt van onderuit zeg maar, wat raar of niet? Clown

Verder goed schoonhouden met zout water doormiddel van een spuit.

zns

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 16:14

Ik heb ze ook nog allemaal en ben 23.
Ze hoeven er bij mij ook niet uit mits ik geen last krijg want ik heb genoeg ruimte.
Jeeeejj

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 16:44

ik ben bijna 20 en heb ze ook nog, ze zijn nu bezig met doorkomen hoorde ik laatst bij de tandarts en ben bang dat ze er dan toch echt uitmoeten Boos!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 16:49

Jullie moeten allemaal niet bang zijn voor het trekken. Ik ben echt een ramp wat naalden en ingrepen betreft en bij mij zijn ze er allemaal al uit.

Het viel reuze mee. Je wordt goed verdoofd en dan voel je helemaal niks. Neem voordat de verdoving is uitgewerkt een goede pijnstilling en dan is de eerste pijn ook te overleven.
Echt neem van mij aan, je maakt jezelf alleen maar gek door allemaal rampen in je hoofd te halen. Clown

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 17:49

Lous schreef:
Jullie moeten allemaal niet bang zijn voor het trekken. Ik ben echt een ramp wat naalden en ingrepen betreft en bij mij zijn ze er allemaal al uit.

Het viel reuze mee. Je wordt goed verdoofd en dan voel je helemaal niks. Neem voordat de verdoving is uitgewerkt een goede pijnstilling en dan is de eerste pijn ook te overleven.
Echt neem van mij aan, je maakt jezelf alleen maar gek door allemaal rampen in je hoofd te halen. Clown

Ja maar, ik heb nog nooit een verdoving in mijn mond gehad, en word al panisch als ik daar aan denk. Bloos

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 18:06

ik heb er maar 1tje die is doorgekomen, heb er geen last van en dan hoef ie er van mij ook niet uit...

Aman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 18:08

Faelivrin schreef:

Idem. Lachen

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 19:18

Ik heb er al 2 die helemaal door zijn en er komt er nu een door en ik heb zo'n pijn en ben er soms grieperig van. Bij mij moeten ze er waarschijnlijk allemaal uit ivm verdrukking van andere tanden

KimJenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 19:21

Ik heb die van mij 1,5 jaar terug eruit laten halen. Moest van de tandarts, maar ik was erg bang en zag het niet zitten.

Heb toen gevraagd of het onder algehele narcose mocht, omdat ik zo bang was. Na veel aandringen mocht dat.
Anders had ik ze er ecvht niet uit laten halen!

Nadeel is dat ze wel dan alle 4 in 1 keer eruit halen, dus je kan de dagen erna bijna niet eten en ik had op 4 plekken last. En ik moest de dag van de ingreep de hele dag in het ziekenhuis blijven, vanwege de narcose waar ik last van had.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 00:53

MissJ schreef:
Lous schreef:

Ja maar, ik heb nog nooit een verdoving in mijn mond gehad, en word al panisch als ik daar aan denk. Bloos

Dat bedoel ik met jezelg gek maken. Je voelt een paar kleine prikjes, dat is alles, doet echt helemaal geen pijn, is alleen even gemeen Bloos